April mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FB1984, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ kipkip: hier ben ik! en nee, ik ben niet bezig, helaas... 6 april is het dus ook niet geworden, zoals ik al verwachtte ;) weinig gerommel hierzo...
    alleen wat dunne ontlasting (sorry voor de details...) en stekende liezen, dus ik hoop dat ze me morgen kunnen strippen!

@ banaantje: gefeliciteerd met je dochter!! ik hoop dat het allemaal een beetje te doen was voor je :) en dat je nu lekker van je kleine spruit kunt genieten

@ mrs hair: mooi geboortekaartje! heel schattig en een snoepig meisje op de voorkant ;)

@ energie: gisteren liep ik over van de energie. naar de stad gefietst met Lucas (ong. 20 min enkele reis), pop gekocht, ijsje gegeten (jjjummmm :D, 'ijssie ete, ijssie ete' riep Lucas constant, alsof ik er elke dag liep, hahaha), heerlijk van het weer genoten.
    Maar vandaag is het prut, ben moe, pijn in mijn lijf... blegh.. gelukkig wel weer mooi weer, dus lekker naar buiten!

@ verder: ben ik eigenlijk alles weer vergeten wat ik gelezen heb :). Succes voor alle rommelende dames, ik hoop dat t snel door gaat zetten!

2. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

@Banaantje: GEFELICITEERD!!! Hopelijk is het uiteindelijk allemaal een beetje opgeschoten en gaat alles goed met jou en de kleine! Nu lekker genieten.

@Gerommel: niets bijzonders eigenllijk hier, 's nachts veel harde buiken, maar die heb ik overdag eigenlijk ook wel....

@Fredje: zegt niets hoor dat het niet rommelt. Bij onze dochter had ik helemaal geen voorweeen of ook maar iets wat op een aankomende bevalling leek en toen begon het ook "opeens". Mijn VK zegt ook dat je bij een 2e vaak meer last hebt van gerommel vooral als bij een eerste en daarnaast zegt het natuurlijk helemaal niets! Leuk dat ik 2cm ontsluiting heb, maar daar kan ik nog wel 3 weken mee rondlopen (liever niet natuurlijk :)).

@Hier: van mij mag de baby nu wel komen hoor. Het is niet zo dat ik helemaal klaar ben met zwanger zijn, maar ik ben er nu gewoon wel klaar voor :D Hoop toch echt niet dat ik weer een week over tijd ga.....

3. MamaMarije

Hier hetzelfde... pfff over tijd, ik hoop het echt niet! maar ik ga er steeds meer rekening mee houden eigenlijk :)

4. Juli2009

Was jij bij Lucas eigenlijk ook overtijd? (sorry weet het even niet meer :))

Je weet dat de kan heeeeel klein is sat je op de uitgerekende datum gaat bevallen, maar TOCH hou je er op de een of andere manier rekening mee...... die dagen erna zijn echt niet leuk (en dat is nogal zacht uitgedrukt!)

5. MamaMarije

Lucas was met 40 weken precies :D zul je altijd zien natuurlijk!
    Daarom richt bijv. manlief zich ook compleet op dit weekend!

Ik probeer er zo min mogelijk rekening mee te houden, maar ja... je hebt het niet altijd in de hand, stiekem hoop je toch dat het gewoon snel komt...

6. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net met Noah in de kinderwagen de kids van school gehaald, is hier aan eind van de straat. Janken van trots..wat een muts he:D mensen zullen wel gedacht hebben!!!

7. Juli2009

Zie het helemaal voor me.... heerlijk toch! Lekker genieten hoor, wat kan het jou nou schelen wat die mensen denken :D

Hoe gaat het met Noah verder? Blijft hij al iets beter op temperatuur?

8. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Kan ik me helemaal indenken, krijg er al een brok van in m'n keel als ik aan jullie denk ;)

Wow, overtijd gaan....alsjeblieft niet zeg, dan heb ik nog 4 weken te gaan! Bij julia 12 dagen overtijd gegaan en die dagen duurden net zo lang als de 40 weken ervoor :(
    Maar ja, wij houden hier echt rekening met een mei-kindje (zelfbescherming).

Hier is het niet fantastisch qua weer, beetje grauw, veel bewolking maar niet koud.

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @over tijd lopen: ooh dames, hoop t niet voor jullie! Zal duimen dat het snel gaat beginnen voor jullie.

@banaantje: ooh meid gefeliciteerd! Hoop hier snel wat van je te horen!

@noukie: ooh wat heb je dat prachtig geschreven: ik wist niet dat het zo mooi kon zijn. Kreeg helemaal tranen in mijn ogen. Wat heerlijk dat je zo geniet meis! Eindelijk ben ik ook aangekomen in die fase.

