April mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FB1984, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hier net zo! sterker nog, zelfs op onze bruiloft hebben we geen bedankjes gedaan, slecht hè :$:)

2. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Fredje, ik heb voor die cakejes gekozen met hagelslag omdat het kippetje in de dreumesgroep zit op het kdv en dit is vanaf 18 maanden, die muisjes leken mij zo hard voor die kinderen. Thuis voor het bezoek waarschijnlijk wel gewoon beschuit met muisjes hoor. Vind ik nml zelf erg lekker :)

Geboortebedankjes doen wij ook niet aan. Ik ken het eigenlijk ook niet zo. Geef je dit mee aan een ieder die op kraambezoek komt?

3. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Dat kan echt niet hoor... :p:D!
    Nee joh, het is maar net wat je zelf leuk vindt om te doen. Een tijdje geleden kregen we op een bruiloft als bedankje een doosje met allerlei zelfgemaakte Surinaamse koekjes mee, altijd lekker natuurlijk! Maar ik heb ook weleens bedankjes gekregen waarvan ik dacht, wat moet ik ermee...

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hier ook geen geboortebedankje, vindt het eerlijk gezegd onzin.. maar zie het inmiddels wel eens vaker.

5. MamaMarije

Haha, was bij ons ook een gevalletje van: tja... wat moeten we uitkiezen, zoveel nutteloze meuk, kost een hoop geld... dan laat je het uitzoeken te lang liggen en surprise, daar is ineens de trouwdag! Dan dus maar geen bedankjes :)

En idd, ik wist ook écht niet wat te kiezen! Wij hebben ook heel wat voorbij zien komen, van foto's, tot pepermuntjes, tot hele vieze borrelnootjes, tot één of andere windhanger voor in de tuin :(
    We hebben ons geld maar gestoken in een goede DJ en een knalfeest met friettent op het einde, was best geslaagd :D

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hey meiden,

FF snel, krijg zo visite: Alles was goed, kleine ligt er nog steeds goed voor! Ze was ook heel goed gegroeid!Wel hele mooie echo gehad...ze lag lekker te gapen en vruchtwater te drinken :p plaats ik vanavond even!
    Uiteindelijk 1,5 uur zitten wachten :cool:

7. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Genieten doe ik wel maar lekker rustig....pffffff!
    Vandaag wijkverpleegkundige, morgen een andere voor enting rs virus, vrijdag fysio voor Noah aan huis. Volgende week weer wijkverpleegkndige, kinderarts, cb arts en oogarts...vinden ze het nog gek ook dat ik het niet allemaal onthou...
    Week daarna naar Groningen naar de kinderarts en schedelecho, hoezo lekker rustig thuis:D
    Noah heeft het wel frisjes hier, heb hem in de wieg in een omslagdoek, 2 dekens en een kruik, mutsje op en nog is ie maar 36.7. Maar even in de gaten houden en niet naar buiten!

8. MamaMarije

@ anmiri: mijn hemel, wat een schema! je ontkomt er niet aan waarschijnlijk, maar ik kan me voorstellen dat je er niet echt rustig van wordt...
    Het zal voor Noah ook zeker behoorlijk omschakelen zijn! Dan is het nog maar een klein purkie natuurlijk, ondanks dat ie al van zo ver gekomen is... Maar hij is sterk :D

@ mamavanjuul: 1,5 uur... ppfff... gelukkig wel alle controles goed!
    Veel plezier met je visite :)

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    dat wordt inderdaad voorlopig nog even niet naar buiten dus anmiri. maar je mannetje is wel lekker thuis! zn temp houd je al goed in de gaten, dus komt vast goed!

10. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, idd..iedereen die op kraambezoek komt krijgt er eentje mee. Vind het zelf niet nodig en waarschijnlijk worden ze toch weggegooid als ze thuis zijn..alleen naaste vrienden en de familie zullen het misschien bewaren..maar goed, mannetje heeft zijn zin:D...

Wat een heerlijk weer:D, zit lekker in het zonnetje!! Ff genieten van de laatste rust momenten..:D

Liefs

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    anmiri: heerlijk dat Noah thuis is! Lekker van genieten!

Alle dames met rommelende buikjes! Benieuwd... Iemand al wat van banaantje gehoord?

