Bekijk bijlage 181865 Dit zijn mijn buikfoto's van week 5, 6, 7 & 8 Ik ben het meest onder de indruk van hoe mijn borsten veranderen. De rest is echt darmen!
Raldaellen: wauw mooie buik al zeg!! Mooi rond! Was je buik helemaal plat eerst? MM1981: nog weinig verschil idd, maar ach, dat komt vast nog wel . En die borsten haha, ja, die zijn wel al mooi gegroeid haha. Zoals beloofd ook een buikfoto van mij. Maar er is bij mij ook weinig verandering te zien (op de foto). Hoe is het toch mogelijk dat je je enorm voelt maar dat op de foto niet terug te zien is? Herkenbaar? Bekijk bijlage 182021
@Lili plat, plat is ook een groot woord, maar wel zo goed als Geen ribbels of zo, die over de broek hangen. Moet zeggen dat het nu ook, ook al zijn het darmen, veeeeeeeeel sneller zichtbaar is dan bij de eerste.. Nah ja, geeft niet maar lastig verborgen te houden
Wat leuk om dit allemaal te zien en te lezen, mooie buikjes. Ben er net achter zwanger te zijn. Maar zie hier al mooie buikjes bij de 5 weken. Ik moet wel zeggen dat mijn buik erg opgezet is en in hem moeilijk in kan houden in me kleding (wat ik normaal bijna altijd deed) Ik ben alleen een maandje later uitgerekend in mei.
mooi hoor moonchild, ik ga volgende week maandag/dinsdag even een foto maken... ik wil mezelf niet gek maken met al die foto's, haha
Echt mooie buiken zeg! En wat kun je het al goed zien bij sommige van jullie! Waarschijnlijk word ik ook een april mama, maar ik hoor volgende week met de termijnecho hoever ik precies ben. De eerste helft van dit jaar ben ik 25 kilo afgevallen, dus het is nog wat blubby bij m'n buik, ik ga er voorlopig nog geen foto van maken. Ik voel wel dat het boven m'n navel wat steviger aanvoelt, maar dat zullen de darmen vast zijn. Wat ik me afvraag, omdat ik zo kort geleden zoveel ben afgevallen, die rek in de huid zit er dan toch nog in met het oog op striae? Echt ontkomen zal ik het niet waarschijnlijk, maar misschien is dat een meevaller?
Gefeliciteerd Josephine! Nog even spannend dus hoe ver je bent. Wat goed dat je zo bent afgevallen! Hopelijk scheelt het inderdaad met striae.
Leuk dat er een April 2012 topic is. Wat gaat de tijd hard. Ik zat vorige jaar in de April 2011 topic. Veel succes met jullie zwangerschappen. Af en toe kijk ik stiekem mee naar jullie groeiende buikjes.
hallo meiden wat een mooie buiken heb ik al tevoorschijn zien komen, ben gewoon jaloers op jullie ik wil ook een buikkie!!! dit is mijn buikje met 6 weken
Er komen hier en daar toch best al wat buikjes naar voren! Ik denk dat ik volgende week weer even een foto plaats, dan ben ik 10 weken, moet toch wel iets verschil zijn dan...