@anmiri: natuurlijk ben jij trots!! Laat die mensen lekker denken! Het is jouw leven en jouw gevoel!

@hier: net ook naar buiten geweest, kwam veel ouders en kids van mn vorige werk tegen erg leuk! Ben bv aan t afbouwen, hoef nu bijna niet meer te kolven. Aan de ene kant voel ik me schuldig tegenover Yuna, maar aan de andere kant heeft mijn lichaam t zo zwaar gehad ik trek t niet meer.

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    GEBOREN!!
    17-01-2011 - Noah - zoon van Anmiri - ks - 27w1d

22-03-2011 - Jesley Jayden - zoon van FB1984 -
    24-03-2011 - Yuna Mia - dochter van MoniqueP -
    31-03-2011 - Zoë - dochter van Noukie1982 - 39w1d
    02-04-2011 - Aaliyah - dochter van Verrassingsei - 39w2d
    02-04-2011 - Roan - zoon van Steintje - 39w
    03-04-2011 - Liesbeth - dochter van Mrs Hair - 38w
    04-04-2011 - Ryan - zoon van Star2 -

Uitgerekende data:
    10 april 2011 - MamaMarije (25) - 2e kindje - zkh(verplicht)-bv
    12 april 2011 - Smyltje (26) - 1e kindje- zkh- bv
    14 april 2011 - Ollebolle (33) -3e kindje- zkh (verplicht) - bv/fv
    15 april 2011 - Maryloes (31) - 3e kindje - onbekend - fv
    17 april 2011 - Otje1975 (35) - 2e kindje - zkh - fv
    17 april 2011 - Juli2009 (31) - 2 kindje - zkh
    18 april 2011 - MamavanJuul (28)- 2e kindje - zkh (verplicht) - BV
    19 april 2011 - Fredje (28 ) - 1e kindje - Ziekenhuis-bv
    23 april 2011 - Banaantje81 (29) - 1e kindje - zkh - bv
    24 april 2011 - Eeka76 (34) - 1e kindje - zkh - bv
    25 april 2011 - Kipkip (33)- 2e kindje - zkh - fv
    30 april 2011 - Pollewopke (26) - 1e kindje - liefst thuis - fv

3 Jongens
    5 Meisjes
    4 Verrassing/Geheim

Afspraken:
    08-04 - MamaMarije - controle vk
    11-04 - Eeka76 - controle vk
    14-04 - MamavanJuul - controle gyn

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Mshair, wat een super gaaf geboortekaartje!!! Echt super stoer dank je wel voor het sturen! Ik had al jullie adressen niet over geschreven:S

12. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ik ga ff lekker slapen. mn moeder is vandaag jarig, dus vanavond op visite. dus nu lekker tukkie doen!
    al iets bekend van banaantje verder? hoe het is? en de naam???

13. Noukie1982

Noukie1982 Actief lid

7 aug 2010
    340
    0
    0
    Medewerkster verstandelijk gehandicaptenzorg
    Brabant
    Even een foto'tje spammen!

14. Noukie1982

Noukie1982 Actief lid

7 aug 2010
    340
    0
    0
    Medewerkster verstandelijk gehandicaptenzorg
    Brabant
    En nog een hele lieve!

15. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    aah lief noukie!!

16. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Noukie, wat schattig. Ook al blonde haartjes en dat duimpje in haar mond...

17. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Noukie, wat lief :)!!!

Voor de rest wel alles gelezen maar niet veel blijven hangen :)...

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Noukie! Wat lief!!! Echt super schattig:D

19. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Hoi dames!!

Banaantje: Gefeliciteerd!

@ geboortekaartje: Leuk dat jullie het leuk vonden! Grappig, mijn man kreeg één van jullie mannen aan de lijn met de mededeling dat we vast een geboortekaartje verkeerd hebben gestuurd, want hij kende ons niet. Mijn man zei al, 'nee, die dames kennen elkaar allemaal van zwangerschapspagina joh'... Ik geloof dat het jouw man was, steintje?

@ Rommelende dames: Ik hoop voor jullie dat de laatste loodjes nog goed te doen zijn. Het voelt voor mij al zó lang geleden... vandaag precies een week geleden had ik mijn laatste afspraak bij de gyn, en dat voelt als máánden geleden...

En nog even een fotootje spammen, van Rozan met Liesbeth... Ik vind het zo'n mooie foto :D

20. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mrs hair: heel mooi kaartje inderdaad en erg leuk!
    En leuke foto van de twee meisjes! Zo te zien is Rozan een grote trotse zus!
    Gaat alles goed met jou en Liesbeth?

Deel Deze Pagina