Fijn dat je volgende week terug mag. Heerlijk om toch af en toe dat luikje te hebben. Duim voor je dat het goed gaat.
@kinderwagen ik acht nog even met uitzoeken. Eerst even zeker weten of het er 1 of twee zijn. Haha. Joolz zag er zeker goed uit. Wel duur idd... Ik denk dat ik toch via MP ga kijken. @ slapen... gaat nog steeds beroerd. Moe genoeg maar niet in slaap vallen en slaap ik eindelijk ben ik zo weer wakker. Hoop dat het gauw veranderd. Heb alles al geprobeerd. Slaapthee, melk etc... Ook de lavendel wilt niet helpen. Nu ook rugpijn erbij en natuurlijk moe.... Ach ja het komt vast goed. @bulakgirl ja apart he heb je geen klachten meer en dan ben je toch ongerust. Heb ik ook. Ben helemaal nog niet echt misselijk geweest. Of ik moet lang niet eten... Maar het schijnt heel normaal te zijn. @peace leuk burgers zoo! @omgeving kom uit Flevoland. @Else sterkte met alles binnenhouden! @Inwendig... Ach het maakt mij niet uit. Ivm de clomid moest ik om de drie dagen met de benen wijd. En daarvoor ook vaak genoeg. Nu is het pas echt een leuke en mooie reden. Eindelijk je kleintje zien. En inwendig is dat nou eenmaal duidelijker dan uitwendig. Ik heb het er graag voor over. @dagboek ik hou online een dagboek bij. Kan ik gelijk ook foto's digitaal bij doen. @babyLiz Hopelijk is je kleintje volgende keer mooi gegroeid! @supersony superbenieuwd naar je echo van vandaag! @evelientje veel plezier vanavond! Ga je het nog op een originele manier vertellen? Ik heb het gewoon verteld. @proudmom Jeeej ook iemand met slapeloosheid. Irritant he! Maandag weer aan het werk. Heb er zin in!
Ik heb alles gelezen en ben gewoon de helft vergeten. Else; oké ik ga vanavond echt ff kijken. Ben nogal chaotisch aan t worden haha. Ik denk ook dat we een jongen krijgen hihi. Noem hem ook steeds bij z'n naam, word echt omschakelen straks als het toch een meid is. Inwendig/uitwendig: ik dacht dat de eerste echo altijd inwendig was, dus we wachten wel af. Het maakt mezelf weinig uit, als ik maar een mooi beeld kan zien Maar ik kan me voorstellen als je er last van hebt dat dat geen prettig idee is dan. Babyliz: ik duim dat jullie kleintje mooi groeit! Het hartje klopt, dat is al positief Ik kom uit Gelderland, omgeving Arnhem Heb echt last van broek/buik joh, het voelt zo strak haha. M'n buik hield ik normaal strak, dat kan nu echt niet meer. Loop met de knoop los en een hangbuikje erover. Haha, er komen zo vrienden, ik hoop echt dat die niets zien Sorry als ik iemand vergeten ben, ben zo chaotisch haha.
