Mogge dames, Iemand nog babynieuws ? En hoe is het met de mama's??? Druk waarschijnlijk. Hier gebeurt er echt bijzonder weinig, vraag me af of het kindje wel ooit eruit gaat komen. Vanmiddag naar de vk. Gister alles geprobeerd om wat in gang te zetten (ja en met alles bedoel ik dan ook alles, haha...bitterlemon gedronken enz.)
Dat heb je goed onthouden! Dank je!! was gisteren idd jarig!..hebben het rustig gevierd met ouders en paar vrienden in de tuin..heerlijk met dit weer! Hier helaas nog geen baby! Ze laat echt op zich wachten..iedereen wordt er gestrest van, haha...mijn moeder en schoonmoeder worden helemaal gek!..vind het zelf wel erg grappig om te zien!..het is net alsof zij moeten bevallen! @mannetje, wordt gek van die van mij! Hij is echt zo nerveus..merk het aan hem! De hele dag gestrest..haha.. Morgen heeft hij een belangrijke toets..dus hopen dat ze morgen dan ook nog blijft zitten! ( ben nu toch overtijd!..dus dat maaktme niet uit!)..morgen afspraak bij de gyn voor de inleiding! Ben benieuwd! Ze gaan dan voor het eerst inwendig onderzoek doen om te kijken hoe ze de inleiding dinsdag gaan starten! Hoop toch al een verweekte bmm te hebben en misschien al ontsluiting! ..want ben erg bang voor een lang traject!! @hoe is het met de bevallen dames? Heerlijk weer om te wandelen met de kleintjes!! Geniet er maar van!! @juli.. Jeetje dat was dan ook een snelle bevalling zeg!..en beginnen in de supermarkt! Poeh! Dat lijkt me geen pretje! @mamavanjuul, ben ook erg benieuwd wie de volgende is.. We gaan gewoon het lijstje mooi af! Dus ik wacht op jou!
@Fredje: Nog gefeliciteerd!!! En jij op mij wachten...nou dan mag ik wel opschieten als je dinsdag wordt ingeleid Waarom wordt je eigenlijk ingeleidt? Of ben ik dat vergeten @Kipkip: bedoel je met alles ook echt alles??? Hier ook hoor, maar alleen wat meer krampen gehad... @Hier: zat er gisteravond even helemaal doorheen! Hoewel ik het wel verwacht had, vind ik het echt niet leuk om weer overtijd te gaan. Heb gewoon erg last van voorwerk wat niet doorzet en merk gewoon dat ik geen leuke mama meer ben voor Julia en dat zit me het meest dwars. Als klap op de vuurpijl gister wel een paar uur lichte weeen gehad. Tot 1.30 om de 16 minuten, dus het stelde niks voor. Maar manlief weer naar beneden gestuurd, want die lag weer lekker te snurken. Gelukkig is het vandaag weer opa en oma-dag en is Juul bij mijn ouderes, kan ik even lekker niks doen. @Inleiden: Ga het morgen ook bespreken. Het enige nadeel is, is dat ik verweking MOET hebben, minimaal, om ingeleid te kunnen worden. IVm eerdere keizersnee, leiden ze al liever niet in, maar als de bmmm niet week is, kan het te snel gaan en is de kans op scheuren van het litteken groter (nog steeds heel klein...maar goed). Verder is de kleine wel lekker aanwezig, dus dat scheelt! Besef wel dat het elk moment kan beginnen en probeer ook nog wel van het geschop te genieten
@mamavanjuul en kipkip, dank je! ben in ieder geval niet meer samen met de baby jarig!! Dat is dan weer een voordeel van overtijd gaan..haha.. @mamavanjuul, overtijd gaan is idd niet leuk! Ik heb gelukkig minder last van voorwerk maar kan me voorstellen dat je het gehad hebt!!.. Ik wordt ingeleid omdat ik dinsdag 41weken ben..hier in het zh mag je dan zelf kiezen of je ingeleid wilt worden of liever nog een weekje wilt wachten.. Aangezien alle risico's van inleiden met 41 weken gelijk zijn ( en in sommige opzichten zelfs beter zijn) bij inleiden met 42 weken heb ik daarvoor gekozen!.. Maar ben wel erg benieuwd of de bmm al verweekt is! Duimen voor morgen!! Wist niet dat de kans op scheuren van het litteken groter is als de bmm niet verweekt is! Oh kan dat? Maar met al dat voorwerk zit het bij jou vast wel goed!!.. Wanneer heb je weer controle??
