April mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FB1984, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha, ja en dan vind je het niet meer zo schattig :p

2. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    nou, ik ga in bed een aflevering desperate housewives kijken die vriendje voor me gebrand heeft. dan lekker slapen en dan is het morgen zover -> ik ga bevallen!! (ja, positive thinking he :p)
    trusten alvast allemaal!

3. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    Zo dames wat is er weer veel bij te lezen, iedereen is aan het rommelen, allemaal veel succes. en felecitaties voor de bevallen dames.

Hier gaat het goed, roan drinkt goed aan de borst, rechts iets beter als links, links heeft stuwing en kloofjes, die kant moet ik ook eerst afkolven voordat ik aanleg, dan is de spanning er een beetje vanaf, het gaat wel steeds beter en word al een beetje minder gevoelig. ik kolf dan met een handkolf omdat het maar zo weinig is. roan zit al weer op zij geboorte gewicht, misschien er wel over heen.
    Zaterdag was de laatste dag van de kraamhulp, erg leuke dames, we hadden er een stagiere bij. het klikte goed en ze hebben echt hard gewerkt iedere dag alle was weg, en ze gingen ook zo goed met gylano om, die vind de aandacht helemaal geweldig. Nu hij die moet verdelen is het soms wel lastiger en doet hij ook dingen die niet mogen, ik zet hem dan ook maar tijdens het voeden in de kinderstoel, dan weet ik zeker dat hij niks kan uithalen.

4. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @juli, jeetje meid! Dat is idd even schrikken! Zou morgen ook niet weggaan met een ongerust gevoel!! Blijf ze maar gek maken totdat jij 100%bent gerustgesteld!:D..daar zijn ze toch ook voor!

@mamavanjuul, :DHaha.. Denk idd dat het dan niet meer zo schattig is maar dat je flink op de uitkijk gaat staat om de dames in de gaten te houden:D..Haha

@steintje..wat een geweldige foto en wat super dat hij het zo goed doet!! Geniet er maar lekker van!!

@hier..net bij het dansen gaan kijken:D..iedereen verbaasd dat ik nog steeds rondloop.. Haha.. Ja, alsof ik de hele dag op de bank kan liggen;)..ik mis het enorm en hoop dat ikna de bevalling weer snel mee kan doen!
    Verder alles prima.. Beeb is erg actief en verder nog geen voortekenen dus morgen is het gewoon weer wakker worden met een dikke buik!!..:)

5. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @smyltje, oh leuk! Heb je de hele serie? Heb hier al alle afleveringen van gooise vrouwen bekeken..leuk hè? Al die series.. En idd positive thinking haha..:D

6. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha..ja idd.mensen zeggen alles om maar een beetje een mee te praten! Maar helaas klopt de helft niet van wat ze zeggen!;)..zo te lezen heb je idd een behoorlijke toeter,:D...hier al 24 kilo bijgekomen :$..ppff..veel hè? De laatste tijd houd ik super veel vocht vast en de kilo's vliegen er echt aan en de ham kaas chips zullen ook wel een tol spelen:D..haha..maar eigenlijk eet ik helemaal niet zoveel..dus hoop dat de meeste kilo's vocht zijn? :( Woog voor de zwangerschap 56kilo dys ben bijna 2x zo zwaar nu..haha..:D..en iedereen mij maar wijs maken dar ik 'mooi zwanger ben'..jaja, geloof er niks van!;)

7. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @steintje: wat een lieve foto!

@fredje: wat voor dansen doe je normaal? Stijldans, salsa, ...? Bij jou dus ook nog steeds een erg drukke baby, hier ook.

8. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @eeka, doe aan ballet ( modern) en hiphop..haha:D..ben er helemaal verslaafd aan en train ook eigen wedstrijdgroepen.. Zo leuk om te doen! Alleen een beetje druk naast mijn 'gewone baan' .dus ben erg beniweuwd hoe ik dat ga doen als de beeb er is maar hoop in ieder geval dat ik het niet helemaal hoef op te geven!
    Dans/sport jezelf ook?