@else31 leuk dat manlief er zo mee bezig is En wat balen dat je zo misselijk blijft smorgens, al is het wel dat het nu binnen blijft! Even wat dagen minder werken, geeft wel wat minder druk! @miepens lekker dat het klopt met het termijn en dat je volgende week terug mag komen. Inderdaad spannend of het hartje dan klopt @Peace ik wil ook voor allemaal dezelfde invullen. Heb 9 maanden dagboek, mijn eerstejaar boek en daarnaast vanaf de test tot aan nu een plakboek met alles er in er op en er aan. Papieren foto's kaarten. Alleen zijn plakboeken bijna niet meer te vinden En uit regio drechtsteden jammer dat de vakantie er weer op zit, was de Zoo leuk?? @bulakgirl hopelijk blijft de misselijkheid weg! Heerlijk dat je het even niet hebt. En raar van de manager om zo te reageren. Jouw keuze lijkt mij?! en nee het is niet raar dat je je zorgen gaat maken als je opeensn iet meer misselijk voel, dan zou ik me ook onzeker gaan voelen! @chanan Super balen zeg dat je nog steeds zo slecht slaapt. Dan word je helemaal zo moe en slaap je nog slechter in. Hopelijk kun je snel je uitknop vinden. Als ik niet kan slapen, dan denk ik, ik mag niet slapen ik moet wakker blijven hup ogen open, nee het mag echt niet.... 5 minuten later knorrrrr ik hahahaha is te proberen Heerlijk dat je net wel geslapen heb! @stelpie succes met verborgen houden van de zwangerschap. Hopelijk lukt dat op de bruiloft en leuk cm En de vorige keer hadden we dat ook zo in ene dat wordt de naam als spruitje een meid wordt en dat werd ze. @micchan met vorige zwangerschap was tot 9 weken inwendig, ook gelijk bbm opmeten, heb er 3 gehad en het worden zulke leuke foto's die je mee krijgt veel mooier dan uitwendig haha. En je kunt het veeeeeeel beter zien. Geloof me liever een inwendige zo vroeg dan een uitwendige. Ik heb het niet als onprettig ervaren en ik ben ook echt preuts haha @babyliz balen dat je je zo beroerd voel en dat het vruchtje aan de kleine kant is. Al is er wel een kloppend hartje dus dat is er gelukkig al. Een blaas vocht komt wel vaker voor, maar houden ze inderdaad wel in de gaten. Sommige mensen hebben dat.... die zijn speciaal @voorgevoel. nou voel ik me wel heel anders zwanger, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat het een jongetje wordt. We zien het wel. Ik denk zelf een meisje @supersony blij weer van je te horen. Het was inderdaad wel heel vroeg. Ik ben benieuwd hoe het vanmiddag is gegaan. @evelientje haahaha ze zijn ook mooi die kinderwagens @proudmom jammer dat je ook van die slapeloze nachten hebt en ik moet ook nog zo lang wachten voor de eerste (particuliere) echo. Pfffff Ik snap wat je bedoel met het duurt nog zo lang, dan ben ik al 9 weken en weet ik voor het eerst of er uberhaupt wat zit. Want het hartje is van die kleine vast niet te horen, omdat mijn hartslag en stroming door mn aderen zo enorm veel lawaai maakt (dat was de vorige keer tenminste wel zo) @hier het gaat zo zn dagen door. werk, kleine meid, dingen voor de vakantie, manlief veel liefde geven (ben blij dat hij een weekje thuis was en niet op de kazerne) Hier een beetje rondhangen. Het liefst zou ik overdag een uurtje slapen, maar ik kom er gewoon niet aan toe. Ik val om 21.00 om van moeheid. Ook niet leuk voor manlief.
Hallo meiden, Ik wou er graag gezellig bijkomen. Wij weten nu sinds een week dat er weer een beebke gaat aankomen en ik zou het heel erg leuk vinden om hier gezellig aan tafel bij te schuiven Als het goed is, ben ik rond 7 april 2014 uitgeteld. Volgende week woensdag heb ik de 1e afspraak bij de vk en dan krijg ik meteen een echoSpannend dus en het duurt me nu al veels te lang eer het de 14e is Ik wens ons allemaal een mooi en gezonde plakbeep toe
Gefeliciteerd weegschaal! Oh jongens bedankt voor de lieve woorden! Ik heb me vandaag zoooo kwaad zitten maken! *grom* die rot manager maakte zo een kut opmerking! Ik had m'n beoordelingsgesprek vandaag, waarin ik op 2 punten "verbetering nodig" op scoorde waar ik het niet mee eens ben! (Op deze manier boort hij mij een salaris verhoging door m'n neus!) ik ben nou eenmaal een emotioneel persoon dus moest huilen, maar de zwangerschap helpt op zon moment ook niet! Hij vond het maar raar dat ik huilde en vertelde me dat ik maar 5 weken zwanger ben, dan kan ik helemaal geen last hebben van hormonen.... Ik was zooo boos! Kan er nog om janken! Wat wel lief was, schoonmoeder was er vandaag.... Had een leuk 9 maanden boekje van Paulien gehad!