@mamavanjuul, zie dat je morgen controle hebt! Sorry, had er overheen gelezen!..hoe laat moet jij? Ik om elf uur.. Duim dat je bmm al verweekt is! Misschien wordt het danwel samen inleiden dinsdag...
Ik moet om 14.50.... Het is niet zo dat door het niet verweken het litteken kan scheuren, maar door de gel die je ingebracht krijgt om de verweking op gang te brengen. Het kan dan namelijk heel snel (te) gaan en dat kunnen ze niet reguleren. Wee-opwekkers kunnen ze harder of zachter zetten, dus dat is te reguleren. De kans dat het litteken scheurt is trouwens echt minimaal hoor, tussen de 1-5%. Maar ja, DE kans is er. Voel me vandaag wel wat beter....probeer het van de positieve kant te bekijken: Elke dag later in april is het mooier weer Heb vandaag de bedden maar weer eens afgehaald, dus het beddengoed hangt lekker buiten in de zon. Moet toch wat te doen hebben, hahaha! Zal nu weer lekker verder gaan in mijn boek...ow en het ergste is: Zit lekker in mijn pyjama buiten in de tuin, hahaha! Niks zit echt lekker meer, behalve mijn pyjama
GEBOREN!! 17-01-2011 - Noah - zoon van Anmiri - ks - 27w1d 22-03-2011 - Jesley Jayden - zoon van FB1984 - 24-03-2011 - Yuna - dochter van MoniqueP - 38w1d 31-03-2011 - Zoë - dochter van Noukie1982 - 39w1d 02-04-2011 - Aaliyah - dochter van Verrassingsei - 39w2d 02-04-2011 - Roan - zoon van Steintje - 39w 03-04-2011 - Liesbeth - dochter van Mrs Hair - 38w 04-04-2011 - Ryan - zoon van Star2 - 06-04-2011 - Caitlin - dochter van Banaantje81 - 37w5d 11-04-2011 - Noreen - dochter van Ollebolle - 39w6d 12-04-2011 - Nina - dochter van Maryloes - 39w4d 14-04-2011 - ... - dochter van Tima - 16-04-2011 - ... - zoon van Juli2009 - 39w6d 16-04-2011 - Ninthe - dochter van Smyltje - 40w4d 17-04-2011 - Benjamin - zoon van MamaMarije - 41w 6 jongens 9 meisjes Uitgerekende data: 17 april 2011 - Otje1975 (35) - 2e kindje - zkh - fv 18 april 2011 - MamavanJuul (28)- 2e kindje - zkh (verplicht) - BV 19 april 2011 - Fredje (28 ) - 1e kindje - Ziekenhuis-bv 20 april 2011 - Bjorn80(31) - 1e kindje - liefst thuis - bv 24 april 2011 - Eeka76 (34) - 1e kindje - zkh - bv 24 april 2011 - Chai (23) - 1e kindje - zkh - fv 25 april 2011 - Kipkip (33)- 2e kindje - zkh - fv 30 april 2011 - Pollewopke (26) - 1e kindje - liefst thuis - fv 2 Jongens 3 Meisjes 3 Verrassing/Geheim Afspraken: 21-04 - MamavanJuul - controle gyn 21-04 - Fredje - controle gyn 22-04 - Bjorn80- controle vk 26-04 - Eeka76 - controle vk Nog 8 bevallingen te gaan tegen over 15 al geboren kindjes....en dat zo in de laatste fase van april...spannend hoor
me vrouw had eerst het gevoel dat het a.s. vrijdag wordt maar ze is bang dat het nu langer gaat duren
Mamavanjuul; hier zit ook niks me lekker meer, het liefst zo min mogelijk aan. Dus wat betreft wel prettig dat het nu zo lekker weer is. Gelukkig nog wat rekbare zomerjurkjes in de kast en slippers aan (heel fijn, tenminste niet meer bukken om veters vast te maken, haha). En ja, ik bedoelde echt alles... manlief was helemaal blij verrast ik heb hem maar niet verteld wat de eigenlijke reden was Net bij de vk geweest, volgende week woe gaan we een afspraak maken voor een echo (schijnt standaardprocedure van het zh te zijn waar ik wil bevallen) en dan gaan ze kijken of je nu nog genoeg vruchtwater hebt. Ik heb het idee dat ik de dag na Pasen beval (was bij het kippetje ook zo). We gaan het zien, nu vind ik het niet zo erg om nog even door te lopen. Morgen en overmorgen kippetje naar het kdv, dan lang paasweekend en dan bevallen . Dat wil dus zeggen dat we dan dinsdag minimaal 3x babynieuws hebben !
