mooie buiken meiden! ik had oo zo graag mijn fotootje hier geplaatst... maar helaas mocht het voor ons niet zo zijn... (ik was 4 april uitgerekend...)
ik ben te volgen in het topic buikfoto's mei... ik ben 30 april uitgerekend dus tsja... das of april buikjes of mei buikjes hahahaha
Surf, wat erg voor jullie... Dat lijkt me vreselijk... Hoop dat het snel opnieuw lukt om zwanger te worden! Bij mij begint er wat te komen, al hangt het er wel vanaf op welk tijdstip ik kijk en wat ik gegeten heb... Ik heb vanmorgen een foto gemaakt bij 11 wkn en 2 dagen, nog niet heel veel buik dus in vergelijking met sommige anderen . Uploaden lukt alleen niet vanaf m'n iPhone, morgen maar va de pc proberen! Succes allemaal!
hallo dames ik ben ook een april mama ... julie hebben allemaal al een mooie buikje ... ik zal van de week me 1 foto plaatsen ... groetjes ..
Gefeliciteerd meiden met jullie zwangerschap. Ik word ook een april mama....ik vind het helemaal spannend. Ben nog wel erg misselijk en aan het spugen. En soms kan ik ook echt helemaal down zijn daardoor. Ik heb namelijk al 1 dochter en voel me echt schuldig tegen over haar en mijn man. Kan op sommige momenten echt niet functioneren.... Ik hoop echt dat jullie je wel goed voelen, want het is echt een gevecht. Zal binnenkort ook ff een buikfoto plaatsen.
@diaanaatje.. hier ook vreselijk beroerd geweest en heb ook nog een kleine rondlopen.. voel me ook erg schuldig tegenover hem.. maar ik merk nu wel dat de misselijk minder word.. nu nog de vermoeidheid...
Ik begin nu een heel klein bobbeltje te krijgen maar dat is 's avonds na het eten...zal eens kijken of ik er binnenkort ook een fotootje van kan maken Wel heeeeel veeeel prachtige buikfotootjes hier!!! Hopelijk binnenkort ook die van mij erbij Liefs
Ik breek even in! Wat komen er al mooie buikjes voorbij zeg! Bij mij is er nog niet veel te zien, op een vetrolletje na dan Als er bij mij iets meer te zien is dan kom ik deze zeker hier plaatsen. Groetjes!
Nou, hier dan mijn buik met 11 weken... Nog niet heel veel dus eigenlijk, maar dat bobbeltje zit er normaal gesproken niet. De foto is 's ochtends gemaakt, dus darmen wel vrij rustig Gelukkig geen last gehad van misselijkheid of ontzettende moeheid, wel iets rustiger aan waar ik voorheen gewoon altijd druk was. Ben benieuwd naar de energieboost straks . Succes meiden, grtz Janna
Strak buikje nog Janna... ja, de energieboost waar iedereen het over heeft... waar blijft ie? (Ik kan 'm hard gebruiken )
Leuk om te zien dames! Beccy: ik vind het al een mooi bolletje hoor!! Hier mijn buik met 13 wkn! Bekijk bijlage 186793
Oh, en op pagina 1 staat mijn begin buik, maar is een beetje lastig te vergelijken: de ene foto met kleding en de andere zonder. Daar schrijf ik dat ik niet weet voor hoe lang ik mijn gewone kleding nog aan kan. Nou, op dit moment heb ik nog een gewone broek aan, al had ik gisteren een positiebroek aan. Ik kan nog een beetje afwisselen dus !