Hallo, Via Tess2013 ben ik op dit topic terechtgekomen. Zelf had ik al een nieuwe geopend voor april 2013, maar daar kwamen geen reacties op en dit topic had ik over het hoofd gezien. Leuk dat er al meerdere mensen zijn die in april zijn uitgerekend, spannend ook voor ons allemaal. Moet gauw even teruglezen om te kijken wie hier allemaal meedoen. Ik ben Humpie86, 26 jaar, getrouwd, (Friese) mama van een zoontje van 2,5 jaar en zwanger van nummer twee. We hebben 6 augustus getest (en vandaag) en hopen dat het kleine frummeltje blijft plakken, ik verwacht (door een onregelmatige cyclus) zo'n 3-5 weken zwanger te zijn en bel dinsdag met de verloskundige om een afspraak te plannen rond 8 weken. Gr. Humpie86
Heb met 8 weken een buitenboord echo bij de vk ;p Tenzij ik te dik ben, dan wordt het binnenboord! ;p
uitgerekende datum: 1 april - meijtje | 29 jr | 2e kindje (voor ml 4e) | nog onbekend - babyliz | 23 jr | 1e kindje | nog onbekend 4 april - else31 | 31 jr | 1e kindje | nog onbekend - mariannetje | 28 jr | 1e kindje | nog onbekend - evelientje | 33 jr | 2e kindje | nog onbekend 5 april - micchan | 19 jr | 1e kindje | nog onbekend, maar wordt uiteindelijk voor u een vraag, voor ons een weet! - tess2013 | 27 jr | 1e kindje | blijft ook voor ons verrassing 6 april - miepens | 33 jr | 2e kindje | willen we wel weten 7 april - bibi28 | 28jr | 1e kindje | geslacht weet ik nog niet - zahra2 | 30 jr | 2e kindje | nog onbekend - marlous28 | 31 jr | 2e kindje | nog onbekend, willen we wel weten 8 april - kira88 | 25 jr | 1e kindje | willen we wel weten (denk een jongen!) 10 april - sprokkel | 37jr | 2e kindje | geslacht blijft ook voor ons onbekend - peace | 28 jr | 2e kindje | nog onbekend - bulakgirl | 26jr| 1e kindje | nog onbekend 11 april - elines | 29 jr | 2e kindje | nog onbekend 13 april - cupcake88 | 24 jr | 1e kindje | nog onbekend - proudmom | 3de kindje 15 april - chanan | 31 jr | 1e kindje | nog onbekend - smnee | 22jr | 1e kindje | nog onbekend, denk een jongetje. - mamavanMennno | 2e kindje | nog onbekend afspraken lijstje 8 augustus - miepens | 2e echo bij fertiliteitsarts - babyliz | 2e echo bij fertiliteitsarts (6w2d) 15 augustus - babyliz | intake vk - miepens | 3e echo bij fertiliteitsarts (6w4d) 16 augustus - else31 | 1e echo gyn (7 weken) - tess2013 | 1e echo gyn (6w6d) 19 augustus - meijtje | intake vk - zahra2 | intake en 1e echo gyn - mariannetje | intake en 1e echo vk (7w3d) 20 augustus - sprokkel | 1e vroege echo (bij 7 weken, wegens onregelmatig) - evelientje| intake vk (7w4d) - mamavanMenno | 1e vroege echo (bij 6 weken) 22 augustus - chanan | 1e vroege echo (bij 6 weken en 2 dgn ivm eerdere miskraam en mogelijkheid tot tweeling) 26 augustus - meijtje | 1e echo (bij particulier 8w 6d) - bulakgirl | 1e echo/afspraak vk (7w) 27 augustus - bibi28 |1e echo ( bij 7weken en 2 dagen) - kira88 | 1e echo (precies 8 weken) & intake verloskundige 28 augustus - proudmom | 1e echo bij 7 wk 30 augustus - cupcake88 | 1e echo bij 7w5d (bij gynaecoloog) - smnee | intake verloskundige + echo 2 september - elines | 1e echo bij 8w3d (via echo bureau) 4 september - marlous28 | 1e echo + intake bij 9w3d bij vk 25 september - marlous 28 | termijnecho bij 11w3d bij vk
Ik was gisteren 5w4d en zag dus wel een flinke vruchtzak met puntje er in, maar bij 4w5d zag ik echt een heel klein zwart zakje. Echt heel klein.
