Hier ook geen klachten, soms wat kleine prikjes en krampjes, maar stelt niet echt iets voor.. vnmorgen nog maar eens getest, ben toch echt zwanger
Zo... Weer terug van een lang weekend weg!! Hadden een bruiloft, maar was superleuk! Nu doodmoe op de bank......
Ja heb 4 dg voor nod (12/13aug) positief getest! Maar volgens zo n online calculator kwam ik uit op 23/4 Desondanks denk ik dat k na de echo toch eerder uitgerekend blijk te zijn was bij m'n zoontje ook..
@klachten; voelde vnml rondom/na de bevruchting dat k zwanger was Ik herkende t nog van m'n zoontje.. Misselijk met vlagen, droge ogen, steekjes/kraampjes onderbuik, liezen, levendige vreemde dromen, dorst, en diarree.. Nu laatste dagen ontzettend veel last gehad van migraine.. Ik heb t al zo n jaar of 12 maar t tweede en derde semester is t heel goed gegaan.. Alleen de eerste weken heb ik er ontzettend veel last van gehad Hoop dat ik er nu wel weer vanaf ben hoor Man man wat was ik beroerd
@klachten, wat verlang ik naar mijn vorige zwangerschap, die was zoveel makkelijker. Nu echt kwaaltjes bah bah
O vergeet nog te vermelden m'n enorme honger weer, zin in ineens andere dingen zoals cola wat ik weinig drink, maar ook witte afscheiding.. Weet nie of jullie dat ook hadden dat je gewoon wist? T Wachten was op n positieve test.. N gezien m'n korte cyclus had ik die snel..
Ik ben ook over...zijn er nog mensen hier die uitgerekend zijn eerste helft April...komen jullie ook?
Ik weet nog niet wanneer ik ben uitgerekend, hopelijk a.s. vrijdagna de echo meer duidelijkheid daarover.. kan 5 weken zijn, kan ook 8 weken zijn.... geen idee nog
Denk dat ik ook een april mama word. Gok dat ik nu 4 of 5 wkn ben en als alles goed is ben ik dan uitgerekend in april. Super spannend vooral omdat het de 1e is
Trouwens zie dat velen die nog pril zwanger zijn al een afspraak bij de VK hebben. Dacht zelf dat ik volgende week kon bellen ben dan 5 weken of kan dit ook eerder?
Na den positieve test kun je bellen voor n afspraak en afhankelijk van hoe ver je ben plannen ze n afspraak Hier rond de 7/8 wk.. Gewoon bellen!
Hou meiden, gefeliciteerd allemaal. hier ook zwanger en april uitgerekend . Ergens rond de 20e . T is hier dus ook nog erg pril maar super mooie testen en al grappige symptomen . Had ik bij m'n vorige zwangerschap helemaal niet zo vroeg..
Hoi Allemaal..vandaag positief getest en uitgerekend op 20-04-2014..3 september eerste echo..spannend!!