Goedemorgen, Vandaag de uitgerekende datum van Noah...best vreemd idee. We krijgen een mooi kado vandaagmijn zusje ligt op de verloskamer aan het infuus nu en de vliezen zijn gebroken, 3 cm ontsluitingwe wachten nog een paar uurtjes af....
@ollebolle, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Wat gaat het hard in eens met die baby's zeg! Jeetje.. @mamamarije, wat vervelend dat het gerommel niet doorzet! Maar jij moet nu wel de volgende zijn!.. @anmiri, vreemde gedachte idd dat vandaag de uitgerekende dag is!! Nu kun je al lekker van hem genieten!! @mamavanjuul, lekker zo'n nachtje! En een meibaby! Jeetje, je loopt 1dag voor mij..hoop hier eigenlijk op een april baby! Haha.. Tot mei trek ikgewoon echt niet meer!..ppff.. @hier, weet niet wat ik heb hoor..blijf maar misselijk en flinke hoofdpijn houden! Poeh! Heb mijn bloeddruk eens gemeten maar die was gewoon prima! Snap het allemaal niet.. Heb ook de hele tijd een harde buik! Niet echt een wat komt en gaat maar gewoon standaard de hele dag door vrij hard! Is dit allemaal nog 'normaal'? Heeft iemand hier ervaring mee in de laatste weekjes? Het weer is hier prachtig vandaag.. Hoop dat ik me dadelijk goed genoeg voel om toch evenvan het weer te genieten!
@anmiri: wat een speciale en ook spannende dag voor jullie! Noah al 3 maanden oud en dan vandaag je zus die zal bevallen op jouw uitgerekende datum... Hopelijk krijgen jullie snel goed nieuws! @hier: geen nieuws te melden. In ieder geval lekker geslapen en nu een hele drukke uk in m'n buik.
@Anmiri: Jeetje, wat een dubbel gevoel met dat geven zeg! Maar zou wel heel apart zijn! @Fredje: Nou dat voorwerk kan wel weken aanhouden Tja. mei....tis een beetje zelfbescherming. Juul was ook 12 dagen "te laat". Dus een meikindje kan theoretisch gezien wel
heb nog niet gelezen, maar heb begrepen dat jullie het inmiddels weten dat ik ben bevallen van een wolk van een dochter! uitegebreid verhaal komt snel. eerst ff bijkomen. kus smyltje en Ninthe! PS. andere bevallen dames van herte gefeliciteerd!!
Mamamarije; aan het bevallen??? Anmiri; dat is idd best raar, terwijl die nu al een paar maanden oud is. Maar toch waarschijnlijk een bevalling in de familie vandaag. Hier weinig te melden, net verjaardag van het kippetje klein gevierd en die ligt nu heel onrustig op bed. Toch teveel indrukken om lekker rustig te slapen.
Gefeliciteerd!!! Even een vraagje: Voelen de nog zwangere dames () het kindje ook veel minder? Ik voel zusje nog wel, maar sinds een dag of 3 zoveel minder.....
Anmiri; gefeliciteerd! Leuk hoor heeft Noah een speelkameraadje erbij! Mamavanjuul; wel minder dan voorheen maar gedurende de dag toch wel aanwezig, voel af en toe wel een flinke voet. Het schijnt wel dat je kindje wat rustiger wordt voor de bevalling maar dat heb ik de vorige keer niet zo gemerkt. Mijn vk vraagt wel iedere week of ik de baby nog goed voel dus ik zou het wel even in de gaten houden.
@mamavanjuul, ik voel haar idd ook al een paar dagen echt minder en maakme er soms zorgen over! Gelukkig voel ik dan af en toe weer een trap.. Volgens de gyn is het heel normaal maar moest wel opletten dat ik haar normaal 'patroon van bewegen' kon blijven voelen..anders even bellen!.. Idd is de kans op een mei baby best groot! Haha! Zo had im het nog niet bekeken.. Hoop toch nog steeds een mooi verjaardagcadeau te krijgen dinsdag ... @anmiri..gefeliciteerd!! @hier..veel harde buiken vandaag die echt pijn doen aan mijn liezen en rug..eens ff afwachten of het doorzet..heb er vaker last can maar meestal stopt het ook weer snel.. Verder voel ik me gelukkig een stuk beter....heb ook nog niet veel gegeten vandaag dus hoop dat het dadelijk allemaal binnen blijft en dat ikme goed blijf voelen want lijkt me niks om zo de bevalling in te gaan!