9. Noukie1982

Noukie1982 Actief lid

7 aug 2010
    340
    0
    0
    Medewerkster verstandelijk gehandicaptenzorg
    Brabant
    Wat een mooie foto steintje!

Nu weet ik waarom je in je zwangerschap 's nachts al zoveel wakker bent, als de kleine er is, ben je dat ook! Haha
    Mevrouwtje wil toch iedere 3,5 a 4 uur drinken en zet dan een keel op! Gelukkig vanmorgen om 5.15 want anders had papa te laat op zijn werk geweest. Hij was haar dankbaar, terwijl ik eigenlijk wel wat langer had willen slapen. Voordeel is dat ik vandaag nog geen visite krijg, dus lekker kan gaan slapen als zij vanmiddag slaapt.

En zijn er nog meiden waarbij het positive thinking vannacht heeft geholpen?

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    wat is er weer veel geschreven! Ik heb t niet allemaal zo goed bijgehouden...

Ooh ja 's nachts, pffff, naja op zich heb ik niet te klagen. Na de laatste voeding om 23.00 ongeveer komt ze zelf rond 04.00 uur en dan weer rond 08.00uur. Maar je moet er ff doorheen he, ik denk 's nachts wel aan jullie, wie van jullie zou er nu ook met de kleine zitten:D echt grappig.

Zo met Yuna naar de dokter, denk dat ze spruw heeft, ben er gelukkig op tijd bij. En moet ff vragen over de pil... moet ook daar weer over na gaan denken.

Nog dames die denken dat t vandaag gaat gebeuren???

11. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Goedemorgen allemaal! Hier nog geen babynieuws te melden. Vannacht heb ik een tijd wakker gelegen, last van m'n maag, maar verder geen gerommel of zo. Volgens mij gaat het nog wel even duren, hoewel je dat natuurlijk nooit zeker weet ;).

@fredje: nee, ik doe zelf niet aan dansen of andere sporten. Fiets en/of wandel normaal wel iedere dag, alleen de laatste weken niet meer. Heb vroeger wel aan jazzballet gedaan, maar ik ben niet zo goed in ritmische bewegingen. Gaan m'n benen mee, dan doen m'n armen iets wat ik niet wil, gaat het met m'n armen goed dan gaan m'n benen de verkeerde kant op :). Was dus niet zo'n succes :D!

Wel heel erg leuk dat je je eigen wedstrijdgroepen traint! Het zal niet altijd meevallen als de baby er is en misschien kun je niet meer zo fanatiek trainen, maar het zou zonde zijn als je dat op moet geven...

12. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen, ook hier helaas geen babynieuws!alleen weer een slechte nacht! Poeh, kon weer niet in slaap vallen en werd wakker met een misselijk gevoel en heb ontzettende last van mijn darmen! Hoop dat het vanmiddag beter gaat! Ga zo eens ff douchen..

@eeka, haha..wandel nu de laatste dagen ook zoveel mogelijk! Wil graag toch zoveel mogelijk blijven bewegen maar erg ver kom ik niet meer..haha...heb gelukkig een goed schema afgesproken met papa zodat ik toch nog 2 avonden kan gaan straks..

@noukie en monique..ben stiekem wel jaloers op jullie nachtelijke rituelen..haha..Lekker ff met de kleine! Daar denk ik straks vast anders over!:D..dan ben ik waarschijnlijk blijk as ik ff wat langer kan blijven liggen!!:)..
    @Monique, fijn dat je er oprijd bij bent met de spruw! Hoop dat ze er snel vanaf is!