Hallo dames, hier ben ik ook weer. Hier helaas ook geen babynieuws en ook geen gerommel. Ach ja, geniet nu lekker van het mooie weer want je moet toch iets ... @mamavanjuul: lekker toch, in je pyjama buiten! Wat kan jou het schelen, als het maar lekker zit! @kipkip: dag na Pasen vind ik ook wel een mooie dag, dus 4x babynieuws die dag ??? @fredje: had ik het toch goed onthouden van je verjaardag!
He jammer dat het tegenvalt met het gerommel, Eeka en mamavanjuul. Ik hoop dat jullie snel kunnen bevallen want in deze tropische temperaturen met een dikke buik rondzeulen lijkt me echt niks hoor! Fredje: Succes met het inleiden joh en ik hoop heel erg dat je geen gel meer hoeft! Ik vond de gel op zich niet erg maar indd het kan lang duren, nou gaan we daar niet vanuit, maar hoe eerder ze je vliezen kunnen breken hoe beter natuurlijk!! Spannend hoor Hier: Caitlin doet het geweldig, we zijn vandaag door het zonnetje met de kinderwagen naar het CB geweest en ze is in een week tijd maarliefst 315gram aangekomen!!! Echt supergoed! Mocht ook wel, want ze was zo magertjes en klein en best veel afgevallen. Dus ik ben helemaal blij dat ze het zo goed doet op mijn moedermelk Verder heeft ze 's nachts een beetje kuren de afgelopen nachten, ze wil na een voeding niet meer slapen in haar wieg. Ik neem haar dan maar bij me, maar doe dan zelf geen oog meer dicht terwijl madam prinsheerlijk op mijn borst ligt te tukken. Maar zodra ik haar in de wieg leg, is het weer piepen en gillen. Erg vermoeiend hoor...zucht... Maar ze is zooo schattig!
@banaantje: fijn dat Caitlin het zo goed doet! Wel genieten zeker, dat wandelen! Helemaal met dit weer... Kan me voorstellen dat die kuren 's nachts wel vermoeiend zijn. Hopelijk gaat dat snel over.
@dames die nog aan t wachten zijn: ooh zal echt wel warm zijn met dit weer. Ik snap het als jullie er helemaal klaar mee zijn! Maar zet m op, straks jullie lieve baby in jullie armen. @banaantje: ja dat is lastig dan he als ze bij jou slaapt. Misschien is het een fase en gaat het snel beter. Hier gaat alles goed. Yuna heeft een super goed dag en nacht ritme wat s nachts echt veel scheelt, hoef er maar 1 keertje uit! Daarna komt ze s ochtends weer om een uurtje of 8.
@hier. vanmorgen even schrik. ik viel flauw op de wc :S gelukkig konden de kraamhulpen me opvangen. nu dus weer complete bedrust terwijl t net wat beter ging gelukkig doet Ninthe het erg goed! hoe gaat t verder hier?
Dames die nog moeten bevallen, veel succes met de laatste loodjes. Hopelijk is het een beetje te doen met dit warme weer. Mama lekker aan het computeren en Nina aan het chillen in dr stoel
Wat leuk die verhaaltjes over de kleintjes, heerlijk! Kan me er zo op verheugen! Best gek, want eigenlijk ben ik het zwanger zijn nog niet helemaal zat, maar dat is met vlagen. Maar 40 weken is gewoon lang zat En wow, die Caitlin, 315 gram in 1 week!!! Da's echt veel hoor! Super!