@anmiri: gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje! @mamamarije: hoe gaat het ermee? @kipkip: heeft kippetje inmiddels toch nog wel goed geslapen? En was het een leuk verjaardagsfeestje? @mamavanjuul: ik heb daar eigenlijk nog geen last van. Eerst voelde ik wel meer harde schoppen, nu zijn het wat kleinere bewegingen, maar wel volop. Soms een dagje wat minder, maar zeker niet langer. Ik zou het inderdaad wel in de gaten houden, want ook ik krijg iedere week de vraag van de vk of ik het kindje nog goed voel bewegen.
Hier gaat alles goed. Jesley doet t nog steeds super... Af en toe wel wat mindere dagen natuurlijk. Maar dat hoort er denk ik bij Speen: Hier heeft Jesley af en toe zn speentje in. Eigenlijk als hij een beetje huilerig is, en vaak voor zn fles. Dan is hij even zoet Ik las dat t na de fles ook goed is om te geven, ivm spugen. Ga ik ook eens probern! Kruik: Wij gebruiken sinds een week de kruik helemaal niet meer. Hij houd zichzelf goed warm en doet t goed. Bedje en wandelwagen doen we ook niet meer opwarmen... En gaat goed! Kleren: Ik draag mn eigen kleren alweer sinds een week na de bevalling. Niet alles pas ik hoor Mn broeken zitten eigenlijk net iets te straks bij mn benen... Dus draag t meeste nog wel mn positiebroeken. Ik was 18 kg aangekomen, en na een week 13 kg kwijt.. En sindsdien gaat er niks meer af, dus nog 5 kg te gaan. (en dan wil ik nog 10 kg extra) Maar ga hier pas rustig aan mee beginnen 6/7 weken na de bevalling. Dan wil ik rustig aan gaan sporten en op ten duur ook een dieet erbij (denk SonjaBakker) Buik: Heb t idee dat mn buik de laatste week een stuk flubberiger is...! Hebben jullie dit ook? Heb t idee dat hij ineens weer wat dikker is geworden? Foto: ga zo nog even een foto plaatsen van mn tatoo En van ons mannetje van vandaag xx
Gefeliciteerd met alle babies!!!!!!!!! Wow wat gaat het snel ineens. @ rommelen: ik heb ieder uur wel pijnlijke harde buiken, krampen in mn buik en onder in mn rug......wel wat vaker als eerst maar nog steeds verder niet heel noemenswaardig denk ik..... Het doet wel zeer maar is uit te houden. Ik weet nu niet of dit nu alleen voorwerk is of dat het straks misschien wel gaat beginnen. Bij mn moeder was t ook tot 2 keer toe dat ze uiteindelijk besefte dat het weeen waren en toen had ze al 8 cm......zou wel fijn zijn hahah
@fb, mooie tatoos! En wat een schattige foto van Jesley! Fijn dat hij het zogoed doet! En wat geweldig al 13 kilo kwijt! Hoop dat het bij mij ook zo snel gaat! En die overige kilo's raak je ook snel weer kwijt hoor..zou het even tijd geven.. @pollewopke, spannend dat gerommel! Hoop idd dat je je moeder achterna gaat! Dat is wel geweldig! Dat wil ik ook wel! @mamamarije, stiekem aan het bevallen! @eeka, nog geen gerommel bij jou?
@FB: Gave tattoo zeg! Deed het geen pijn??? en wat is Jesley al gegroeid zeg!!! Iedereen voor de rest lekker aan het genieten van het weer? Hier is het sinds half 12 helemaal opengebroken en heb ik heerlijk in de zon een boekje gelezen. Ben gewoon een beetje verkleurd! Vanmiddag met Julia zaadjes gepland...kunnen we straks tomaten en radijsjes uit de tuin eten! Ik voel de beeb nog wel, maar gewoon een stuk minder. Normaal werd ik 's nachts wel eens wakker en als ik me dan omdraaide, voelde ik wel wat. En als ik wakker werd, was er meteen activiteit. Maar nu duurt het wel een uur. Ook zijn het meerdere bewegingen achter elkaar en dan zo een paar uur niks. Heb sinds een uurtje ofzo last van mijn rug...denk dat het mijn darmen zijn ofzo, want het is wel constant, dus niet met vlagen. Ben maar even op de bank gaan liggen... Trouwens...volgens mij is mamamarije aan het bevallen..het zou me niks verbazen!