April mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FB1984, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ mamavanjuul: wat leuk, leren fietsen! Gaat het al goed? Nog wel zijwieltjes neem ik aan?
    Kinderboerderij is ook leuk hè? wij gaan vanmiddag ook even bij de hertjes en geitjes enzo kijken!

@ smyltje: wie weet zet het vandaag door meid! Hier rommelt het alleen overdag ;)... megaveel harde buiken, ook pijnlijk, veel last van bekken, liezen, etc. maar zodra ik 's avonds ga liggen is het overrrr... :(

2. Tima

Tima Lid

23 dec 2010
    60
    0
    0
    @rommelende dames:.. ben het gerommel zat...wil nu actie!
    al die slaap loze nachten,en voor weeeen!!
    zo dat moest er even uit!

nu maar proberen te genieten van het heerlijk weer:)

3. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamavanjuul, jeetje wat een bevallingsverhaal zeg!fijn dat je nu extra controle hebt van de gyn.. Leuk leren fietsen..haha..:D Daar is het ook echt prachtig weer voor..

@mamamarije..snap heel goed dat je het overtijd zijn nu al zat bent! Ik ben nog geen 39 weken en ben het ook al zat... :).

Die slapeloze nachten beginnen hoor hier op te breken!..:( Gisteren is een kennis van ons bevallen met 37,5! Moest me er toch ineens om huilen, hahaha.. Vond het gewoon ff niet eerlijk..stom hè? Voelde me daarna net een kleinkind haha.. Gun het haar natuurlijk ook heel erg maar had toch stiekem gehoopt dat ik eerder zou zijn! Maar hier is nu nog alles rustig dus vandaag zal er niet gebeuren..

@smyltje..spannend dat gerommel bij jou!! 12de kan nog!:)

@tima, kan me voostellen dat je het zat bent! Hoop dat het snel doorzet!!

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @mamamrije. grappig! bij mij juist overdag niks en 's nachts wel gerommel. alhoewel ik dus nu wel al de hele dag last van mn rug heb.. zal t er mee te maken hebben...?! hmmm

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @fredje: ik heb maat 34 en was ook bang dat het 'niet zou passen' door mijn bekken heen, niets van te merken hoor. De vk zei juist dat types zoals ik sneller bevallen. Dus denk daar maar aan!!

@rommelende buikjes: ooh dames ben echt benieuwd wie de volgende is. Goed dat er zoveel voorwerk is, dat scheelt allemaal weer!

@dames met oudere kinderen: ik snap dat jullie idd lekker de hele dag buiten zijn met die kids. Heerlijk toch!

6. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Zo nog geen nieuwe baby's zie ik. Hier lekker 2 dagen buiten geweest en ga nu even het kippetje in bad en bed doen. Ik kom vanavond of morgen even uitgebreider reageren.

7. Tima

Tima Lid

23 dec 2010
    60
    0
    0
    hoi hoi,

hier ook hele dag buiten gezeten, super weer.
    geen baby's vandaag?:)

8. MamaMarije

Hmm... ik vind een aantal dames wel verdacht stil! Maryloes? Ollebolle?

Wellicht toch nog baby's vandaag maar nog geen nieuwsberichten :D

Hier gaat vrees ik de uitgerekende datum voorbij zonder baby! Ben ik toch de eerste die overtijd gaat, een twijfelachtige eer...

Vandaag is echt een kl*tedag zeg... had het niet verwacht, maar ik baal er echt stevig van!

9. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Mamamarije, even een digiknuffel voor jou! Balen zeg dat je overtijd gaat :(...

En nu je het zegt, het is inderdaad wel verdacht stil vanuit een aantal dames. Ben benieuwd of we vandaag of morgen nog onverwacht babynieuws gaan krijgen ;)...

10. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ff snel tussendoor. het rommelt hier aardig, maar zet nog steeds niet door :( visite is er nog, dus ga er weer vandoor!

11. MamaMarije

@ smyltje: oei, spannend!!

@ eeka: thanx :)

12. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Present! En nog geen baby. Veel buiten geweest dit weekend en voel me ook een beetje blegh, waardoor ik ff geen zin had om te computeren. Het rommelt hier nog steeds, vrijdagnacht zelfs echte weeen. Was echt zon oja moment, zo voelde dat. Maar zet allemaal niet door.

Morgen ga ik ff bijlezen en reageren.

