mamavanjuul: oei, dat klinkt toch serieus! Hopelijk zet het door en krijgen we vandaag of morgen babynieuws van jou !
@ mamamarije gefeliciteerd met jullie kleine man erbij!!! Vanmiddag de hele middag in t ziekenhuis gezeten. Ik voelde de kleine vanaf gisteren 22:00 gewoon helemaal niet meer........Was dus effe spannend vanochtend en vanmiddag. Uiteindelijk na veel porren en kijken nog steeds geen leven. Dus naar de VK gebeld en meteen langsgegaan. Het hartje klopte maar ze leggen je dan uit voorzorg ook aan de CTG en maken dan een echo. Daar hadden we niet helemaal op gerekend maar alle extra controle is goed toch! Dus daarna aan de CTG en je raad het al wel die kleine ineens schoppen als een gek: die knopjes op mn buik waren gewoon aant schudden haha. Daarna nog een echo, wel leuk een extra echo! Genoeg vruchtwater en er zat een stagiaire bij dus een hele uitgebreide echo. Ze heeft meteen even gekeken naar de grootte van het kindje: 6 pond en prima rond de maat. Hoofdje ook mooi net iets onder de middenlijn (vind mama niet erg haha) Nu woensdag nog een keer terug aan de CTG maar de kleine is verder helemaal prima in orde. Misschien deed ie nog wel een laatste powernapje voordat het vanavond met volle maan op gang komt haha.......
Pollewopke: dat was wel even schrikken dan! Maar gelukkig is alles goed en heb je jullie kleine uk nog een keertje kunnen bekijken. Enne, vanavond/vannacht een babyboom zou wel erg leuk zijn ...
Zo...dat was een spannende middag Pollewopke! Gelukkig dat er niks aan de hand was en je nog even naar je beeb hebt kunnen kijken. @Hier: vermoed dat het indalingsweeen zijn...dus niet het echte werk. Aangezien het voelt alsof mijn blaas er uit komt... Pff...en juist vanavond besluit Juul om constant wakker te worden....trutje! Maar denk niet dat het doorzet hier hoor,
Zo...wat is het hier rustig geweest sinds gister! Nou hier weer een dag zonder baby, hadden gister toch stiekem wat hoop, maar vermoed dat het echt indalingsweeen waren. Manlief heeft in ieder geval wel op de bank geslapen, want terwijl ik echt met buikpijn op bed lag, lag hij lekker naast me te snurken :x Hij is om 23 uur naar beneden gegaan en toen heb ik geslapen tot 3 uur, en daarna weer tot 7.30. Dus al met al een goede nacht! Wel heel veel kramp gehad en af en toe wakker. Zal donderdag in ieder geval bij de gyn aangeven dat het lichamelijk te zwaar wordt nu. Ik kan niet ver meer lopen en bukken wil helemaal niet meer. Zodra ik een paar stappen zet, krijg ik allemaal steken en ik heb nog wel een peuter van 2,5 jaar rondlopen. Nou eerst maar hopen dat we de afspraak van donderdag niet nodig hebben.... Nou, zal een ontbijtje maken en kleren aan doen. Even "snel" boodschappen halen en dan de tuin in met een boekje
@mamavanjuul, jammer dat het niet heeft doorgezet!! Kan me voorstellen dat het erg zwaar wordt! Vooral me zo'n kleintje van 2,5 erbij! Ik vind het al zwaar en heb geen kleintje rondhuppelen! Misschien ook een optie om een inleiding met 41 weken te bespreken? Hoop ook dat het nog eerder gaat gebeuren want zie ontzettend op tegen inleiden maar heb er weinig vertrouwen in hier! Fijn hè dus mannen! Die van mij snurktook overal doorheen! Pf!:x..kan ik me nu echt aan irriteren omdat ik zelf niet goed slaap!.. @hier, ook weer erg rustig! Geen gerommel dus vandaag gaat er volgens mij niks gebeuren!..ppff, zit er vandaag een beetje doorheen! Heb geen klachten maar heb het gewoon gehad!! Hoop dat ik me vanmiddag iets beter ga voelen. @pollewopke, dat was dat even schrikken hè? Fijn dat alles in orde is! Moet vandaag ook weer een extra ctg laten maken omdat ze erg rustig is.. Toch altijd eng hè?wel leuk dat je de baby nog eens extra hebt kunnen bewonderen op de echo..
