Dit is voornamelijk van toepassing wanneer je vaak (iedere dag) Temazepam gebruikt. Een keertje in een lage dosering kan volgens mij geen kwaad hoor.
@steintje: wauw!! leuke foto zeg Leuke foto ook van grote broer @mamamarije: ja idd, zou ze aan t bevallen zijn? Mmm is idd wel opvallend. @hier: onwijs aan t genieten. Consultatiebureau vanochtend geweest, allemaal prima gegaan, Yuna doet t super!
Ik denk het haast wel, Lucas is ook op tijd geboren he, en ik meende dat ze dit weekend was uitgereken....spannend!!! Hier alles lekker rustig, alleen een beetje hoofdpijn...
@mamavanjuul: vervelend die hoofdpijn, heb je wel paracetamol ingenomen? OF wil je dat niet? Ja, het zou idd zomaar kunnen dat ze aan t bevallen is.
GEBOREN!! 17-01-2011 - Noah - zoon van Anmiri - ks - 27w1d 22-03-2011 - Jesley Jayden - zoon van FB1984 - 24-03-2011 - Yuna Mia - dochter van MoniqueP - 31-03-2011 - Zoë - dochter van Noukie1982 - 39w1d 02-04-2011 - Aaliyah - dochter van Verrassingsei - 39w2d 02-04-2011 - Roan - zoon van Steintje - 39w 03-04-2011 - Liesbeth - dochter van Mrs Hair - 38w 04-04-2011 - Ryan - zoon van Star2 - Uitgerekende data: 10 april 2011 - MamaMarije (25) - 2e kindje - zkh(verplicht)-bv 12 april 2011 - Smyltje (26) - 1e kindje- zkh- bv 14 april 2011 - Ollebolle (33) -3e kindje- zkh (verplicht) - bv/fv 15 april 2011 - Maryloes (31) - 3e kindje - onbekend - fv 17 april 2011 - Otje1975 (35) - 2e kindje - zkh - fv 17 april 2011 - Juli2009 (31) - 2 kindje - zkh 18 april 2011 - MamavanJuul (28)- 2e kindje - zkh (verplicht) - BV 19 april 2011 - Fredje (28 ) - 1e kindje - Ziekenhuis-bv 23 april 2011 - Banaantje81 (29) - 1e kindje - zkh - bv 24 april 2011 - Eeka76 (34) - 1e kindje - zkh - bv 25 april 2011 - Kipkip (33)- 2e kindje - zkh - fv 30 april 2011 - Pollewopke (26) - 1e kindje - liefst thuis - fv 3 Jongens 5 Meisjes 4 Verrassing/Geheim Afspraken: 08-04 - MamaMarije - controle vk 11-04 - Eeka76 - controle vk 14-04 - MamavanJuul - controle gyn
mamamarije heeft vandaag een afspraak met de vk staan... Spannend hoor! Hoe zou het met banaantje zijn? Ik ben benieuwd naar de naam van haar dochtertje en hoe de bevalling is verlopen.
Ja! idd ik ben ook erg benieuwd naar banaantje en de naam van haar dochtertje. En hoe zij alles ervaren heeft.
@ slaap pillen, Ok dat is effe schrikken van die slaap pillen. Heb het van de VK gehad en maar 2 stuks. Zou toch we'll ok zijn???? Wilde vanavond 1 nemen... @ afscheiding, daar heb ik ook vaker last van gehad alleen nu kwam er vocht bij. Onderbroek was helemaal nat... Dus dacht ik is dit nou vruchtwater?? Ach ja komen we zo we'll achter als de weeen beginnen Al die onzekerheden.....
@tima: als je echt twijfelt over de temazepam kun je eventueel even bellen naar de apotheek. Daar kunnen ze je vast wel helpen.
@Steintje: wat een super foto!!! Lief hoor, kan bijna niet wachten tot we zelf ook zulke foto's kunnen maken @Tima: zou ook de apotheek even bellen mbt temazepam.... Dan weet je het tenminste zeker! @Monique: wat fijn dat je zo aan het genieten bent!! NU idd geen foto's van je mooie meisje meer spammen hoor, nog een jaloerse mama hier!
