Oeehh er komen echt al mooie buikjes tevoorschijn! Ik heb vanochtend met 13 weken weer even een fotootje gemaakt! Mensen blijven maar zeggen dat ik nog zo slank ben, maar voor mijn doen heb ik echt al een buikje! Mijn vorige foto staat op pagina 13 ter vergelijking!
je kunt het verschil al wel zien hoor iedereen zegt ook tegen mij dat het nog wel mee valt, maar kan ondertussen mijn eigen spijkerbroeken niet meer aan.. haha
Haha nee dat heb ik ook! Met week 9 begonnen mijn broeken al serieus te knellen en vanaf week 11 krijg ik mn knoop al niet meer dicht haha! Positiemode is nog wel te groot dus ik houd het voorlopig maar even bij een elastiekje om mn knoop
elastiekjes werken ook perfect idd... zelf leef ik nu op van die zwarte pantalons en winterleggings... heb bij me mam ook maar wat jurkjes uit de kast geplukt, hoe komt splinter door de winter, haha...
Leuk, het begint nu echt te groeien bij sommigen!! Mooi hoor... @dribbel; wat een super gave foto! Bij mij ook wel iets meer tov bericht op pag. 12 maar nog niet overdreven... Mensen die het weten en mij kennen zien wel iets nu. Normale broeken (spijker etc) zitten nog goed, alleen paardrijbroeken (hoger in taille) nu met elastiekje . Wacht het rustig af, komt vanzelf!
Hihi ja hier ook problemen met paardrijbroeken! Ik heb er eigenlijk maar 1 die nog echt goed zit! Maar ik ga mijn schoonmoeder vragen om in een oude rijbroek 2 elastieken spieën te zetten aan de zijkant, want ik was niet van plan te stoppen met rijden omdat m'n rijbroeken niet meer dichtgaan haha! Gewone spijkerbroeken moet ik ook al wel met een elastiekje dichtdoen, heb al wel wat positiekleding gekocht maar dat heb ik nog niet ech nodig.
Hi meiden, Graag wilde ik ook mijn eerste foto plaatsen, hij is al wel weer van even geleden, op de foto was ik 11 week zwanger. Normaal ben ik redelijk slank en heb ik eigenlijk een platte buik...... Inmiddels ben ik alweer wat gegroeid, hoog tijd voor een nieuwe foto.
ik ben nog altijd aan het wachten dat ik een mooi zwangerschapsbuikje krijg in plaats van een volgens mij is ze dikker geworden buikje
Vond het zelf eigenlijk al wel redelijk snel, maar het begint toch echt op een zwangerschapsbuikje te lijken. Al zullen mensen die mij niet kennen wel denken dat ik een beetje een dikke buik heb, haha