April mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FB1984, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @Star: wat een leuke foto! Echt een trotse meid!

@smyltje: spannend! Heel veel succes! Ben benieuwd wanneer we babynieuws krijgen... Danitjuh bedankt voor de update.

@anmiri: voor jullie ook een spannende dag! Morgen zou inderdaad wel heel speciaal zijn...

@noukie: hier werkt je oproep nog niet. Geen gerommel, helemaal niets...

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @foto's: wat heb ik een prachtige foto's voorbij zien komen! Echt mooie plaatjes.

@anmiri: dat zou idd bijzonder zijn als het morgen is!

@rommelende dames: ooooh wanneer zet t nou door!! Ik duim voor jullie!

3. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hè, verdikkeme zeg... is Smyltje toch nog eerder! :D Haha, nee hoor meid, ik gun het je van harte... Kom op, je kunt het! Nog eventjes en dan is je kleintje daar!

@ anmiri: bij jullie ook al zo spannend! Fijn dat Noah is goedgekeurd door de oogarts :)

@ Tima: gefeliciteerd met jullie dochter!!

@ hier: tja... wat zal ik zeggen... nog geen baby in ieder geval...!
    Gisteren dus weer gestript en nu heb ik gisteren de hele dag en vandaag sinds ik op de been ben, ong. 4-5 voorweeën per uur. Maar ja... daar krijg je geen baby van! Het zet dus gewoon niet door. Op het moment dat ik 's avonds ga liggen, is het uit met de 'pret' en zijn de voorweeën weg... Ze worden wel steeds heftiger en ik verlies nog steeds stukken van de slijmprop, dus er gebeurt iets...

@ baby'tjes: mooie foto's van jullie kindjes!! Zooo schattig...

Verder ben ik het eventjes kwijt.... :)

4. Pollewopke

Pollewopke Actief lid

24 aug 2010
    291
    0
    0
    ahhh wat n lieve foto's schieten er voorbij!!!!

@ smyltje veel succes vandaag!

@ tima hoe heet je kleine meid? verder alles goed met jullie???

@ rommelende dames....spannend hoor!

@ op gang komen: nou ja t is bijna volle maan toch....wie weet

5. MamaMarije

Jeetje zeg..... echt stil hier! Ga bijna denken dat iedereen collectief aan het bevallen is :D

Hier nog steeds niks, alleen voorweeën en delen van de slijmprop (dacht toch wel dat die inmiddels weg zou zijn, mijn hemel, het blijft komen!)

Gisteravond had ik nog een akkefietje met mijn man... Zegt ie ineens dat ie toch wel bij het begin van de bevalling een heel aantal mensen wil bellen dat het begonnen is! Nou... daar dacht/denk ik dus heel anders over... We bellen alleen degene die moet oppassen op Lucas (mijn ouders óf schoonmoeder) en verders niemand! Heb er echt geen zin in dat iedereen weet dat ik aan het bevallen ben! Onze familie is gelukkig niet opdringerig, dat scheelt, maar ik wil gewoon rust in mijn hoofd.
    Wilde hij zelfs zijn broertje, het voetbal én zijn werk bellen... uhhh... dacht het niet dus... Als het op een doordeweekse dag valt, dan moet ie z'n werk wel bellen, maar anders kan het ook wel ná de geboorte hoor! Over broers/zussen en voetbal nog maar niet te spreken...

Ben ik nou gek? Het liefst kruip ik de komende 6 weken weg met ons viertjes in een hutje op de hei (ja, ik weet dat dat niet kan, helaas ;))...
    Ben ik de enige daarin?

6. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    *********************Smyltje nieuws*************************

Dit smsje kreeg ik om 16.00 van haar.

Nog steeds geen baby. Lig aan de pijnmedicatie maar toen stopten m'n weeen. Dus nu aan de wee-opwekkers. Lange dag!

Groetjes Mylene

7. MamaMarije

@ smyltje: jeetje meid, klinkt idd als een lange dag! Hoop dat de weeënopwekkers hun werk doen en dat je snel weer verder kunt...
    Je was zo goed op weg!
    Zet 'm op meid!

@ danitjuh: thanx voor het doorgeven ;)

8. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hey meiden,

Was ik ook weer...vanmorgen visite gehad en vanmiddag lekker met het hele gezin op bed gelegen. Het kan zo maar eens ons laatste weekend met z;n 3en zijn, dus even lekker van elkaar aan het genieten.

