April mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door SuperSony, 26 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMom

ProudMom Niet meer actief

@Mooibuikje: spannend morgen!! Ik duim voor jullie.

Hier continu last van darmkrampjes/menstruatiekrampjes, volle borsten en pijnlijke tepels. Verder gelukkig nergens last van :)

2. stelpie

stelpie Actief lid

22 jun 2013
    277
    2
    18
    NULL
    NULL
    Die vermoeidheid is hier ook een groot issue, Pfff heb ook echt nergens meer zin in.

Vanochtend vk gebeld, konden 19 aug al terecht maar ik vind dat zelf niet prettig dus hebben we het nu op 2 september gezet, dan ben ik bijna 9 weken. Wij gaan zelf in oktober op vakantie en vertellen het pas vlak voor we weggaan.

Ik heb vanavond een vriendin op bezoek en ik hoop dat ze het niet door heeft. We drinken altijd samen witte wijn, dus ik heb voor mezelf alcohol vrije witte wijn gehaald, speciaal om gevraagd, maar nu zie ik op de fles 0.5% alcohol staan! Wat denken jullie, niet drinken of gewoon een glaasje nemen?

3. ProudMom

Niet drinken hoor meid!! Haal anders een andere fles 0% of gewoon sap...

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee dat zou ik ook echt niet doen..

5. stelpie

stelpie Actief lid

22 jun 2013
    277
    2
    18
    NULL
    NULL
    Bedank voor de snelle reacties. Nee jullie hebben ook helemaal gelijk, ik doe het niet! Ik heb er nog 1 gevonden die wel alcohol vrij is maar daar staat met koeien letters op alcohol vrij haha, naja hopen dat ze de fles niet goed ziet ;).

6. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Kira, wij vertellen het ook eind volgende week al aan ouders broer en zus, en na de eerste echo aan de familie, rond 8 weken. Vind die 12 weken wachten ook niet nodig..

Vandaag rotnieuws gehad, ben per eind december m'n baan kwijt ivm re-organisatie.. Hoe dubbel kun je je voelen. 1 voordeel: ik heb zwangerschapsverlof vanaf januari, ga niet voor 2 mnd iets anders zoeken ;) maar voor nu ff flink balen!

7. ProudMom

Gewoon in de keuken inschenken, zonder dat ze het kan zien :p

8. ProudMom

Nee he!!!! Dat is balen...
    Dit had niet op een slechter moment kunnen gebeuren...
    Ik hoop dat je na je verlof snel iets anders zult vinden :(

9. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Nee he.. Zag het al wel aankomen hoor, maar toch ff balen als het definitief is. Nouja dan kan ik tenminste wel genieten van m'n zwangerschap! Vanaf september word ik al boventallig verklaard, dus sta ik als extra kracht. Dus kan gelukkig rustig aan doen!

10. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    Die vermoeidheid is zo herkenbaar. En ik weet dat het vanaf zes à zeven weken erger wordt. Doe nu ook dagelijks een middadutje. Zo overleef ik de dag anders komt het niet goed haha.
    Af en toe met vlagen ook misselijk, dat trekt gelukkig gauw weg.
    Mijn buik is in de avonden echt huge!! Niet normaal, lijkt net of er 5 in zitten haha.

11. stelpie

stelpie Actief lid

22 jun 2013
    277
    2
    18
    NULL
    NULL
    @cupcake, balen zeg van je werk!!! Wat voor een werk deed je? Is het een beetje een gebied waar nog werk te vinden is? Wel lekker dat je rustig aan kunt doen :)

12. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Kinderopvang.. Dan weet je wel genoeg denk ik ;)

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @cupcake ik zit ook net voor mijn zwangerschapsverlof voor mijn contract verlengd zou moeten worden. (half jaar contract heb ik tot 1 januari) Nu werk ik in de zorg waar flink op bezuinigd wordt, en ik denk (weet bijna wel zeker) dat ik dan ook werkloos ben. Ik leef met je mee, ik weet hoe dubbel het voelt. Heerlijk zwanger, maar straks ww aanvragen en werk zoeken tot zwangerschapsverlof en dan?? Wat een onzekerheid he!

14. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ja inderdaad.. Als ik straks een kleine heb, heb ik al helemaal geen zin om werk te gaan zoeken! Dat weet ik nu al ;) maarja, we zien het wel. Eerst maar eens hopen dat de eerste echo goed is.

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hahaha dat zou ik ook doen inderdaad :D

16. bibi28

bibi28 Lid

26 jul 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloedtest is positiefffff alles is in orde kwa ijzer en vit. D

Alleen ben zooooooe hele dag pfffff slaap hele dag zowat

17. ProudMom

Gefeliciteerd meid!!
    Die vermoeidheid, heel herkenbaar... maar het weer zit daar ook niet echt bij mee.... van die hitte alleen al wordt je sloom, laat staan als je dan ook nog last hebt van je hormonen.

18. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    #158 Sprokkel, 5 aug 2013
    Laatst bewerkt: 5 aug 2013
    @Meijtje en cupcake, ow balen zeg wat erg! Maar jullie zijn straks wel klaar met zwangeren en vanuit de ww solliciteren is hopelijk wel te doen. Heel veel sterkte!