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @hier. had het vanmorgen echt even helemaal gehad. heb ff flink gejankt en het zit me nu nog hoog. het voelt oneerlijk om te zeuren, maar ik ben er zo klaar mee! 22 uur in bed, 23.00 pas slapen. 00.30 weer wakker -> veel harde buiken dus voor de zekerheid maar even plassen. 02.30 weer wakker -> zelfde verhaal. wakker gelegen tot 04.00. toen 'geslapen' tot 07.00 en daarna niet meer geslapen. hele nacht gerommeld: pijnlijke buik, harde buiken. kramp en steken onderin. ben er echt even klaar mee! ik ga zo de VK bellen om te horen wat ze vanmiddag gaan doen. tranen zitten me nog erg hoog, ben kapot!
    *klaagmodus uit*

14. Noukie1982

Noukie1982 Actief lid

7 aug 2010
    340
    0
    0
    Medewerkster verstandelijk gehandicaptenzorg
    Brabant
    Kan me voorstellen dat je zo niet door wil blijven gaan, ik hoop voor je dat het wel wat doet al dat voorwerk. Misschien kun je bij de VK iets krijgen om te slapen? Gooi het er in ieder geval lekker uit, want van het opkroppen wordt het niet beter.
    *knuffel*

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Poeh, dat klinkt inderdaad als een zware nacht! Het is vandaag je uitgerekende datum, dus denk wel dat ze iets gaat doen. Misschien strippen ofzo?
    **Dikke knuffel**

Hier verder ook geen nieuws! Beebje zit nog lekker in mijn buik.
    Het viel me wel op dat ze nu al een week in dezelfde positie ligt, rug aan de rechterkant, voetjes aan de linkerkant. Hierdoor is het ook een stuk rustiger in mijn buik. Voel zo af en toe een voetje in mijn zij, of ze verschuift even, maar het gedraai is echt helemaal opgehouden!
    Dus wie weet heeft ze haar positie ingenomen :p

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Heb trouwens wel erg last van mijn boobies, hoe is dat bij jullie?
    Ze zijn erg gevoelig en heb vannacht weer vreselijk liggen lekken! EN ze zien er niet uit, 1 grote ader :)

17. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @mamavanjuul. dat is ook de favopositie van onze meid :) en hier geen last van(lekkende) boobies

ik wil graag de vk bellen, maar ben bang dat ze zeggen dat ze niks gaan doen vanmiddag. ik wil eigenlijk dat ze iig gaat voelen óf ik gestript kan worden. kan ik dat 'eisen'??

18. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    heb al gebeld. en ze heeft dus geen afspraak ingepland voor strippen. doen ze niet eerder dan over een week. waarom zei ze dat dan de vorige keer?!zit hier giga te janken op de bank.

19. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamavanjuul, hier ligt beeb vandaag hetzelfde maar er wordt volgens mij nog steeds druk gedraaid!Hier geen pijnlijke boobs..heb ook nog niets gelekt of zo... Hoort dat rond deze periode?:(

@smyltje, pf, ook een zware nacht voor jou zeg! Hoop dat ze toch iets voor je kunnen doen!:(

@strippen, mijn gyn zei gisteren dat het bij een eerste baby niets doet! :(Ze zei dat het in de meeste gevallen alleen maar zorgt voor extra gerommel maar geen bevalling veroorzaakt! Bij een tweede of derde baby schijnt het wel te werken! Ze zei dat ze me niet nog meer slapeloosheid wilde bezorgen door het strippen maar mocht zelf de keuze maken!:) Omdat ik nog geen 40weken ben heb ik het maar niet gedaan..
    Hoe denken jullie hierover? En hebben jullie ervaring met strippen bij de eerste baby? Misschien dat ik het toch doe volgende week maar twijfel heel erg! Slapeloze nachten heb ik toch al maar nu slaap ik tenminste nog iets..alleen meer gerommel is dat idd niet zo wenselijk..:)

20. Tima

Tima Lid

23 dec 2010
    60
    0
    0
    @smyltje: ik zou het zeker vragen. Je moet ook aangeven dat als het zo doorgaat je uitgeput bent voor de bevalling.

@hier ook nog en dikke buik.. morgen uitgerekend.
    veel harde buiken af en toe lichte menstruatie krampen..
    maar de voorweeen al 2 dagen niet gehad.. dus heel erg verdacht stil!

@boobies: die zijn wat gevoeliger maar lekker niet.
    maar dat ze nu al lekker is heel normaal..toch maar beginnen aan de zoog compressen?

Deel Deze Pagina