Even ego, maar ik sta helemaal perplex. De telefoon gaat net, is het mijn huisarts . Hij had al diverse keren brieven ontvangen van het ziekenhuis nav de extra echo's vanwege de handafwijking van ons kindje en wilde heel graag weten hoe het met mij gaat, hoe ik er over denk, omdat het toch niet niks is. En hij ging het na de geboorte zeker ook in de gaten houden... Erg netjes dat ie belangstelling toont !
Ophouden te spammen met babyfoto's!!! (dat is pure jaloersie!) Nee, hoor, wat een plaatjes zijn het! Mooie kindjes, nou ben ik ook zooooo nieuwsgierig naar die van ons!!! Mrs Hair: Bedankt voor het kaartje, mijn mannetje zei ook al wie is dat? Hahaha!
Wat een leuke foto's, jullie hebben allemaal prachtige kindjes! Banaantje, gefeliciteerd! Anmiri, super dat je vandaag met Noah naar school bent gelopen! Ik zie je al helemaal trots voor me! @Eeka, wat attent van de huisarts! Altijd fijn.
@foto's..Wat een schatjes zijn het allemaal!! Wordt er ook helemaal jaloers van!! Wil haar ook zo graag zien!! @juli..dat is fijn om te horen..Geen gerommel betekent dus niet dat het niet elk moment kan beginnen.. Daar hou ik me dan maar even aan vast! A;s verwacht ik zelf dat het niet binnen de 40 weken gaat gebeuren..maar goed, kan het natuurlijk niet weten.. @Eeka, Wat goed van je huisarts!!! Fijn dat hij interesse toont! @hier, vandaag heerlijk in de zon gezeten!! Lekker hoor.. verder niet veel gedaan..voel me prima, nog steeds geen gerommel alleen af en toe steken! Mijn mannetje heeft vanavond zijn laatste avond/nachtdienst! Daar ben ik wel blij om.. slaap een stuk rustiger als hij er is! @ smsjes en telefoontjes,,worden jullie hier ook zo gek van!! Elke dag zoveel smsjes met het bericht "en nog niks???"..ppfff..kan het gewoon niet bijhouden..daarnaaast bellen ook nog veel mensen..wordt er gek van! Vind het leuk dat iedereeen zo meeleeft maar het is wel erg vermoeiend! klinkt het herkenbaar?? Hoe gaan jullie hiermee om? als ik niet reageer dan denken ze meteen dat er iets is en schieten ze in de stress..hahaha.. Liefs
Gelukkig word er niet zo veel geschreven vandaag... Kan ik het een beetje bijhouden! hihi Jesley kruipt elke keer onder de dekens vandaan... Dus vandaag hebben we een slaapzakje voor hem gekocht, zonder mouwen. Nu wil ik hem daar in laten slapen,zodat hij het toch warm houd. Maar wat moet hij aan in de slaapzak?? Gewoon zijn kleertjes? En wat leg je over hem heen? Alleen een laken? Want helemaal niks is ook zo koud. Hij ligt nu onder een laken met dubbel gevouwen deken.... Graag hoor ik jullie advies.
Fredje; ik werd er ook de vorige zwangerschap moe van (vooral omdat ik toen met week 41 pas beviel). Ik heb op een gegeven moment gewoon gezegd dat ze het echt wel zouden horen als het zover was en dat was volgens mij wel duidelijk. Hier nog steeds (sinds vannacht 1 uur) aanhoudende buikkramp. Echt een constante pijn en mijn buik is ook heel gevoelig. Ik wou dat het overging in het echte werk.
@foto's: prachtige baby's allemaal.. wordt er bijna jaloers van @smsjes/tel: hier hetzelfde, het is allemaal lief bedoeld maar we hebben geen extra druk nodig he! @hier: na de controle bij de VK had ik wat bloedverlies.. dit omdat ze inwendig ging voelen.. heb nu nog steeds beetje bruin verlies. zal wel door het onderzoek komen.. verder heel wat hardebuiken en zal zo wel wat voor weeen krijgen ahhh heb wel van de VK 2 slaap tableten gekregen.. dit om te voorkomen dat ik uitgeput de bevalling in ga dus daar zal ik zeker vanavond gebruik van maken.