@Werkeloos, Leef letterlijk met jullie mee; Afgelopen maart is mijn mans contract niet verlengd, vervolgens wordt ik er in mei uitgedonderd met de mededeling dat ik wel af en toe nog op projectbasis kan werken. Dus man in WW en ik als ZZP-er helemaal geen inkomen meer.
    We waren al een tijd bezig met zwanger worden, dus wilde niet stoppen nu (vooral gezien mijn leeftijd).
    Maar solliciteren wordt er nu niet makkelijker op natuurlijk.
    Zo vervelend want we hadden best goede banen, en nu zouden we in bijstand kunnen komen. Ik kan gelukkig wel veel vacatures vinden en heb ook al heel veel uitstaan. Het lastige is alleen de vakantie; ik krijg echt totaal geen response..:$
    Maar goed, nog twee weekjes doorbijten en dan zullen er wel weer uitnodigingen komen.
    Enne, nee ik ga niet zeggen dat ik zwanger ben zolang je niks ziet ;)

@bibi en anderen, geen erge krampen meer of rare bloedingen? Hoop dat het bij iedereen rustig blijft plakken. Ik blijf mijn bm in ieder geval goed voelen, denk steeds zal toch niet ongi worden he?

@Proudmam, pff jij heb erg moeilijke zwangerschappen achter de rug. Je zult nu wel eerder echo krijgen of niet? Sterkte en ik duim voor je!

@Vertellen, door onze werksituatie gaan wij het onze families voorlopig niet vertellen. Ze zouden zich teveel zorgen maken en ik wil ook eerst gewoon kunnen genieten van het zwanger zijn. Want ik ben er wel super blij mee!
    Ik heb het wel 4 vriendinnen verteld, omdat ik weet dat zij de boel kunnen relativeren, dat was ook wel erg leuk om te doen.

@bibi, fijn dat alles goed is! Tja, gewoon gaan slapen dus als het kan...toegeven aan je lijf!

@kwaaltjes, moe, hoofdpijn, beetje verkouden, knalborsten en onderbuik krampjes. Oh ja, en misselijkheid begint ook al gedurende de hele dag lichtjes te komen. EN ik had me toch zin in broccoli ineens, haha, had ik de vorige keer ook!
    Ik voel me wel wat emotioneler dan de vorige keer en ik heb minder puistjes...

SUCCES ALLEMAAL!!

19. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Supersony, meid hoe is het gegaan? Maak me zorgen! Hoop dat het goed gaat met je.

20. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Zo lijst ziet er goed compleet uit!
    Ik ben wel weer de oudste haha :D

En wat een drukte voor de 7e April. Denk dat er nog veel op dezelfde dag geboren gaan worden.

------------------------------------------

April Mama's Overzicht

Uitgerekende Datum:

1 april:
    - Meijtje | 29 jaar | 2e kindje (voor ml 4e) | Nog onbekend
    - Babyliz | 23 jaar | 1e kindje | Nog onbekend

4 april:
    - Else31 | 31 jaar | 1e kindje | Nog onbekend
    - Mariannetje | 28 Jaar | 1e Kindje | Nog onbekend

5 April:
    - Micchan | 19 jaar | 1e kindje | Nog onbekend, maar wordt uiteindelijk voor u een vraag, voor ons een weet!
    - Tess2013 | 27 jaar | 1e kindje | blijft ook voor ons verrassing

6 April:
    - Miepens | 33 jaar | 2e kindje | willen we wel weten

7 April:
    - Bibi28 |28jr | 1e kind | geslacht weet ik nog niet
    - Zahra2 | 30 jr | 2e kind | nog onbekend
    - Marlous 28 | 31 jr | 2e kind | nog onbekend, willen we wel weten

8 April:
    - Kira88 | 25 jaar | 1e kind | willen we wel weten (denk een jongen!)

9 April:
    - Evelientje | 33 jr | 2e kind | nog onbekend

10 April:
    - Sprokkel | 37jr | 2e kindje | geslacht blijft ook voor ons onbekend
    - Peace | 28 jr | 2e kindje | nog onbekend

11 April
    - Elines | 29 jaar | 2e kindje | nog onbekend

13 April
    - CupCake88 | 24 jaar | 1e kindje | Nog onbekend

15 April
    -ProudMom | 28jr | 3de Kindje

Afspraken lijstje (op volgorde datum)

8 Augustus:
    - miepens | 2e echo bij fertiliteitsarts
    - Babyliz | 2e echo bij fertiliteitsarts (6w2d)

15 Augustus:
    - Babyliz | Intake VK

16 Augustus:
    - Else31 | 1e echo gyn (7 weken)
    - Tess2013 | 1e echo gyn (6w6d)

19 Augustus:
    - Meijtje | intake vk
    - Zahra2 | intake en eerste echo gyn
    - Mariannetje | Intake en eerste echo VK (7w3d)

20 Augustus:
    - Sprokkel | eerste vroege echo (bij 7 weken, wegens onregelmatig)

26 Augustus:
    - Meijtje | eerste echo (bij particulier 8W 6D)

27 Augustus:
    - Bibi28 |eerste echo ( bij 7weken en 2 dagen)
    - Kira88 | Eerste echo (precies 8 weken) & intake verloskundige

30 Augustus:
    - CupCake88 | 1e echo bij 7w5d (bij gynaecoloog)

4 september
    - Marlous28 | 1e echo + intake bij 9w3d bij VK

25 september
    - Marlous 28 | termijnecho bij 11w3d bij VK[/QUOTE]

Deel Deze Pagina