Ik heb ook bijna nergens last van, inderdaad beetje opgezette buik na het eten en wat sneller moe maar dat was het! Met voor de zekerheid weer een testje gedaan en er staat echt een duidelijke 2e streep! Was gewoon bang dat er niks zou staan en ik het me allemaal had ingebeeld! Vandaag is m'n NOD!
Ik vind het ook nog steeds onwijs onwerkelijk! Maar het is gewoon echt zo meid, we zijn allebei zwanger Ik zou ook graag nog een CB willen halen en over 1-2 weken doen om die 3+ te zien, maar denk niet dat m'n vriend blij zou zijn met die uitgave..
April Mama's Overzicht Uitgerekende Datum: -Naam | Leeftijd | 1/2/3/4... kindje | geslacht (als je wilt) 1 april: - Meijtje | 29 jaar | 2e kindje (voor ml 4e) | Nog onbekend 4 april: - Else31 | 31 jaar | 1e kindje | Nog onbekend - Mariannetje | 28 Jaar | 1e Kindje | Nog onbekend 5 April: - Micchan | 19 jaar | 1e kindje | Nog onbekend, maar wordt uiteindelijk voor u een vraag, voor ons een weet! - Tess2013 | 27 jaar | 1e kindje | blijft ook voor ons verrassing 6 April: - Miepens | 33 jaar | 2e kindje | willen we wel weten 7 April: - Bibi28 |28jr | 1e kind | geslacht weet ik nog niet - Zahra2 | 30 jr | 2e kind | nog onbekend 9 April: - Evelientje | 33 jr | 2e kind | nog onbekend 10 April: - Sprokkel | 37jr | 2e kindje | geslacht blijft ook voor ons onbekend 13 April - CupCake88 | 24 jaar | 1e kindje | Nog onbekend 15 April -ProudMom | 28jr | 3de Kindje Afspraken lijstje (op volgorde datum) Datum: - Naam | Wat 5 Augustus: - Bibi28 | Bloedtest etc bij de huisarts 8 Augustus: - miepens | 2e echo bij fertiliteitsarts 16 Augustus: - Else31 | 1e echo gyn (7 weken) - Tess2013 | 1e echo gyn (6w6d) 19 Augustus: - Meijtje | intake vk - Zahra2 | intake en eerste echo gyn - Mariannetje | Intake en eerste echo VK (7w3d) 20 Augustus: - Sprokkel | eerste vroege echo (bij 7 weken, wegens onregelmatig) 26 Augustus: - Meijtje | eerste echo (bij particulier 8W 6D) 27 Augustus: - Bibi28 |eerste echo ( bij 7weken en 2 dagen) 30 Augustus: - CupCake88 | 1e echo bij 7w5d (bij gynaecoloog)
April Mama's Overzicht Uitgerekende Datum: -Naam | Leeftijd | 1/2/3/4... kindje | geslacht (als je wilt) 1 april: - Meijtje | 29 jaar | 2e kindje (voor ml 4e) | Nog onbekend 4 april: - Else31 | 31 jaar | 1e kindje | Nog onbekend - Mariannetje | 28 Jaar | 1e Kindje | Nog onbekend 5 April: - Micchan | 19 jaar | 1e kindje | Nog onbekend, maar wordt uiteindelijk voor u een vraag, voor ons een weet! - Tess2013 | 27 jaar | 1e kindje | blijft ook voor ons verrassing 6 April: - Miepens | 33 jaar | 2e kindje | willen we wel weten 7 April: - Bibi28 |28jr | 1e kind | geslacht weet ik nog niet - Zahra2 | 30 jr | 2e kind | nog onbekend 9 April: - Evelientje | 33 jr | 2e kind | nog onbekend 10 April: - Sprokkel | 37jr | 2e kindje | geslacht blijft ook voor ons onbekend 11 April - Elines | 29 jaar | 2e kindje | nog onbekend 13 April - CupCake88 | 24 jaar | 1e kindje | Nog onbekend 15 April -ProudMom | 28jr | 3de Kindje Afspraken lijstje (op volgorde datum) Datum: - Naam | Wat 5 Augustus: - Bibi28 | Bloedtest etc bij de huisarts 8 Augustus: - miepens | 2e echo bij fertiliteitsarts 16 Augustus: - Else31 | 1e echo gyn (7 weken) - Tess2013 | 1e echo gyn (6w6d) 19 Augustus: - Meijtje | intake vk - Zahra2 | intake en eerste echo gyn - Mariannetje | Intake en eerste echo VK (7w3d) 20 Augustus: - Sprokkel | eerste vroege echo (bij 7 weken, wegens onregelmatig) 26 Augustus: - Meijtje | eerste echo (bij particulier 8W 6D) 27 Augustus: - Bibi28 |eerste echo ( bij 7weken en 2 dagen) 30 Augustus: - CupCake88 | 1e echo bij 7w5d (bij gynaecoloog)
Hai hai allen, Wat leukk, wordt een gezellig grote groep. Die onzekerheid is zo herkenbaar en dat blijven testen haha. Ik kan niet wachten tot ik de drie maanden voorbij ben. Heel veel liefs X
April Mama's Overzicht Uitgerekende Datum: -Naam | Leeftijd | 1/2/3/4... kindje | geslacht (als je wilt) 1 april: - Meijtje | 29 jaar | 2e kindje (voor ml 4e) | Nog onbekend 4 april: - Else31 | 31 jaar | 1e kindje | Nog onbekend - Mariannetje | 28 Jaar | 1e Kindje | Nog onbekend 5 April: - Micchan | 19 jaar | 1e kindje | Nog onbekend, maar wordt uiteindelijk voor u een vraag, voor ons een weet! - Tess2013 | 27 jaar | 1e kindje | blijft ook voor ons verrassing 6 April: - Miepens | 33 jaar | 2e kindje | willen we wel weten 7 April: - Bibi28 |28jr | 1e kind | geslacht weet ik nog niet - Zahra2 | 30 jr | 2e kind | nog onbekend 8 April: - Kira88 | 25 jaar | 1e kind | willen we wel weten (denk een jongen!) 9 April: - Evelientje | 33 jr | 2e kind | nog onbekend 10 April: - Sprokkel | 37jr | 2e kindje | geslacht blijft ook voor ons onbekend 11 April - Elines | 29 jaar | 2e kindje | nog onbekend 13 April - CupCake88 | 24 jaar | 1e kindje | Nog onbekend 15 April -ProudMom | 28jr | 3de Kindje Afspraken lijstje (op volgorde datum) Datum: - Naam | Wat 5 Augustus: - Bibi28 | Bloedtest etc bij de huisarts 8 Augustus: - miepens | 2e echo bij fertiliteitsarts 16 Augustus: - Else31 | 1e echo gyn (7 weken) - Tess2013 | 1e echo gyn (6w6d) 19 Augustus: - Meijtje | intake vk - Zahra2 | intake en eerste echo gyn - Mariannetje | Intake en eerste echo VK (7w3d) 20 Augustus: - Sprokkel | eerste vroege echo (bij 7 weken, wegens onregelmatig) 26 Augustus: - Meijtje | eerste echo (bij particulier 8W 6D) 27 Augustus: - Bibi28 |eerste echo ( bij 7weken en 2 dagen) - Kira88 | Eerste echo (precies 8 weken) & intake verloskundige 30 Augustus: - CupCake88 | 1e echo bij 7w5d (bij gynaecoloog)
Jee wat een gezellige lange lijst al! Leuk hoor!! @kwaaltjes: Met stip op 1 last van mijn darmen. Die hebben het zwaar. Ik heb daardoor soms hoge buikpijn. Echt alsof ik 1000 sit ups heb gedaan. En sinds gisteren is mijn buik opgezet, echt enorm. Herkennen jullie dat? Alle dames die utrogestan hebben gebruikt, zijn jullie daar inmiddels mee gestopt en merken jullie verschil? Ik vind dat nog steeds heel erg spannend..
