Hi, Zijn er hier nog meer jonge vrouwen die hun eerste (of tweede, derde etc ) kindje verwachten? Het lijkt me gezellig om met meiden van mij leeftijd te kletsen over alles wat met de zwangerschap en erna te maken heeft! Ik ben zelf 22..
Hoi hier ook 22! Bijna 36 weken weken zwanger. Duurt hier dus niet heel lang meer Ben benieuwd of er nog meer jonge aanstaande mama's zijn. Prinsessa: is het voor jou ook de eerste ?
Wauw Jij bent al lekker ver! Wat spannend zeg, het aftellen kan straks echt beginnen. En ik zie dat jullie een klein meisje verwachten, gefeliciteerd!! Hoe voel je je nu? En alles helemaal klaar voor de komst van de kleine meid? Wil je thuis of in het ziekenhuis bevallen? Haha, een hele vragenlijst.. Het is voor mij inderdaad ook mijn eerste kindje. Soms geloof ik nog niet echt dat er echt een kindje in mij aan het groeien is.. ik denk dat dat vanzelf wel meer werkelijk wordt als ik het kindje ook ga voelen. Ben ook oh zo benieuwd naar het geslacht!
Dag dames, er is al een tijdje het topic 'Toekomstige jonge mama's'. Als jullie het leuk vinden kunnen jullie daar ook een kijkje nemen Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik ben ook een jonge (ligt eraan wat er onder jong verstaan wordt) aanstaande mama. Ik ben 22 als ons kleintje komt
Jij ook gefeliciteerd! Wil jij ook graag het geslacht weten? Ik heb namelijk al een afspraak voor een vroege geslachtsbepaling haha. Heb jij vriendinnen die ook een kindje hebben of zwanger zijn? Of ben je de enige in jouw omgeving?
Dank je! Ja ik heb voor volgende week maandag een geslachtsbepalende echo staan, ben dan precies 16 weken. Ben echt zooo ontzettend benieuwd, droom er gewoon bijna dagelijks over haha. Waar heb je de geslachtsbepaling en met hoeveel weken ga je het doen? Nee heb geen vriendinnen die ook een kleine hebben/krijgen. Dat vind ik op zich wel jammer. En jij?
Super leuk! Kan me helemaal voorstellen dat je niet kan wachten. Hier hetzelfde. Heb ook niet echt een gevoel wat het is.. Eerst had ik totaal geen gevoel, toen een jongen en nu weer neutraal Heb jij een bepaald gevoel? En ik ga 'm bij Drs. Papa in Amsterdam laten doen met 15 weken en een aantal dagen. Ik had over deze echopraktijk hele goede verhalen gelezen en je kan er eigenlijk al met 14 weken terecht maar dat vond ik een beetje erg vroeg Waar heb jij 'm? Dat is inderdaad best jammer, maar dan is zo'n forum als deze natuurlijk wel erg handig. Kan je toch gezellig ervaringen uitwisselen en wie weet hou je er nog een leuke vriendschap aan over Ik heb wel een aantal vriendinnen die een kindje hebben of verwachten. Is ook wel leuk voor als het kindje er straks is met afspreken etc.
Ik dacht eerst een jongen, maar denk nu al weken lang een meisje. Droom alleen nog maar over meisjes. Maar het is niet dat we echt een voorkeur hebben ofzo. Als hij/zij maar gezond is, hoe clichƩ het ook klinkt. Ik ga naar De Verwachtkamer in Nijmegen Hoop zo dat ons kleintje zich goed laat zien! Ja dat is inderdaad leuk, dat je dan samen kunt afspreken enzo. Vind het ook fijn hoor, om op een forum te kletsen. Ben wel een kletskous en zo kun je inderdaad ervaringen enzo uitwisselen
Ben heel erg benieuwd! Aftellen tot volgende week maandag. Wat denkt jouw omgeving? En wat denkt je vriend/man? Hier ook geen voorkeur, echt 0,0. Ik vond mezelf vroeger voordat ik bezig was met zwanger worden een echte meisjes mama maar dat is nu compleet weg, echt 50/50 En inderdaad, als hij of zij maar gezond is is alles helemaal prima. Zijn jullie al bezig met namen? Leuk! Kom je uit Nijmegen? Ik heb een vriendin die daar woont. Kom zelf uit Den Haag. Heb jij trouwens al een duidelijk zwangerschapsbuikje?
In mijn omgeving zijn de meningen verdeeld, maar de meerderheid zegt een meisje. Mijn vriend denkt ook een meisje, maar denk dat hij wel graag een jongen zou willen. En wat denkt jouw vriend/man? Ik denk dat ik zelf meer een jongens mama ben, hoewel ik een meisje wel heel leuk zou vinden hoor. Maar meisjes kunnen echt van die krengetjes zijn, jongens zijn liever Nee ik kom niet uit Nijmegen, studeer daar wel. Kom zelf uit Arnhem (of nouja, een dorpje dat daar tegenaan geplakt ligt, haha ). Leuk, Den Haag!! Ja heb al wel een buikie, zal hem erbij zetten. Foto is gemaakt met 14+2 geloof ik. Hoe is het met jouw buikje?
