oooh dames, ik heb met jullie te doen, met hoe jullie je voelen! Wat vervelend. Ik hoop dat jullie snel mogen bevallen en dan lekker kunnen genieten van jullie kindjes. Ik duim voor jullie!
Whaaa, ben een beetje hyper, want vanavond ga ik bevallen! Na de overdracht, rond 19.00 uur, komt de vk om de vliezen te breken. Als het weer net zo snel gaat als de volgende keer is ons meisje er nog voor het einde van het journaal. De vk kwam zelf met dit voorstel, echt fijn zon meedenkende vk!
@maryloes: ooh wat heerlijk!!! wat goed, dan kan je nu ff gaan chillen, als je dat nog lukt en dan kan t vanavond gaan beginnen! Ik wens je nu alvast veel succes!!! En ik houd het hier in de gaten! @eeka: ja ik heb medicijnen gekregen voor de spruw. Ze moet 4 keer per dag een milliliter.
@maryloes: wat een goed nieuws voor jou!! Ben echt heel blij voor je! Dan kunnen we vanavond of morgen babynieuws verwachten hier ! @monique: gelukkig dat je iets gekregen hebt voor Yuna. Hopelijk is ze er snel vanaf!
Wow, wat is er veel bij geschreven zeg! Heb wel alles gelezen, maar tja...dat onthouden blijft een ding he! Maar wat ik wel onthouden heb: @Maryloes: Spannend zeg! Nou inderdaad hopen dat het net zo snel ging als de vorige keren! Hou je in de gaten @Strippen: Bij julia ook gehad bij 41 weken. Deed me geen pijn, hoog uit een beetje vervelend. Had toen 1 cm ontsluiting en Julia was niet ingedaald, dus dat zegt niks. Ik ben toen meteen gaan bloeden en heel veel slijm verloren. Zat meteen in de voorweeen. Heb vanaf dat ze me gestript heeft inderdaad geen oog meer dicht gedaan. Julia is donderdagavond geboren.....tussendoor nog een keer gestript, geloof nacht van dindsdag en woensdag en dat deed wel pijn. Dus tja....van mij hoeft het niet zo @inleiden: Wat ik van mijn gyn heb begrepen is dat het inderdaad protocool is, om het niet voor de 41 weken te doen. En al helemaal niet als de baby het nog goed heeft en de moeder "enkel" last heeft van "er door heen zitten". Bij mij is het ook zo dat na de 41 weken ik om de dag moet langskomen voor een ctg en hartfilmpje. @Hier: **durf het bijna niet neer te zetten** Maar ik heb echt nergens last van.... Ben het nog niet echt zat en mijn lichaam werkt nog wel aardig mee. Daarnaast slaap ik ook nog heel goed, denk dat dat heel veel scheelt! Heb gewoon nog de krampjes en steekjes, maar daar raak je ook wel aan gewend. Heb net even heerlijk geshopt en zal zo aan de poets. Heb het huis even heerlijk voor mezelf
@ Maryloes: Heeee dat is niet eerlijk, IK BEN EERST!! hahaha, nee geintje natuurlijk, ik ben hartstikke blij voor je Wat een heerlijk vooruitzicht (naja... op de weeën na dan uiteraard...) *proest*, ze is er nog voor het eind van het journaal, hahahaha ik help het je hopen! @ mamavanjuul: wat fijn dat jouw lijf nog meewerkt, geniet er lekker van! Hier is het heel erg met vlagen. De ene dag gaat het goed, de andere dag is het ruk. Gelukkig slaap ik aardig goed, dat scheelt een hoop. Bizar trouwens, dat je jouw wel hebben gestript terwijl Julia niet ingedaald was! Bij mij wilde de vk het niet om die reden... nouja, t zal wel , zoveel deskundigen, zoveel meningen! @ monique: hoop dat de spruw snel over is!! kom je verder een beetje in je ritme als mama?
@mamamarije, ja sorry, ga ik toch voordringen............Poeh, ondanks de 3e keer vind ik het weer zo spannend. Die weeen, nee daar kijk ik echt niet naar uit. Mijn man pingde al, nog 1 keer bikkelen........... Grote kans dat het helemaal niet zo snel gaat hoor, maar wie weet. Na zulke kl*te laatste weken, mag ze het me wel een beetje makkelijk maken haha.
