ja dan heb je gelijk, mijn banner klopt dan niet! maar wat maakt het uit, 1 ding is zeker, deze maand zal ik bevallen, of ik het nou wil of niet
@mshair: fijn dat het nu iets beter gaat dan die nacht. Gewoon veel kolven idd, deed ik ook. Geniet van elkaar en veel van haar natuurlijk! @hier: ik heb echt een super lieve foto ben er helemaal trots op.
Ben benieuwd hoe het met banaantje gaat.... Hier na eergisteren geen gerommel meer... volgens mij gaat deze kleine op de papa lijken, A zeggen en B doen!! Ik had redelijk pijnlijke voorweeen eergisteren en gisteren en vandaag geen movement niks! Vind het maar raar hoor... morgen weer APK keuring pfff, wordt er wel moe van hoor om wekelijks te gaan. Goed om te horen dat de babies die thuis zijn het goed maken, ik hoop de mams ook Vond de periode na de bevalling het vreselijkst, het herstellen, vloeien e.d. bah....
@Ollebolle: dank je wel! Die week na de bevalling vond ik ook wel zwaar, dat moet ik toegeven, maar toen ik in t ziekenhuis lag, zaterdag heb ik de hele dag gehuild. Vreselijk dat was mijn dieptepunt. En bij jou is er zo te horen al heel wat voorwerk geweest, dus dan gaat de bevalling wel snel hoop ik voor je! Ben idd erg benieuwd naar banaantje!
@mrs hair: fijn te horen dat het goed gaat met jullie. En mooie foto op je hyves ! @monique: wat een mooie foto zeg! Om bij weg te smelten...
Geen baby's geboren?? Wel mooie foto's voorbij zien komen *Hier: Vandaag met de kleine man en grote man naar de markt geweest... wat een heeerlijk weer zeg!! Alleen in de auto was het wel erg warm!!Vond ik toch wel een beetje eng. Raam open, gaat t tochten. En airco lijkt me ook niks met die kleine... Hoe doen jullie dat?? Had wel zn jasje en mutsje afgedaan en we hebben nog snel zonneschermen gekocht voor de achterramen. Ben nog steeds heel erg moe, en niet echt in mn ritme! Maar gaat helemaal goed komen, geniet lekker van die kleine! Wel erg last van hormonen.... pfff blijf huilen! (zal ook wel door de vermoeidheid komen) xx
@fb: het was vandaag inderdaad heerlijk weer om lekker weg te gaan met je mannen! Met je ritme gaat het helemaal goed komen en dan zullen de vermoeidheid en tranen ook wel af gaan nemen denk ik!
hey hey. @hier: al een paar uur constante harde buiken , buik voelt zo strak aan dat het gewoon pijnlijk is. maar goed dat zegt dus nog niks als er geen weeen zijn toch?
Monique, mooie foto va een mooi meisje! FB, niet zo gek hoor die tranen, hormonen, vermoeidheid en je hele leven op zijn kop...hier zijn ze ook weer terug nu Noah thuis is.
@anmiri: aaaaaha wat lief! Echt een leuke foto. Het lijkt idd al een hele kerel zeg! @foto: thnx, ja ze heeft heeel veeel hele blonde haren!