Zo, vandaag afspraak gemaakt voor een eerste echo. Kan niet wachten! Waarschijnlijk gewoon via buiten. Wat wel handig om te weten is dat je zo vroeg wel een volle blaas moet hebben want dan kunnen ze het beter zien en hoeft het waarschijnlijk niet intern. @Nieuwe meiden: gefeliciteerd en welkom @Bulakgirl wat naar van je manager. Wat nou je kan nog geen last van je hormonen hebben?? Wat een ei$el!! Ik zou precies zoals jij gereageerd hebben, ook zonder hormonen @kinderwagen: we hebben de maxi cosi mura 3 en ben er nog steeds heel blij mee. Dus hier komt er geen andere. @omgeving. Hier ook uit Noord Holland/regio Amsterdam. @iedereen: jullie kletsen teveel! want ik weet niet veel meer wat ik heb gelezen @Kwaaltjes: is normaal dat het op een af gaat. Hier ook ene dag misselijk en andere dag niks Hier vandaag de verjaardag van onze dochter. Alweer 2!! Tijd vliegt voorbij. Met man en kind vanmorgen naar sprookjes wonderland in Enkhuizen geweest. Geweldige ochtend gehad! Morgen wordt het een drukke dag want dan komt alle visite (jeej dootjes!!) Succes met de meiden die slapeloze nachten hebben. Hier alleen last van door dochter
Vandaag zag ik een beetje roze in mijn inlegkruisje. Erg vreemd, want bij het afvegen ofzo kwam er niets meer. Leuk is anders, maar goed, bij mijn dochter heb ik ook in week 7 en 8 een beetje bruin verlies gehad en dat is nu een dreumes van bijna 1,5 jaar! Morgen komt mijn moeder logeren. Dus dan gaan we het ook aan haar vertellen Ikzelf heb niets tegen inwendige echo's. Het voordeel is dat ze vele malen duidelijker zijn dan uitwendig. Straks met de bevalling staan er ook mensen van onder te voelen voor je omtsluiting, zo'n echotuut kan er dan ook wel bij
@Weegschaal en Humpie86 welkom hier gezellig !! @bulakgirl, dat gebeurt vaker als je zwanger bent, dat is niets persoonlijks... dat is zo oneerlijk, was je niet zwanger geweest had je het waarschijnlijk wel gehad. Hier zeggen ze je kunt nog geen last hebben van je bekkeninstabiliteit.... uhm ach wij voelen wat wij voelen toch? Die hormonen gieren door het lichaam, dus je kunt er zeker wel van slag van zijn!! @elines van harte gefeliciteerd!! 2 jaar Leuk! En inderdaad met volle blaas, pffff daar ben ik zooo goed in NOT! Ik vond juist die interne beter te zien, lege blaas, dus lig op je gemak en krijg netjes een handdoek er overheen, niemand ziet wat en ach mijn man heeft die van mij vaak geneog gezien en die echoscopiste ook denk ik zo.
Ja idd meijtje... Zo stom dat sommige mensen maar bepalen wat wel en niet kan! :-/ Vraagje aan iedereen... Ik heb t gevoel dat ik stink xD mijn man vond m'n urine ook al niet zo fris ruiken... Ruikt btje naar wat je ruikt als je ongesteld bent zeg maar.... Hebben jullie hier ervaring mee?
uhm eventueel even laten testen bij ha even controle of het geen blaasontsteking is. in je zwangerschap kun je blaasontsteking hebben zonder er last van te hebben. Zeker voor het onzekere