April mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door SuperSony, 26 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aranka88

Aranka88 Lid

1 apr 2013
    25
    0
    0
    Hoi april mama's gefeliciteerd!!

Ik wil me bij jullie aansluiten. Vandaag 2 testen gedaan 2 voor nod maar kon echt niet wachten :) en deze waren positief! Ben zo blij!!!
    Cb gaf aan 2-3 weken maar heb zelf het idee al iets langer.
    Mag eind aug al voor een echo heen :) zo spannend allemaal. Hoop dat het kleintje blijft plakken. Heb wel al wat klachtjes, veel last al van me buik en rug. Ben met flagen misselijk. Heb ook een opgezette buik en moe.

2. tess2013

tess2013 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Als die test 2-3 aangeeft ben je 4-5 zwanger. Maar dan kan je toch nooit meer voor je nod zitten, want je nod is toch precies 14 dagen na je ovulatie of snap ik iets verkeerd?

3. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    ik durf dat ook niet te zeggen... :S Volgens mij ben ik ook al verder en mn test gaf ook aan 2-3 vorige week :)

Morgen wil ik weer testen... Wil de 3+ zien haha! :D

4. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Hallo meiden,

Allereerst heel erg gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Leuk dat er al zoveel april mama's zijn!
    Ik had 8 dagen na de terugplaatsing van ons toppertje al een heel licht streepje maar vorige week vrijdag kregen we de uitslag van de bloedtest en vanaf dat moment durfden we het te geloven.
    Wij zijn 32 en 31 en dit wordt ons eerste kindje.
    In januari ben ik na een MA met spoed geopereerd omdat ik ook een bbz bleek te hebben. We zijn zo dankbaar dat onze IVF-poging zo goed is gegaan.
    16 augustus ben ik 7 weken en hebben we een vroege echo. Nog twee weken aftellen dus.

Ik hoop dat iedereen hoofdzakelijk kan genieten van de zwangerschappen en dat 2014 prachtige April kindjes zal brengen.

Groetjes
    Else

5. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Gefeliciteerd allemaal.
    O, mensen. Ik verga van de rugpijn. Ik heb al slecht geslapen en voel me emotioneel al niet stabiel. Zojuist geprobeerd om het los te lopen, zonder succes. Ik lig nu huilend van de pijn op de bank. Ik voel meook zo zwaar gefrustreerd. Mijn schoonzus heeft de hele zwangerschap rugpijn gehad. Ik hoop niet dat ik dat ook ga krijgen. Ik kan helemaal niets. Niet eens de luier van mijn dochter verschonen pffff.

Ik twijfel ook ofik paracetamol moet nemen...

6. stelpie

stelpie Actief lid

22 jun 2013
    277
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik snap ook niet helemaal hoe je 2-3 weken CB test kan hebben 2 dagen voor nod. Heb je je NOD wel goed berekend? Was die niet een week eerder? Misschien is je ei toch eerder geweest! 2-3 weken betekend dat je 4-5 weken zwanger bent! Ik testte bijvoorbeeld op NOD met CB dat ik 1-2 weken zwanger bent, maar dat telt vanaf bevruchting, daar moet je dus nog 2 weken boven op tellen.

Maar in ieder geval gefeliciteerd en welkom hier!

7. stelpie

stelpie Actief lid

22 jun 2013
    277
    2
    18
    NULL
    NULL
    Vervelend zeg van die rugpijn!! Ik heb het ook met vlagen op mijn werk, heel vervelend, maar gelukkig als nu even geen last van, heb zo een vrijgezellenfeest (waarbij ik iedereen moet gaan voorhouden dat ik niet zo lekker ben dat ik niet drink ;)).

Over paracetemol weet ik niet zo veel :(. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het geen kwaad kon maar ik weet het echt niet zeker. Sterkte!

8. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Ik sluit me graag bij jullie aan, nog een april mama hier!!
    Eergisteren hebben we positief getest en voorlopig is de uitgerekende datum 8 april.

Ik weet trouwens niet of we voor of na de NOD getest hebben. Mijn cyclus varieerde nogal (zie onderschrift)..
    Dus het verhaal van Aranka kan gewoon kloppen hoor :) Mijn CB indicator gaf ook aan 2-3. Maar misschien is mijn NOD wel gewoon ergens dit weekend.....

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom! :D

Ja, vind ze ook goed duidelijk, was best wel geschokt toen ik het zag, haha.. :) (Sowieso al DAT er een streep stond, maar dan ook nog zo'n donkere..) CB van vandaag gaf 2-3 aan, dus zit dan tussen de 4 en 5 denk ik.. Spannend spannend. :D

Heel herkenbaar, vandaag lang en redelijk snel gelopen en ook onwijze krampen in m'n buik.. Denk dat het niets schadelijks is verder, maar je voelt je dan toch wat onzeker.. :)

En welkom aan alle nieuwe dames!

10. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Hee, wat een gezellige drukte hier!

Ik had een boel opgeslagen om op te reageren, maar oeps nu alles weer kwijt :)

In ieder geval iedereen van harte welkom!

Ik hoop dat het allemaal plakbeebjes zijn!!
    Ik zag in ieder geval al een paar goede echo's voorbij komen.

Hier vandaag CB gedaan en die zei ook 2-3 weken. Ik ben benieuwd wat de datum gaat worden, want heb een onregelmatige cyclus. Daarnaast was de eerste bijna 2 weken te laat, dussss....

Ben wel meer moe nu, moet vaak een middagslaapje doen...jullie ook?

Heb me vandaag aangemeld voor MvM, vorige keer niet gedaan in alle drukte en schaamde me daar een beetje voor. Ik ken genoeg mensen die het nodig hebben of gehad, dus nu maar keurig aangemeld.

Nou fijn weekend allemaal, dat de misselijkheid maar mee mag vallen en iedereen over een week of 36 een gezond beebje in de armen heeft! :)

p.s. ik zal eens een lijstje maken...

11. bibi28

bibi28 Lid

26 jul 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie krijgt nog buikkrampen? Ik wel soms om het uur.

12. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Lijstje hieronder zelf in te vullen, graag op volgorde van uitgerekende datum houden!
    Je kunt het lijstje invullen door het lijstje te selecteren, dan kopieren (CTRL inhouden en C drukken), nieuwe reactie openen en dan plakken (CTRL inhouden en V drukken).

Ik zal beginnen:

April Mama's Overzicht

Uitgerekende Datum:
    -Naam | Leeftijd | 1/2/3/4... kindje | geslacht (als je wilt)

10 April:
    - Sprokkel | 37jr | 2e kindje | geslacht blijft ook voor ons onbekend :D

Afspraken lijstje (op volgorde datum)

Datum:
    - Naam | Wat

20 Augustus:
    - Sprokkel | eerste vroege echo (bij 7 weken, wegens onregelmatig)

13. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Ik had gisteren wel pijn in mijn onderbuik, beetje ongi gevoel maar niet echte krampen. Dit heb ik de afgelopen week steeds wel gehad.
    Kan gewoon je BM zijn die aan het groeien is en je banden. Als het te erg wordt gewoon aan de bel trekken bij VK!

14. bibi28

bibi28 Lid

26 jul 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is geen zware krampen maar gewoon pijn in mijn onderbuik soort ongie gevoel ja.

dan zal het wel van BM zijn !! Tank yoeee

15. bibi28

bibi28 Lid

26 jul 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    April Mama's Overzicht

Uitgerekende Datum:

10 April:

7 April:
    - Bibi28 |28jr | 1e kind | geslacht weet ik nog niet

Datum:
    - Naam | Wat

20 Augustus:

5 Augustus:

- Bibi28 | Bloedtest etc bij de huisarts

27 Augustus;
    - Bibi28 |eerste echo ( bij 7weken en 2 dagen)

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hier hetzelfde, alsof ik inderdaad elk moment ongesteld zou kunnen worden.. :) Fijn om te weten dat het waarschijnlijk gewoon de baarmoeder is! :D Bedankt :D

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hoe rekenen jullie je uitgerekende datum uit? Want de Clearblue zei 2-3, dus ik ben waarschijnlijk tussen de 4 en 5 weken zwanger, maar mijn laatste menstruatie is vandaag precies zeven weken geleden.. Dus hoe weten jullie dat helemaal tot op de dag nauwkeurig? :) (Sorry, even een enorme beginnersvraag hier, haha)

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Weet niet of het de bedoeling dat we allemaal een andere kleur nemen..? Mijn deel mag veranderd worden hoe veel jullie willen, haha.

April Mama's Overzicht

Uitgerekende Datum:

5 April:
    - Micchan | 19 jaar | 1e kindje | Nog onbekend, maar wordt uiteindelijk voor u een vraag, voor ons een weet! :p

7 April:
    - Bibi28 |28jr | 1e kind | geslacht weet ik nog niet

10 April:

Datum:
    - Naam | Wat

5 Augustus:
    - Bibi28 | Bloedtest etc bij de huisarts

20 Augustus:

27 Augustus:
    - Bibi28 |eerste echo ( bij 7weken en 2 dagen)

19. bibi28

bibi28 Lid

26 jul 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Michan via zwangerschapspagina kun je vruchtbare dagen uitrekenen en helemaal onderaan staat de bevallingsdatum. X

20. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!

Ik heb wel een paar keer kramp gehad, maar de laatste dagen heb ik er geen last van. Ik vraag me nu juist af of dat wel goed is.... ;)

Deel Deze Pagina