Verder hier wel wat gerommel, maar niet echt iets noemenswaardigs. Af en toe een kramp/steek waarbij ik wel moeilijk kijk of au zeg, maar dat is af en toe. Vannacht wel veel harde buiken gehad en nu begint het menstruatiegevoel ook weer te komen...nou ja, we wachten (on)geduldig af...

9. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Even heel snel hoor..... vanmiddag om 13:00 uur ben ik bevallen van onze zoon! Het ging, zoals voorspeld, razendsnel. In 3 uurtjes na de eerste krampen was hij er al. Nu dus een beetje trillerig maar het gaat goed met ons.

Morgen meer details! Sterkte voor de meiden met de laatste loodjes!!

Liefs

10. MamaMarije

@ juli: gefeliciteerd meid!! Wat super voor jullie... en nu lekker genieten!

@ mamavanjuul: herkenbaar... eigenlijk veel gerommel, maar niks wat echt zoden aan de dijk zet... ;)

11. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Van Harte gefeliciteerd met de geboorte julie zoontje, geniet ervan!

12. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Mamamarije en mamavanjuul, spannend hoor voor jullie.

13. Bjorn80

Bjorn80 Lid

19 dec 2008
    31
    0
    0
    @Juli2009 van harte

kan niet wachten totdat ik de kleine in me armen kan houden

14. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    En dan gaat zomaar Juli even tussendoor!!! Super hoor, van harte gefeliciteerd! En dat in 3 uur! Ik vraag me toch af of dat nou juist fijn is of te overdonderend.

Smyltje; sterkte met de laatste loodjes. Vandaag zal het toch wel gaan gebeuren!

15. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juli, gefeliciteerd!!

Smyltje, succes nog even, wat zul je moe zijn!

Van mijn zusje nog geen nieuws.....wat duurt wachten toch lang! (hoop toch stiekem wel op 17 april;))

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Juli: gefeliciteerd met jullie zoon!!!!

Hier geen veranderingen....menstruatiekramp is wel erger geworden, maar resulteert niet tot het echte werk :)

17. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @juli; gefeliciteerd!! Dat is snel gegaan zeg!! Geniet maar lekker van je kleine mannetje!

@smyltje..oh wat spannend voor je!! Nog even volhouden maar vandaag gaat het echt gebeuren.

@hier..geen puf om te reageren vandaag! Poeh voel me zo grieperig hier! Misselijk, overgeven en alles tegen ijk! Bah! Als ik me weer iets betervoel zal ik uitgebreider reageren ( hoop dat het snel is!)..
    @alle rommelende dames, hoop dat het snel. Doorzet! Duim voor jullie!!

18. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Tima gefeliciteerd met jullie dochter!!

Juli2009 gefeliciteerd met jullie zoontje!!

Wat leuk al dat babynieuws. Het verbaast me dat MamaMarije nog niet is bevallen joh, na dat strippen. Vervelend dat er zoveel al overtijd zijn. Ik hoop dat jullie ook snel de baby in jullie armen mogen houden!

Hier: Gaat super. Kleine drinkt goed aan de borst, ze is nu 10 dagen en heeft volgens mij haar regel/wisseldag met de voeding want ze vraagt meer dan normaal. De nachten zijn wel kort met al die tussendoor-voedingen en zo. Maar het gaat super, ze komt gelukkig goed aan en kan zich goed op temperatuur houden; overdag is geen mutsje meer nodig en een kruik alleen in de nacht.

Hoe lang is het eigenlijk gebruikelijk dat je blijft vloeien na de bevalling?

19. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Ook erg kicken:

De reacties op Caitlin zijn echt overweldigend, gisterochtend kwam collega van mijn man langs en zei letterlijk dat hij nooit zoveel heeft met babies en ze nooit echt mooi vindt maar dat hij die van ons prachtig vindt en ze er 'perfect' uit ziet. Wauw, wat een lief compliment, ik was zooo trots!!

20. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @juli: proficiat met jullie zoon! Wat een snelle bevalling zeg!

@smyltje: nogmaals heel veel succes!

@mamavanjuul en mamamarije: vervelend dat het rommelen nog niet echt doorzet...

@fredje: beterschap!

@banaantje: fijn te horen dat het zo super gaat!

Deel Deze Pagina