FB, als je het te koud vindt kun je een enkel dekentje over hem heen leggen. Kippetje slaapt nog steeds in een slaapzak omdat ze dat prettig vindt en ik heb daar ook een dun dekentje overheen. Verder hier in de mouwloze slaapzak een rompertje aan met lange mouwen.
Mamavanjuul; had jij gisteravond ook niet van die krampen? Hoe is het nu? Jij hebt toen toch gewoon paracetamol genomen? Ik heb eigenlijk tijdens mijn zwangerschap niks van paracetamol genomen, kan dit geen kwaad?
@ fb: ja, dat is altijd lastig... slaapzakje is in principe warm genoeg zonder dekentjes e.d., maar Jesley is natuurlijk nog erg klein! Ik denk dat je het een beetje moet uitproberen en regelmatig tussendoor eventjes voelen in zijn nekje. Begin er desnoods mee overdag, dan weet je een beetje hoe warm hij is. Voor 's nachts neem je dan evt. een extra enkel of dubbelgeslagen dekentje. Lucas slaapt hier momenteel in een winterslaapzak zonder mouwen, romper korte mouw en pyjamajasje lange mouw, geen broekje. Dan evt. een dekentje er los overheen als hij 's avonds laat koud aanvoelt. Hij zou overdag al in een zomerslaapzak kunnen, ware het niet dat ik ze een beetje kwijt ben geraakt @ foto's: wat een mooie kindjes hebben jullie toch allemaal!! Hier hopelijk straks ook zo'n plaatje De foto's met de oudere zussen zijn ook geweldig, de liefde en trots spat er vanaf! @ smsjes: ik mis mijn mobieltje dus helemaal niet, dat snappen jullie, hahahaha. Gelukkig valt het hier mee, behalve iedereen die ik tegenkom die vraagt: goh, is het er nog niet? Ehh... jawel hoor, maar ik heb de baby even alleen thuisgelaten en weer een basketbal onder mijn trui gestopt @ paracetamol: wel degene nemen ZONDER caffeïne! klein, maar belangrijk detail...
@ eeka: netjes! van je huisarts dat belooft wat voor als de baby er straks is, kun je vast goed terecht als je zorgen hebt of je kleine ziek is, dat is heel fijn!!
Jawel er zit nu een bal onder mijn trui! Tja, beetje domme vraag he! Ik wordt er ook gek van, terwijl ik nog 2 weken moet! @Paracetemol mag inderdaad gewoon. Inderdaad de normale. Heb ze gisteravond ingenomen tegen die krampen en het hielp wel! Julia slaapt niet meer in een slaapzak sinds een paar weken, wil ze niet meer. Ze ligt nu onder een fleecedeken en een sprei. Hempje en pyjamajasje aan en meer niet. Ze heeft al niet eens meer rompers aan maar echte hempjes met een onderbroekje, hihi! Dat zal straks weer wennen zijn, die rompers! Dus FB, het hangt een beetje van Jesley zijn lichaamswarmte af. Ik zou gewoon gaan voor romper, pyjama, slaapzak en enkel deken of lakentje en af en toe even voelen...
@sms'jes , heb besloten gewoon niet meer te reageren, pf! Je wordt er gek van..en als ze bellen zal ik idd iets duidelijker aangeven dat we ze echt niet vergeten te bellen als het zover is! Haha..misschien helpt het! @mamavanjuul, tima en mamamarije, hoe is het met jullie gerommel? ( vergeet ik iemand) @slapen, zo ga het bed weer eens in! Hoop op een goede nacht al zou ik best een beetje gerommel wensen( vreem hè, als het echt begint te rommelen denk ik er misschien heel anders over..haha) Slaaplekker