@hier: wij zijn vandaag voor t eerst naar buiten geweest met Yuna. Lekker boodschapjes gedaan. Heerlijk! ik kwam ook weer buiten voor t eerst in 2 weken. Heeft me goed gedaan, ik vind het zo heerlijk om weer thuis te zijn! Was het ziekenhuis echt zat.

12. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    wat heerlijk monique! toch lekker he, voorjaarsbaby's :D

13. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Ja heerlijk, he? Heb net ook een uurtje buiten gezeten :)! Alleen werd de kleine uk in m'n buik erg onrustig... M'n buik ging alle kanten in :D. Hebben jullie dat ook?

@Anmiri: jeetje, wat een schema! Zo blijf je bezig, maar gelukkig is Noah lekker thuis. Met z'n temperatuur zal het vast ook wel goed gaan komen.

@mamavanjuul: fijn dat alles weer goed was. Was de visite gezellig?

14. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @monique: mooi zo, jij bent dus lekker aan het genieten! Groot gelijk hoor!

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja, vandaag is de eerste dag dat ik echt geniet! Na de bevalling bleek ik toch al beroerder dan ik dacht, had die infectie toch al snel.
    Heb mn eigen kleren weer aan, make up op, sierraden om en de zon schijnt:D, die kleine meid doet t gewoon heel erg goed!

Zo gek dat sommige van jullie nog een buikje hebben, dat gevoel van schoppen enzo nog in je buik. Gek maar ook wel weer vertrouwd.

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Zo...weer even lekker bijgekletst met mijn vriendinnetje...ze had haar zoontje van 9 maanden mee! Leuk weer zo'n kleintje, haha!

Eigen gyn liep al wat uit, dat zeiden ze al toen we ons kwamen melden. Maar na 45 minuten kwam ie zelf melden dat ie met spoed naar de OK moest en aangezien ik nu op het einde loop, wilde die wel dat er even iemand naar mij ging kijken.
    Dus daar op zitten wachten. Was uiteindelijk wel een hele leuke vrouw, dus weer eens een ander gezicht gezien.
    Ze gaf aan dat mijn baarmoeder waarschijnlijk al aan het verweken is, omdat ik steeds rondloop met krampjes rond mijn liezen. Ze zei zolang het aan het rommelen is aan de onderkant bij je liezen, is het 9 van de 10 x je baarmoeder die aan het verweken is. En om de natuur niet de verstoren, ging ze niet kijken. Het was in ieder geval wel een goed teken dat het voelde als menstruatie pijn. Heb het nu nog steeds en af en toe een harde buik, dus er is wel wat gaande.

Bloeddruk ook weer prima, 120-80, dus weer helemaal goed gekeurd.
    Kleine liet zich goed zien, was lekker aan het gapen en vruchtwater drinken. Ook aan het zwaaien, was zo grappig. Gyn zei ook al dat het niet vaak voorkwam dat ze nog zo duidelijk het koppie in beeld kreeg met dit termijn. Verder is ze nog niet ver ingedaald, hoef niet meteen te liggen als de vliezen breken, maar wel meteen bellen en langskomen.

Dan ga ik nu nog even proberen de echo te plaatsen en dan zal ik nu eerst alles eens lezen van vandaag ;)

Is zijaanzicht, was lekker aan het gapen

17. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Hetzelfde zei de verloskundige vorige week tegen mij toen ik de groei- en liggingsecho had ;). Maar leuk om te zien hoor, dat gapende kleintje van jullie!

18. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    mooie echo!

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    mooie echo idd!!

20. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Hoi dames!

Even een korte update, ik kom er niet aan toe om bij te lezen ben ik bang...

Het gaat heel goed! Onze kleine meid is vooralsnog héél rustig en tevreden. De eerste nacht thuis ging wat moeizaam, ik kreeg haar niet aangelegd... Maar dat gaat steeds iets beter en tot die tijd ben ik druk aan het kolven zodat ze goed kan gaan groeien op mama's melk :)

Ik hoop snel een fotootje te kinnen plaatsen, dat lukt niet vanuit bed. Op hyves staat er nog wel eentje!

Liefs,
    Mrs. Hair

Deel Deze Pagina