**klaagmodus aan** @hier: even ego hoor.... Ik heb al de hele week weer veel last van mijn bekken en barst sinds 2 dagen ook nog eens van de rugpijn :x:x:x Ik kan mijn ene been amper voor de andere zetten en bukken is helemaal een drama. Mag toch hopen dat dit zo niet 3 weken gaat duren..... Gelukkig staat het weekend voor de deur, zodat mijn man een beetje kan helpen met onze kleine meid. M'n moeder komt het huis morgen ook weer even onder handen nemen, want dat gaat momenteel dus echt niet meer.... Vk zei maandag dat als ik echt heel veel pijn heb (door bekken & ischias) ik evt kon worden ingeleid, maar ik wil de natuur liever zijn gang laten gaan en alleen voor inleiden kiezen als het beter is voor mijn gezondheid en die van de baby. Nog even de tijd uitzitten dus! **klaagmodus uit**
@tima, als je twijfelt zou ik gewoon de vlos bellen hoor.. Dan weet je het tenminste zeker! @Monique..wat geweldig dat yuna het zo goed doet! @steintje, wat een leuke foto! @banaantje, ben idd ook erg benieuwd naar de naam en haar verhaal! Nog maar ff afwachten! @juli, wat vervelend!! Fijn dat je moeder ff komt helpen met het hushouden n dat je man dit weekend even kan inspringen! Hoop dat de extra rust de klachten een beetje verminderen!
Lekker klagen Juli....dat mag in de laatste fase en al helemaal hier!!! @temazepam: Mag echt wel hoor, als de VK en mijn Gyn het voorschrijven Doen ze echt niet als het niet mag! Nog steeds koppijn hier..zo eerst maar eens een bakkie koffie drinken. Als dat niet helpt maar een molletje...ben ik niet zo streng mee, haha! En ondertussen...begin ik ongeduldig te worden en dat MOET niet!!!!!!!! Ik weet zeker dat ik de 42 ga halen, dus dat worden dan 4 lange weken!!! Maar ik wil ook zo graag mijn kleintje voelen en zien en ruiken! Heb vandaag zo;n emo dag...hoooooooow, zwanger zijn is leuk hoor, maar het duurt zo lang!!!!
Pfff erg vermoeiend lijkt me..... maar je gaat er gelukkig wel "rustig" mee om (voor zover ik het kan beoordelen dan ). Hopelijk heeft kippetje straks in ene door dat eten toch echt best lekker is! Hier gaat het gelukkig sinds een week een stuk beter, ze heeft maar 2x echt niets gegeten. Ik maak me er ook niet meer druk om hoor, als ze niet wil eten dan maar niet en ik denk dat ze dat inmiddels wel goed aanvoelt (en dat gillen geen nut heeft). Geef je kippetje trouwens nog iets van extra vitaminen of is dat niet nodig omdat ze verder wel de hele dag goed eet????
Dat heeft ook wat tijd gekost hoor. Ze eet natuurlijk al sinds het starten van de bijvoeding (6 mnd) slecht. En toen ze 1 jaar was en nog steeds amper at en we allerlei onderzoeken in het ziekenhuis hebben gehad was het eten echt een stressmoment voor ons. Maar ja, inmiddels zijn we een jaar verder en heb ik het helemaal los gelaten. Een grote eter zal ze waarschijnlijk nooit worden. Ze krijgt geen extra vitaminen, ze eet gelukkig wel goed fruit en ze krijgt pyamapap waar het een en ander aan vitaminen in zit. Mmhh...ben nu poffertjes aan het maken...trouwens wel lekker hoor!
Hoi dames! Nog geen nieuws van mamaMarije? Spannend! Hier de eerste écht mooie foto van mijn dochter, vandaag gemaakt!
@mrs hair: wat een mooie foto van een heel mooi meisje! *ik kan geen genoeg krijgen van al die mooie foto's die hier gespamd worden *