Hoi allemaal, Ik dacht ik kom ook weer eens even kijken. Internet werkt hier gelukkig weer goed! En inmiddels al aardig wat baby's lees ik! Leuk hoor! GEFELICITEERD allemaal!! Was alleen op zoek naar een lijst met de geboorte data, maar kon die zo snel even niet vinden (wellicht meer pagina's terug dan dat ik gekeken heb...) Hier inmiddels 2 dagen na de uitgerekende datum en nog helemaal niets geen beweging of aanstalten... dus geduld, geduld, geduld maar weer (1e kwam met 41,1) Vanmorgen bij de gyn geweest en alles is goed. Als hij zich niet voor vrijdag aandient dan vrijdag volgende afspraak en dan gaan ze toucheren en verder kijken wat het plan dan gaat worden. Ben benieuwd...
GEBOREN!! 17-01-2011 - Noah - zoon van Anmiri - ks - 27w1d 22-03-2011 - Jesley Jayden - zoon van FB1984 - 24-03-2011 - Yuna - dochter van MoniqueP - 38w1d 31-03-2011 - Zoë - dochter van Noukie1982 - 39w1d 02-04-2011 - Aaliyah - dochter van Verrassingsei - 39w2d 02-04-2011 - Roan - zoon van Steintje - 39w 03-04-2011 - Liesbeth - dochter van Mrs Hair - 38w 04-04-2011 - Ryan - zoon van Star2 - 06-04-2011 - Caitlin - dochter van Banaantje81 - 37w5d 11-04-2011 - Noreen - dochter van Ollebolle - 39w6d 12-04-2011 - Nina - dochter van Maryloes - 39w4d 14-04-2011 - ... - dochter van Tima - 16-04-2011 - ... - zoon van Juli2009 - 39w6d 16-04-2011 - Ninthe - dochter van Smyltje - 40w4d 17-04-2011 - Benjamin - zoon van MamaMarije - 41w 6 jongens 9 meisjes Uitgerekende data: 17 april 2011 - Otje1975 (35) - 2e kindje - zkh - fv 18 april 2011 - MamavanJuul (28)- 2e kindje - zkh (verplicht) - BV 19 april 2011 - Fredje (28 ) - 1e kindje - Ziekenhuis-bv 20 april 2011 - Bjorn80(31) - 1e kindje - liefst thuis - bv 24 april 2011 - Eeka76 (34) - 1e kindje - zkh - bv 24 april 2011 - Chai (23) - 1e kindje - zkh - fv 25 april 2011 - Kipkip (33)- 2e kindje - zkh - fv 30 april 2011 - Pollewopke (26) - 1e kindje - liefst thuis - fv 2 Jongens 3 Meisjes 3 Verrassing/Geheim Afspraken: 19-04 - Pollewopke - controle vk 21-04 - MamavanJuul - controle gyn 22-04 - Bjorn80- controle vk 26-04 - Eeka76 - controle vk Afspraak toegevoegd.
Volle maan heeft dus geen babyboom opgeleverd . @mamavanjuul: Kan me voorstellen dat het zwaar is met een peuter die rondloopt. Hopelijk hoef je nu niet meer lang te wachten... @otje: Ook nog niet bevallen dus... @fredje: voel je je inmiddels weer wat beter? Wachten duurt lang, he? @hier: vanmorgen controle gehad bij de vk. Kleine uk ligt nu weer vast in mijn bekken, dat idee had ik ook al want ik heb iets minder last van mijn ribben. Maar ja, dat zegt niks want twee weken geleden was dat ook zo en een week geleden lag de kleine "beweeglijk in bekkeningang". Volgende week zien we wel weer. Verder was de bloeddruk goed. En, alle mama's lekker aan het wandelen met de baby's? Heerlijk hoor, met dit weer !
OOoh nog geen nieuwe baby's, dames, zou wel warm zijn met dit weer en die buik! Net heerlijk gewandeld, wat is het warm!!! Kwam ik langs mijn werk van vorig jaar, de kids waren buiten aan t spelen op t plein, het hele schoolplein liep leeg om allemaal naar Yuna te kijken, echt zo leuk!
Nee inderdaad de volle maan is aan dit topic voorbij gegaan. Nou goed, dan maar allemaal paaskindjes?! Otje; dus ook nog niet bevallen?! Ik hoop voor jou dat die kleine man ook niet meer te lang op zich laat wachten. Hier eigenlijk weinig te melden, het rommelt sinds gister ook niet echt meer. Dus zal nog wel even duren.