13. Pollewopke

Pollewopke Actief lid

24 aug 2010
    291
    0
    0
    Ha Dames

Hier het nodige voorwerk.....zat in de tuin bij mn ouders en wilde net doen alsof er niks aan de hand was. Maar mn moeder prikte er zo door heen: strenge blik "Wat voel je???" Na mijn beschrijving kwam haar antwoord: "Oh ja dat had ik bij jou en je zus ook zo....dat zijn toch wel die weeen die ik toen overdag had"
    Op zich lekker om te horen en ook weer wel spannend. Het is zo maar om het uur of zo dat ik ze voel dus het kan nog wel effe duren denk ik zo.... Tja als t allemaal maar voorwerk is kan het ook nog weken duren

Ach ja nog tijd zat om de was te vouwen, en zo....haha

14. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Pollewopke: dus bij jou rommelt het ook al! Spannend hoor wie er nu als eerste zal bevallen...
    (hoop voor mamaMarije dat zij dit toch zal zijn ;))

15. Tima

Tima Lid

23 dec 2010
    60
    0
    0
    @pollewopke: hoop dat het doorzet, ik heb al 1 week voorwerk en begin er helemaal gek van te worden:)

mischien dat ik nu toch maar aan de ananas en bitter lemon ga:)

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Zo, was ik ook weer!

@Mamamarije: Hele dikke knuffel voor jou! Vreselijk is het, als DE dag, waar je 9 maanden naar toe hebt geleefd, "gewoon" voorbij gaat!

Lees veel gerommel bij iedereen...hier het zelfde verhaal. Ook zijn mijn darmen weer flink bezig en ik blijf maar slapen, het is echt niet normaal. Ik doe mijn ogen dicht en ik ben vertrokken. Gister om 23.30 op bed en om 9 uur wakker (tussendoor ook wel hoor). Om half 2 lag ik weer en moest ik me om half 4 echt uit bed slepen.
    Misschien stilte voor de storm???

Guido heeft Julia leren fietsen, ze kan nu fietsen en sturen tegelijk, haha! Inderdaad met zijwieletjes! Ze zijn wel een uur weggeweest!
    Vanmiddag naar de kinderboerderij geweest, heerlijk! En heel toevallig was er net een geitje bezig te bevallen, dus we hebben ook nog 2 geitjes geboren zien worden!

Hoe gaat het met de kersverse mama's? Lekker kunnen wandelen met dit weer???

17. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mamavanjuul: wat bijzonder dat jullie een geit hebben zien bevallen! Hoe vond Julia dat? Leuk dat ze nu kan fietsen, ze zal wel trots zijn :) (en mama ook natuurlijk :p)!

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @bitter lemon: kan geen kwaad hoor! Gewoon doen, heb hier nog wel een fles voor je staan:D

@mooie weer: ik hoop dat iedereen lekker heeft kunnen genieten van de zon!

@mamavanjuul: wat leuk dat ze nu dan kan fietsen! Ze zal zich wel erg trots voelen!

@hier: vanmiddag heerlijk een stukje gewandeld, maar ik kan nog niet ver, want mijn lichaam kan dat niet aan. Ik heb zo'n klap gehad van afgelopen 2 weken. Heb gewoon spierpijn van het kleine stukje wandelen.

Het is dus duidelijk nu dat ik kraamvrouwenkoorts had, en daar was ik even op aan t googlen. Pfff ik was echt nog zieker dan ik dacht. Blij dat ik er nog ben. Schijn in t ziekenhuis wel geroepen te hebben dat t van mij allemaal niet meer hoefde, zo ziek was ik. Maar dat weet ik allemaal niet meer!! Sorry voor t ego verhaal, maar besef nu opeens dat t toch wel heftig was.

19. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @monique: dat klinkt erg heftig! Rustig aan doen hoor, want je lichaam heeft het echt wel zwaar gehad zo te horen!

20. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Natuurlijk was het heftig!!! Gewoon veel over praten, zowel hier als thuis! Ik had het ook na de hoge koorts, weet heel veel niet meer. Maar door veel te praten met mensen die er bij waren, kwam er wel steeds meer terug. Het is niet niks hoor wat je hebt mee gemaakt!
    En anders er niet voor terugdeinzen om je huisarts in te lichten. Heb ik ook gedaan en heb toen een paar weekjes bij het maatschappelijk werk gezeten om er over te leren praten en het een plekje te kunnen geven.
    Ik deed namelijk heel stoer: Neuh, gaat wel, heb nergens last van! Maar 1,5 jaar later kwam de klap! Dus als je je verhaal kwijt wil, gewoon DOEN ;)

Deel Deze Pagina