April Mama's 2012 Buikfoto's!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Isis857, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Mooie buikjes meiden en wat een verschillen!
    Ik heb op dit moment wel een opgezette buik maar vermoed dat mijn darmen en vetrolletje in de weg zitten. Mocht het echt een zw. buikje worden dan meld ik me hier weer :D

2. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Wat een leuke topic en wat een mooie buiken al..
    Hier ook een plaatje van mijzelf.

3. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Nice reza!

4. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Wat een mooie (grote) buiken al! Ik hoop hier binnenkort ook een mooie buikfoto te plaatsen. Bij mijn vorige zwangerschap begon die pas bij 20 weken te groeien:(

5. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

wat een mooie buiken :( jammer dat de mijne weg is en voorlopig niet meer zal groeien :( veel succes iedereen ! ik lees wel nog af en toe eens het topic door
    xxx

6. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Sterkte mamavanAmarylli! Lief van je dat je ons succes komt wensen. *knuffel*

7. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    buikje met 5 en 6 weken..mijn darmen zijn flink aan het verplaatsen volgens mij :)

8. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Mooie buikjes komen er al voorbij! Bij mij met 7 weken nog niets te zien... Wel merk ik dat mijn buik sneller opzet. Normaal gesproken kreeg ik rond mijn ongesteldheid savonds na het eten een behoorlijke opgezette buik. Nu heb ik dat steeds eerder op de dag, dan heb ik ook echt wel een beetje een buikje...

9. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Dit is mijn buikje later op de dag... Maar dat zijn natuurlijk echt mijn darmen...

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Super Isis!

Noeska mooi hoor! Leuk toch dat je savonds toch een buikje krijgt! ;) straks is ie er constant;)

Ik sla denk ik een paar weekjes over. Ben zo beroerd dat ik niks kan eten en dus al een aantal kg ben afgevallen..

11. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

wat een mooie buikjes al! hoop mezelf in 2012 ook te mogen plaatsen met een zwanger buikje. Ben benieuwd of ie dan ook al snel groeit. Bij de 3e zag je het pas echt met 25 weken, terwijl ik bij de eerste en 2e meteen al een buik had met 5 weken!!

Geniet van jullie buiken dames! Ze zullen allen nog mooier en groter worden!

12. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Ok, ik geef het toe. Ben toch stiekem wel een beetje jaloers op de buikjes! Bij mij is nog niks te zien, op wat opgezette darmen na, vooral savonds. Niemand die ziet dat ik zwanger ben. IK weet het, moet geduld hebben, kan nog wel een tijd duren. Maar toch... ik wil oohook!:D

13. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

wat een mooie buiken !! geniet ervan dames !! dat is het mooiste wonder in het leven een liefde voor het leven uit de kracht van jullie allebei !

14. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ik wil ook, ik wil ook :D
    Wat een mooie buikjes!!
    Bij mij nog niets...alleen 's avonds een ietsje boller buikje maar dat zijn darmen...maar het moet ook nog even stil blijven want op het werk mogen ze het nog niet weten pas over 4 weken...dus op zich ben ik er blij mee dat je nu nog niets ziet :D

Maar echt super mooi meiden, geniet ervan!!

Liefs Pien

15. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    abbo:)

Ik wacht met een foto tot ik een mooie zwangere buik heb.

Wel mooie buikjes al gezien hier.

16. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Even een vraag neer posten omdat jullie allemaal ong net zo ver zijn als ik...

Hebben jullie (.)(.) ook een andere vorm gekregen...sinds gister krijgen mijn borsten een beetje een tuit vom (wete niet hoe ik het anders moet omschrijven) Mijn vriend viel het gister ineens op en nu ik er zelf goed naar kijk zie ik het ook....verder heb ik geen last van boobs alleen dat er een vormsverandering dus nu heeft plaats gevonden...was gewoon benieuwd of dit bij jullie ook zo was :D:D

Lekker he zo'n boobs vraag tussendoor:D

Thanks!!
    Liefs Pien

17. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Hier wel gruwelijk pijnlijke en opgezette boobs, zijn ook zeker een maat groter geworden maar verder geen vervormingen ofzo... Viel me gister wel op dat mijn tepels wat groter worden...

18. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ja ik breng wel wat teweeg hihihi...ja echt heel gek het is echt een soort tuitje wat eraan zit...nou ja de klachten en kwaaltjes komen en gaan ook hier dus wellicht verdwijnt dit ook weer :D
    Thanks!!

Liefs Pien

19. JannaL

JannaL Lid

12 aug 2011
    86
    0
    0
    Fysiotherapeut
    Herten
    Interessant om in de gaten te houden! Ik ben nu ruim 9 wkn, maar nog niet echt wat te zien... Deze wk maar eens een foto maken... Heb vrij strakke buikspieren, dus kan wel even duren ben ik bang!

20. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Kom maar op met wat nieuwe foto's, dames!
    Ik ben zaterdag 10 weken en ik merk nu toch echt dat ik een buikje krijg. En veeeel sneller dan bij nr 1 hihih. Maar zaterdag plaats ik dus even een nieuwe foto!!

Deel Deze Pagina