@ Maryloes: je weet iig waarvoor je het doet, dat moment waarop je kleintje op je buik ligt! Dat is ook het voordeel dat je het al twee keer hebt meegemaakt Maar begrijp ik het nu goed dat de vk toch bij je thuis komt? Of ga jij al wat eerder naar het zkh ofzo? Oei, wat spannend zeg... ik ben gewoon zenuwachtig in jouw plaats
Haha, zitten we samen zenuwachtig te wezen. Ja vk komt thuis vliezen breken en afhankelijk hoe snel het op gang komt gaan we richting ziekenhuis ( of niet ). Mannetjes gaan bij opa en oma logeren, dus we kunnen nu ook makkelijker thuisblijven.
Hahaha, mama's moeten met elkaar meeleven, toch? Wat fijn dat je gewoon thuis begint! Wie weet wordt je meisje dan wel gewoon lekker thuis geboren zeg... en lig je mooi rond bedtijd in je nestje met baby, hahaha Ook lekker dat je nu de jongens uit logeren kunt sturen. Heb je echt alle rust en kun je zorgen dat alles goed voorbereid is. Dat is mijn grootste zorg, waar moet/gaat Lucas heen als het begint! Dat hangt hier heel sterk af van de dag/tijd waarop het gaat beginnen... Heb dus ook wel 5 opties...
@maryloes: fijn dat je jongens gaan logeren en je in ieder geval thuis kunt beginnen! Ben ontzettend benieuwd hoe snel het zal gaan bij jou. Spannend allemaal! @mamamarije: dat lijkt me wel lastig ja, als je al een kindje hebt. Dat je dan van te voren al goed moet plannen hoe je dat doet met de opvang, vooral omdat de bevalling in principe niet te plannen is .
@maryloes. jeetje, wat spannend!! ben je mamarije en mij toch nog voor zet 'm op!! @hier. net bij de vk geweest en ze heeft uiteindelijk wel gevoeld! mn baarmoedermond is wel al helemaal verweekt, maar nog geen ontsluiting. nieuwe afspraak voor maandag en dan wel strippen als ik dus ontsluiting heb. heb er nu een goed gevoel bij! ben gerustgesteld.
@ smyltje: fijn dat je vk toch even gevoeld heeft! Nu weet je wat meer waar je aan toe bent, en heb je ook het gevoel dat je gehoord wordt, dat is heel belangrijk
oooh dames ik word er ook helemaal zenuwachtig van voor jullie! Ik hoop dat het goede bevallingen worden zeg! hopelijk niet zo snel als bij mij (of dat moet je juist willen) @smyltje: ooh wat fijn! goed dat je toch weet hoe en wat. Dat geeft je een beter gevoel!
@Smyltje: dan is er wel IETS gaande tenminste, en inwendig onderzoek kan ook wel wat doen hoor! @Hier: iets heel vaags gehad vanmiddag met de hond...dat deed ze precies hetzelfde toen de bevalling begon van Julia: op mijn buik liggen slapen!!! Bij Julia begon het toen 's avonds, was die middag gestript. Ging ze ook op mijn buik liggen. Vanmiddag was ik even op de zaak en toen was ze ook steeds tegen me op aan het springen, wilde geen koekje ofzo....dus toen pakte ik haar op en ging ze weer op mijn buik liggen Guido en ik keken elkaar aan met grote ogen.....heel creepy... Toen, met 41+1 was toen echt mega chagerijnig trouwens...
En dit was vanmiddag....ging ze net staan omdat Guido een foto ging maken: Ben vanmiddag flink aan de poets geweest, zweet me kapot!!! Maar het fornuis blinkt weer, nu alleen nog dweilen, maar krijg die klote stok niet in elkaar.....grrr :x Maar wel lekker keihard de muziek aan, lekker mee bleren met de oude hits van Mariah Carey @Maryloes: MEid.....wat spannend zeg!!! Nou ga mijn mannetje ophalen!