Hey prinsessa, Wat leuk dat je ff een pbtje deed. Ook bij ons is het ons eerste kindje dus allemaal heel erg spannend en indd het besef moet echt nog komen. Als ik erover praat lijkt het net of ik bijv.over de buurvrouw praat haha. Ik ben trouwens 23 word in juni 24. Hoe is het met jullie veel moe/misselijk geweest?
Hier ook grappig! Ben benieuwd wat het voor ons allebei wordt.. Mijn vriend dacht in het begin een meisje maar nu heeft hij het steeds over "hem" en "hij" haha dus het is ook voor hem nog een verrassing. Maar ook hier denk ik dat hij stiekem de voorkeur heeft voor een zoon hoor... is in zijn cultuur ook best wel stereotype haha. Haha, een klein kattig prinsesje Ik ben zo benieuwd!! En wauw wat heb je al een super mooie buik joh! Verbergen is er voor jou niet meer bij en ook niet nodig natuurlijk, je kan je buikje lekker met trots showen Krijg je er al leuke opmerkingen over? Ik zal zo even een foto maken van mijn buik haha. Merk dat het allemaal al wat harder aan het worden is. Graag gedaan! Gezellig dat je hier komt mee kletsen Haha, ik herken het maar al te goed. Soms moet ik mezelf er echt even aan herinneren. Ook gek idee dat mijn kindje nu al de grootte van een limoen heeft! Jeetje dat is opeens wel erg "groot" Ik ben niet erg misselijk geweest. Wel een paar keer moeten overgeven maar gelukkig is dat heel beperkt gebleven. En moe wel hoor.. nu nog steeds erg moe! Maar ik geef er maar zo veel mogelijk aan toe En jij? Hoe zit het met jouw kwaaltjes? Heb jij trouwens ook al een mooi buikje?
Mwehhhh, had ik alles getypt, druk ik op verzenden, doet de pagina het niet OVERNIEUW! Aaah haha, ja zo spannend. Wat voor cultuur heeft je vriend als ik vragen mag? Mijn vriend is half Nederlands en half Tunesisch. Zijn moeder is 100% Nederlands, maar hij is in Tunesiƫ geboren en opgegroeid. Hij woont nu ook nog daar en komt eind augustus hierheen, ongeveer een maandje voordat de kleine komt. We hopen dat het nog wat eerder gaat lukken. Het is nu wel lastig dat hij daar zit en ik hier hoor, maar na augustus kunnen we lekker altijd samen zijn Scheelt een hoop dat hij een Nederlands paspoort heeft Thanks, krijg er nu ook al wel opmerkingen over ja, helemaal leuk Draag ook al wel positiebroeken, omdat mijn eigen broeken gewoon echt niet meer pasten, want van mezelf heb ik niet zo'n buik, haha. Selina: Gefeliciteerd met je zwangerschap en leuk dat je ook mee komt kletsen Ik ben helemaal niet misselijk geweest. Wel veel moe, en nog steeds. Hoe is het met jouw kwaaltjes? Best pittig, ik doe een fulltime HBO studie, Verpleegkunde. Dus gaat wel pittig worden met een kleintje erbij Heb de aankomende twee weken tentamenweken, joepie. Wat doen jullie qua werk/studie?
hallo hallo, mag ik hier ook meekletsen? Ik ben 23 en 24 weken zwanger van ons eerste kindje!! Zelf heb ik het gevoel dat we een jongetje krijgen, vriend denkt een meisje..voor ons blijft het een verrassing, dus nog 16 weekjes geduld! Ik voel me supertrots en voor het eerst durf ik echt te pronken met mijn lijf..hihi, ik zal ff kijken of ik een foto kan plaatsen! Helaas is de zwangerschap best zwaar..heb zware bekkeninstabiliteit waardoor ik nog maar weinig kan en veel pijn heb..gelukkig is ons ukkie lekker bewegelijk en geniet ik er wel enorm van! Hier schijnt het zonnetje, is het bij jullie ook zo lekker?!
He bedankt voor de Pb..dat was princessa dacht ik! Ik wil me ook wel graag aansluiten, ons 1e kindje. Vriend is 23 en ik 22..als de beeb er is dan zijn we beide jaar ouders..ik word ik juni al 23 Ik heb vrijdag positief getest en de beeb is 13 december uitgerekend op een vrijdag..HELP! We willen een jongetje maar mensen om ons heen denken een meisje.. maar weet nog niet of ik het wil weten ja of nee Wat vinden jullie?!
Gefeliciteerd en welkom! Oeeeh spannend, jullie wilden het dus niet van tevoren weten? Vervelend dat je bekkeninstabiliteit hebt, lijkt me erg pijnlijk. Hoop niet dat ik daar ook last van ga krijgen. Gelukkig maar dat je ondanks dat wel van je zwangerschap kunt genieten Hier schijnt het zonnetje ook, maar kan er helaas niet van genieten omdat ik hard aan het studeren ben (en af en toe een zwangerschapspagina pauze neem, hihi).
Gefeliciteerd en welkom Merel!! Haha vrijdag de 13e, brengt vast geluk! Ach, weinig beebjes komen ook echt op de uitgerekende datum en waarschijnlijk word je met de eerste echo een paar dagen voor- of achteruit geplaatst. Dat is bij heel veel dames zo, bij mij ook Of jullie het willen weten dat ligt geheel aan jullie!