April mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FB1984, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Nou, Noah ziet er goed uit hoor!

Monique, echt een mooi meiske hoor, wordt nog wat :p

Hier, vanaf vanmiddag weer die ongesteldheidskramp en het zit nu ook halverwege mijn buik. Dus vanuit mijn liezen kruipt het omhoog. Kleine beweegt wel, maar een stuk rustiger.
    Heb nog geen harde buiken (gelukkig) maar denk dat ALS ik die er bij krijg, dat het niet heel lang meer duurt voordat het echt losgaat.

Mijn buik voelt zeg maar aan alsof ik iets verkeerds heb gegeten...

Daarnaast heb ik het bloedheet...zweet me kapot. Zit hier in een hempie, traininsbroek en raam open.

Kan heel goed alleen voorwerk zijn natuurlijk, maar stiekem hopen we natuurlijk dat het doorzet ;)

2. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mamavanjuul: spannend!!!

3. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @anmiri, wat een super schattig foto!! Lekkere bolle wangen heeft hij zeg! Echt een schatje!:D

@hier, af en toe last van menstruatiekrampen! De kleine is heel erg bewegelijk vandaag dus misschien komt het wel daardoor! De kleine is vanaf het begin erg rustig geweest maar sinds gisteravond ineens mega druk! :DVind het wel super leuk want zie nu voor het eerst mijn hele buik heen en weer gaan, haha...:D:D
    Zou dit toch al iets betekenen? Heb juist gelezen dat baby's erg rustig worden als de bevalling nadert! ;)Dan zou het juist geen teken zijn!

Nou ga zo maar eens naar bed..hoop dat ik beter slaap dan gisteravond! Ben erg moe dus....

Slaap lekker..

4. Tima

Tima Lid

23 dec 2010
    60
    0
    0
    @fredje & mamajuul:
    vervelend he als je maar niet weet of het gewoon voor werk is of het nou echt doorzet.
    ik heb eerst constant harde buiken gehad en nu al 30 min pijn in mijn rug. beetje constante pijn die heftiger wordt en weg gaat...

zal wel weer gewoon voorweeen zijn,,tijd zal het zeggen
    als dit elke avond zo doorgaat met voor weeen dan wordt ik echt gek hoor!

5. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tima, zou toch eens goed de tijd biij houden! Wie weet meid...hoop dat het doorzet.. Denk dat het bij mij nog niks is! Beeb is veel te bewegelijk!...

Slaaplekker ( zover dat kan!)

Liefs

6. Noukie1982

Noukie1982 Actief lid

7 aug 2010
    340
    0
    0
    Medewerkster verstandelijk gehandicaptenzorg
    Brabant
    Wat een heerlijke dag vandaag! Ik lees iedere keer nog alles mee via de telefoon, en ik ga mezelf dwingen om morgen even achter de pc te gaan zitten want ik kan jullie foto‘s niet zien! Moet ook nog foto‘s op de computer zetten en mijn banner veranderen.
    Er is veel gerommel zeg! Ben verder ook erg benieuwd. naar banaantje! Hoop dat alles goed gaat!
    Wat heerlijk he fb en monique om op zo‘n dag als vandaag naar. buiten te gaan en met een glimlach. van oor tot oor achter de wandelwagen te lopen. Zoë en ik zijn ook voor het eerst naar buiten geweest.
    Heb verder een fantastische kraamhulp. Heel kundig met de bv, veel tips en trucs, professioneel met contact en goed met het huishouden. Ben erg blij met haar zeker omdat papa al sinds gisteren moest werken.
    Eigenlijk is alles supergoed en gaat alles volgens het boekje. Gisteren alleen een regeldagje van de kleine meid en al een nacht met darmkrampjes, lang leve de infacol!
    Zelf heb ik afgelopen nacht eindelijk een uur of zes geslapen, alle nachten ervoor maar een uur of 3 a 4 hooguit. Het kleine meisje gaf me gelukkig wel energie. Verder nog wat last van de hechtingen, en een schaafwondje beneden, maar gelukkig niet ontstoken.

Ik leef en lees met jullie mee hoor dames! Alleen ben eigenlijk vooral bezig met bv geven en gelukkig zijn met Zoë, wist niet dat het zo mooi kon zijn!

7. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    He, ben ik de eerste vanochtend? Wat een k*nacht. vanaf 1 uur al buikkramp maar niet echt weeën maar eigenlijk meer een constante kramp. Vind het wel lastig hoor, bij het kippetje gewoon in 1 x begon de bevalling, wist ik tenminste waar ik aan toe was. Zo maar even in bad, kijken of het beter wordt.

Noukie; fijn dat het goed met jullie gaat.

Hoe is het met de andere rommelende dames? Tima, mamavanjuul?

En banaantje? Daar is ook nog geen nieuws van toch?

8. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Goeiemorgen! Hier nog een dikke buik!
    Gisteravond wel goeie krampen gehad en nog een tijdje op de wc gezeten. Heb wel 2 paracetemollen in genomen voor het slapen gaan. Dan voel je die voorweeen/krampen wat minder. Op zich wel goed geslapen tot een uur of 3. Toen kreeg ik gigantisch last van maagzuur, had het gewoon in mijn mond zitten. En van die Rennies wordt ik altijd zo misselijk! Daarna nog en half uur liggen luisteren naar het hoesten van Juul en een hele drukke baby in mijn buik! uiteindelijk rond 4 uur in slaap gevallen tot 7 uur.
    Dus relatief kort nachtje voor mijn doen...maar ja, voel me prima!

@Noukie: Ben jaloers hoor! Lekker van genieten meid, groot gelijk!!!

@Kipkip: Vervelend he!

9. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @noukie: geniet er maar lekker van! En fijn te lezen dat je een goede kraamverzorgster hebt, da's altijd prettig.

@rommelende dames: vervelend die twijfel of het nu wel of niet voorweeën zijn...

@banaantje: ik hoop zo dat je al aan het genieten bent van jullie kleintje! Spannend hoor!

10. Tima

Tima Lid

23 dec 2010
    60
    0
    0
    @ hier: rot nacht, bijna niet geslapen.
    net op controle bij VK.. nog steeds maar 1 cm ontsluiting en baarmoedermond is nog niet week. VK wilde dit controleren om eventueel al eerder te gaan inleiden. maar helaas baarmoeder ond is net klaar om ingeleid te worden... dus zijn gewoon voorweeen.

Maar omdat ik aardig uitgeput raak van elke avond voorweeen heeft ze mij slaap pillen gegeven voor 2 avonden.
    op de uitgerekende datum gaan ze weer kijken of baarmoeder mond week is. zo ja dan gaan ze 1 dag na uitgerekende datum inleiden.
    dit omdat ik anders te uitgeput ben voor de bevalling!!

het is heerlijk weer buiten maar ik wil alleen maar mijn bed weer induiken!!

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Jeetje Tima, dat is inderdaad niet leuk zeg!

Hier is het niet zulk lekker weer, bewolkt en mottert...niks aan! Zal zo met Juul met de bus naar het centrum. Even kijken voor nieuwe schoenen voor haar, nu kan het nog :p

Tot vanmiddag!

12. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    goedemorgen!
    hier ook nog steeds dikke buik. had vannacht wel flink last van krampen en erg last van mn banden. werd er helemaal wakker van! ook kon ik alleen maar op mn rechterzij liggen. zodra ik naar links draaide, duwde ons meisje zeeeeer pijnlijk haar billen onder mn ribben!! nou zeg.. maar ja, ga jij maar eens een hele nacht op 1 zij liggen... ja, dat gaat dus niet! op mn rug ging ook niet, wéér die billen.. maar het zette niet door vannacht. gelukkig!! mn moeder is vandaag jarig :p zou het niet echt heel leuk vinden als ze vandaag geboren wordt.. verder was ze enorm druk vannacht. dus niet veel geslapen met hoofdpijn als gevolg (voor de verandering)

@noukie. geniet lekker!!

@banaantje. nog geen nieuws!?

@andere dames. rommelt het al?!! :D:D

13. Tima

Tima Lid

23 dec 2010
    60
    0
    0
    een heleboel gerommel bij iedereen afgelopen nacht he:)
    nou laat maar komen die baby's, dan hebben we straks nog meer slaaploze nachten:)

het is hier heerlijk weer, belooft een mooi dag te worden

14. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Hier is het ook heerlijk weer, lekker zonnetje dus misschien vanmiddag weer even buiten zitten!

15. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rommelende dames, wat een gerommel vannacht! :DHier nergens last van gehad! Heb voor het eerst van 1tot6 aan een stuk geslapen!:) Voel me heerlijk uitgerust vandaag! Vanmorgen wel weer mnstruatiekramp en steken onderin..dus misschien is ze aan het indalen.;) Ze is wel een stuk rustiger vandaag..gisteren was ze ontzettend druk!De bewegingen deden gewoon echt pijn en dat heb ik nog nooit gehad.. Vraag me af wat er was..misschien had ze een enge droom haha..:D

Mijn oma voorspelt altijd de bevallingsdatum..haha,.:D Ze heeft het nog nooit mis gehad maar volgens mij wordt dit dan de eerste keer.. zij houdt het op 9e april.. Aangezien dat zaterdag al is en er nog niet veel gerommel is verwacht ik er niet veel van..haha..;)

@weer, hier is het prachtig weer! Heerlijk zonnetje.. Ga zo boodschappen doen, wil daarna nog even de ramen wassen en dan lekker in de tuin liggen! :)

@banaantje, nog geen nieuws! Ben benieuwd!

Liefs

16. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zat even op hyves te kijken naar banaantje, uit de krabbels maak ik op dat ze een dochter heeft!
    Gefeliciteerd!!

17. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Ik las het net ook ja!
    Banaantje, gefeliciteerd!

18. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @banaantje, wat geweldig! Gefeliciteerd!!

19. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    gefeliciteerd banaantje!! hoop snel wat van haar te lezen hier

20. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Toch wel handig dat hyves ;) Banaantje gefeliciteerd! Ik hoop dat het uiteindelijk wat op is geschoten.

Mamamarije; waar hang jij uit??? Ben je stiekem bezig?

Deel Deze Pagina