Hey dames, Goeiemiddag, op deze mooie dag. Hoe voelen jullie je, een aantal van jullie zijn al wat verder dus wellicht al meer kwaaltjes. Ik kan mijn lol ook weer op geloof ik. Sinds gister ineens weer aanvallen van misselijkheid... tijdens mijn vorige zwangerschappen begon dit ook al heel vroeg (voor de positieve test zelfs al) en hield het daarna ook weken aan... hoop dat het daar nu geen voorbode van is. Verder op wat gerommel in mijn buik na, gaat het het goed hier. Komende week ga ik bellen om een afspraak te maken bij de gyn, spannend weer! Met 7 weken krijg ik de eerste echo. Geniet van het mooie weer. Liefs xx
Vanmorgen voor het eerst beetje last van misselijkheid. Wilde met ontbijt op mn vriend wachten, maar ben maar vast begonnen want moest echt wat eten. Verder voel ik me uitstekend op vermoeidheid na. Ik slaap heel slecht door medicijnen die ik slik. Dat is ook de reden waarom ik niet meedoe aan moeders voor moeders (die medicijnen dan he). Heb altijd al een buikje, maar heb nu echt het idee dat er onder mijn navel meer een soort bultje te zien is. Waarschijnlijk verbeeld ik het me hoor bij jullie al iets te zien?
April Mama's Overzicht Uitgerekende Datum: -Naam | Leeftijd | 1/2/3/4... kindje | geslacht (als je wilt) 1 april: - Meijtje | 29 jaar | 2e kindje (voor ml 4e) | Nog onbekend 4 april: - Else31 | 31 jaar | 1e kindje | Nog onbekend - Mariannetje | 28 Jaar | 1e Kindje | Nog onbekend 5 April: - Micchan | 19 jaar | 1e kindje | Nog onbekend, maar wordt uiteindelijk voor u een vraag, voor ons een weet! - Tess2013 | 27 jaar | 1e kindje | blijft ook voor ons verrassing 6 April: - Miepens | 33 jaar | 2e kindje | willen we wel weten 7 April: - Bibi28 |28jr | 1e kind | geslacht weet ik nog niet - Zahra2 | 30 jr | 2e kind | nog onbekend - Marlous 28 | 31 jr | 2e kind | nog onbekend, willen we wel weten 8 April: - Kira88 | 25 jaar | 1e kind | willen we wel weten (denk een jongen!) 9 April: - Evelientje | 33 jr | 2e kind | nog onbekend 10 April: - Sprokkel | 37jr | 2e kindje | geslacht blijft ook voor ons onbekend 11 April - Elines | 29 jaar | 2e kindje | nog onbekend 13 April - CupCake88 | 24 jaar | 1e kindje | Nog onbekend 15 April -ProudMom | 28jr | 3de Kindje Afspraken lijstje (op volgorde datum) Datum: - Naam | Wat 5 Augustus: - Bibi28 | Bloedtest etc bij de huisarts 8 Augustus: - miepens | 2e echo bij fertiliteitsarts 16 Augustus: - Else31 | 1e echo gyn (7 weken) - Tess2013 | 1e echo gyn (6w6d) 19 Augustus: - Meijtje | intake vk - Zahra2 | intake en eerste echo gyn - Mariannetje | Intake en eerste echo VK (7w3d) 20 Augustus: - Sprokkel | eerste vroege echo (bij 7 weken, wegens onregelmatig) 26 Augustus: - Meijtje | eerste echo (bij particulier 8W 6D) 27 Augustus: - Bibi28 |eerste echo ( bij 7weken en 2 dagen) - Kira88 | Eerste echo (precies 8 weken) & intake verloskundige 30 Augustus: - CupCake88 | 1e echo bij 7w5d (bij gynaecoloog) 4 september - Marlous28 | 1e echo + intake bij 9w3d bij VK 25 september - Marlous 28 | termijnecho bij 11w3d bij VK
Ik heb mijzelf ook even op de lijst gezet. Wat leuk om te zien dat er al meer april mama's zijn! Iedereen gefeliciteerd!
Tess, ik had vandaag ook voor het eerst echt last van ochtendmisselijkheid, ik voelde het al bij het wakker worden. Ben toen ook maar snel iets gaan eten. Daarna trok het gelukkig weg. Ik vind ook dat m'n buikje al iets boller is. Zijn vast m'n darmen, want die rommelen de hele dag door. @ Proudmom, wat leuk dat je al zo snel een echo krijgt. Hier doen ze dat pas rond 10 weken. Vind ik echt lang duren. Of is er een speciale reden voor? @ Else, jij ook last van de darmen dus? Hier ook!