Net heerlijk gewandeld, zweet stond op mijn rug! Nu nog even wat in huis doen, maar de kleine meid vroeg eerst even aandacht. Heb wel al flinke stuwing, en dat terwijl ik gisteren pas 2 voedingen vervangen had door fv, dus ga maar alleen nog afkolven om de druk eraf te krijgen, dan maar minder geleidelijk voor mij, en Zoë krijgt vanaf nu alleen nog fv.
Hoi allemaal, Allereerst gefeliciteerd voor alle nieuwe mama's!!!!! Hopelijk gaat het goed met jullie en de kindjes en zijn jullie net als ons aan het genieten! Hier gaat alles helemaal super, onze kleine man doet het hartstikke goed. Sinds vannacht heeft hij alleen wat last van krampjes, altijd zo zielig bij zo'n ukkie.... Met mij gaat het ook goed, door de snelle bevalling heb ik helaas nog wel 2 dagen veel last gehad van naweeën, maar die zijn nu gelukkig ook verleden tijd. De bevalling is uiteindelijk zo snel gegaan dat we er beiden een beetje overrompeld van waren. Zo sta je in de supermarkt en krijg je in ene heftige weeën, een uur later in het ziekenhuis bleek ik al 9 cm te hebben en 15 min later was hij er al. Hij had blijkbaar in ene "haast" en moest eruit Onze dochter is helemaal verliefd op haar broertje Hij krijgt de hele dag door kusjes en papa en mama bestaan even niet meer..... Gelukkig geen jaloezie dus! Ik kom van de week nog even wat uitgebreider reageren op alles en iedereen! Succes voor de meiden met de laatste loodjes!! Liefs
Hey meiden! Wat een weertje zeg! Niet normaal zo warm! Gelukkig pas ik nog wel in korte broeken Zal alleen niet zo over straat gaan, hahaha! **klaagmodus aan** Pfff....zo net weer een lekkere discussie met manlief! Die zit lekker in de tuin, in de zon met een biertje. Ik kom terug van de wc en zeg: Let je wel een beetje op je alcohol gebruik? Nou, dat zei ik volgens hem op een verkeerde toon, dus volgende er weer een hele discussie! Nou....sorry! Ik ben wel 40 weken zwanger en het kan elk moment gebeuren en hij zal mij dan wel naar het ziekenhuis moeten rijden. Dus hij houdt er maar rekening mee en ik hou zekers geen rekening mee op welke toon ik het zeg! Daarbij is het bloedheet en ben ik het wel een beetje zat om als een pinguin rond te waggelen! **klaagmodus uit** Sorry dat ik verder nergens op reageer...
Moet even heel hard lachen om je verhaal! Maar ik snap je wel hoor, zou er ook van balen als mijn vriend alcohol drinkt en niet snapt dat ik dat niet prettig zou vinden... En dan ook nog in discussie gaan, dat zou bij mij ook in het verkeerde keelgat schieten :x! Ik zeg hier ook al een paar dagen dat ik me net een pinguin voel !
Haha mamavanjuul, hier een paar dagen voor mijn bevalling precies hetzelfde! Die mannen zijn er wat dat betreft helemaal niet zo mee bezig als wij. zo juli! jouw bevalling lijkt er ook wel een die uit een film komt! Eerst nog in de supermarkt met weeën! Dat lijkt me nou echt een vervelende plaats om te starten met de bevalling. Was je man nog op tijd? Fijn dat het goed gaat!
Wij hebben net even heerlijk in de tuin gezeten bij de buren, kinderen in een zwembadje. Manlief heeft 2 biertjes op en ligt nu met ogen dicht op de bank . Mmhh...nou goed als het begint is hij in ieder geval uitgeslapen.
Jaa, heerlijk he! Wij zijn ook de hele dag buiten geweest, heerlijk! Ben net even een uurtje in bad geweest, even ontspannen. Ben trouwens benieuwd wie nu als eerste zal bevallen....
@fredje: volgens mij schreef je een paar dagen geleden toch dat je vandaag jarig bent? Zo ja, dan nog van harte gefeliciteerd !!! En zo niet, dan een foutje van mijn kant, ben erg vergeetachtig momenteel ....