April Mama's Overzicht Uitgerekende Datum: -Naam | Leeftijd | 1/2/3/4... kindje | geslacht (als je wilt) 1 april: - Meijtje | 29 jaar | 2e kindje (voor ml 4e) | Nog onbekend - Babyliz | 23 jaar | 1e kindje | Nog onbekend 4 april: - Else31 | 31 jaar | 1e kindje | Nog onbekend - Mariannetje | 28 Jaar | 1e Kindje | Nog onbekend 5 April: - Micchan | 19 jaar | 1e kindje | Nog onbekend, maar wordt uiteindelijk voor u een vraag, voor ons een weet! - Tess2013 | 27 jaar | 1e kindje | blijft ook voor ons verrassing 6 April: - Miepens | 33 jaar | 2e kindje | willen we wel weten 7 April: - Bibi28 |28jr | 1e kind | geslacht weet ik nog niet - Zahra2 | 30 jr | 2e kind | nog onbekend - Marlous 28 | 31 jr | 2e kind | nog onbekend, willen we wel weten 8 April: - Kira88 | 25 jaar | 1e kind | willen we wel weten (denk een jongen!) 9 April: - Evelientje | 33 jr | 2e kind | nog onbekend 10 April: - Sprokkel | 37jr | 2e kindje | geslacht blijft ook voor ons onbekend 11 April - Elines | 29 jaar | 2e kindje | nog onbekend 13 April - CupCake88 | 24 jaar | 1e kindje | Nog onbekend 15 April -ProudMom | 28jr | 3de Kindje Afspraken lijstje (op volgorde datum) Datum: - Naam | Wat 5 Augustus: - Bibi28 | Bloedtest etc bij de huisarts 8 Augustus: - miepens | 2e echo bij fertiliteitsarts - Babyliz | 2e echo bij fertiliteitsarts (6w2d) 15 Augustus: - Babyliz | Intake VK 16 Augustus: - Else31 | 1e echo gyn (7 weken) - Tess2013 | 1e echo gyn (6w6d) 19 Augustus: - Meijtje | intake vk - Zahra2 | intake en eerste echo gyn - Mariannetje | Intake en eerste echo VK (7w3d) 20 Augustus: - Sprokkel | eerste vroege echo (bij 7 weken, wegens onregelmatig) 26 Augustus: - Meijtje | eerste echo (bij particulier 8W 6D) 27 Augustus: - Bibi28 |eerste echo ( bij 7weken en 2 dagen) - Kira88 | Eerste echo (precies 8 weken) & intake verloskundige 30 Augustus: - CupCake88 | 1e echo bij 7w5d (bij gynaecoloog) 4 september - Marlous28 | 1e echo + intake bij 9w3d bij VK 25 september - Marlous 28 | termijnecho bij 11w3d bij VK
Wordt steeds drukker hier, gezellig! @MvM: Je krijgt inderdaad een wikkeldeken (heeeeel zacht) en tijdschrift 'Zwanger'. Ben begonnen sinds vrijdag. Gisternacht al kokhalzend boven de stinkende fles gestaan @Kwaaltjes: Darmen hebben het hier ook heel zwaar te voorduren. Heb ook nog steeds bloedverlies (gisteravond weer), heel eng. Verder begint de misselijkheid te komen. Was gisternacht al heel erg misselijk en de hele dag door ook wel. Vandaag minder, meer op de achtergrond aanwezig. Merk het wel als ik de koelkast opentrek bijvoorbeeld @buikje: Door de vervelende darmen is die al behoorlijk aanwezig. Lastig met broeken dichtdoen
Hellooo Hier ook misselijkk vooral avondeten kan niks eten en alles stinkkt pfff Darmen rommelen hele dag .... Buikkrampen hele daggggggg.... Morgen afspraak dokter ....ben benieuwd....ivm. bloedtest etc
Hey meiden! Ik wil ook graag met jullie meekletsen!! Allereerst gefeliciteerd allemaal!! Ik heb woensdag positief getest en kan het af en toe nog niet geloven. Ik heb een opgezette buik, hoofdpijn, met vlagen misselijk en erg last van mn onderrug. Maar we klagen niet!! We zijn nu op vakantie, als we weer thuis zijn ga ik me aanmelden voor moeders voor moeders en afspraak maken bij de verloskundige! Liefs, Peace
April Mama's Overzicht Uitgerekende Datum: -Naam | Leeftijd | 1/2/3/4... kindje | geslacht (als je wilt) 1 april: - Meijtje | 29 jaar | 2e kindje (voor ml 4e) | Nog onbekend - Babyliz | 23 jaar | 1e kindje | Nog onbekend 4 april: - Else31 | 31 jaar | 1e kindje | Nog onbekend - Mariannetje | 28 Jaar | 1e Kindje | Nog onbekend 5 April: - Micchan | 19 jaar | 1e kindje | Nog onbekend, maar wordt uiteindelijk voor u een vraag, voor ons een weet! - Tess2013 | 27 jaar | 1e kindje | blijft ook voor ons verrassing 6 April: - Miepens | 33 jaar | 2e kindje | willen we wel weten 7 April: - Bibi28 |28jr | 1e kind | geslacht weet ik nog niet - Zahra2 | 30 jr | 2e kind | nog onbekend - Marlous 28 | 31 jr | 2e kind | nog onbekend, willen we wel weten 8 April: - Kira88 | 25 jaar | 1e kind | willen we wel weten (denk een jongen!) 9 April: - Evelientje | 33 jr | 2e kind | nog onbekend 10 April: - Sprokkel | 37jr | 2e kindje | geslacht blijft ook voor ons onbekend - Peace | 28 jr | 2e kindje | nog onbekend 11 April - Elines | 29 jaar | 2e kindje | nog onbekend 13 April - CupCake88 | 24 jaar | 1e kindje | Nog onbekend 15 April -ProudMom | 28jr | 3de Kindje Afspraken lijstje (op volgorde datum) Datum: - Naam | Wat 5 Augustus: - Bibi28 | Bloedtest etc bij de huisarts 8 Augustus: - miepens | 2e echo bij fertiliteitsarts - Babyliz | 2e echo bij fertiliteitsarts (6w2d) 15 Augustus: - Babyliz | Intake VK 16 Augustus: - Else31 | 1e echo gyn (7 weken) - Tess2013 | 1e echo gyn (6w6d) 19 Augustus: - Meijtje | intake vk - Zahra2 | intake en eerste echo gyn - Mariannetje | Intake en eerste echo VK (7w3d) 20 Augustus: - Sprokkel | eerste vroege echo (bij 7 weken, wegens onregelmatig) 26 Augustus: - Meijtje | eerste echo (bij particulier 8W 6D) 27 Augustus: - Bibi28 |eerste echo ( bij 7weken en 2 dagen) - Kira88 | Eerste echo (precies 8 weken) & intake verloskundige 30 Augustus: - CupCake88 | 1e echo bij 7w5d (bij gynaecoloog) 4 september - Marlous28 | 1e echo + intake bij 9w3d bij VK 25 september - Marlous 28 | termijnecho bij 11w3d bij VK
Het wordt al een aardige lijst! Ik zit nog hevig in dubio of ik met mvm mee ga doen. Zie die flessen urine niet zo zitten maar vind het wel een goed doel. Ik denk er nog even over Kwaaltjes: gelukkig niet meer misselijk. Dat ben ik vanaf 7dpo tot nod geweest. Nu vooral erg moe en weinig trek. Wat ook wel weer een voordeel heeft want ik ben de laatste week een kilo kwijt geraakt Ook al banden pijn trouwens, merkte ik vanmiddag bij het stofzuigen/dweilen :/ Na het weekend ga ik bellen voor een echo. Bij de verloskundige is het pas met 12 weken dus ga ik een echo bureau bellen voor een echo rond 8 weken. Zo hadden weer het vorige keer ook gedaan. Wie hebben jullie het al verteld? Hier afgelopen weekend de ouders verteld en de reacties waren super leuk