April 2014 beginners

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door M0MMY1987, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    Hallo allemaal,

Het leek mij leuk een topic te starten voor diegene die ook in deze maand stoppen met hun anticonceptie, om voor een eerste, tweede, derde, etc... te gaan!

Hier na een tijd getwijfeld te hebben, vorige week de knoop doorgehakt en voor ons tweede kindje te gaan! Op maandag 7-4-2014 heb ik mijn Mirena laten verwijderen. Tijdens mijn Mirena had ik elke maand wel 1 dag lichtelijk bloedverlies (een regelmatig cyclus dus) en in het weekend van 5-4-2014 ook licht ongesteld geweest. Mocht mijn cyclus nog steeds correct zijn, zou ik rond 18 april een eisprong moeten hebben, maar goed, dat is een wilde gok, eerst maar zien hoe het gaat.

Wij staan er bij onze tweede totaal anders in, onze eerste was onverwachts. Ik was gewoon zwanger en meteen moest die knop om! Nu hebben we het er bewust over gehad, bewust voor gekozen, de hele aanloop er naartoe is zo anders. Bij onze zoon totaal niet bezig geweest met 'vruchtbare dagen' etc, wist er helemaal niks van! Nu voel ik toch best spanning, zal het wel lukken? Hoe gaan we te werk? Hoe lang zal het duren? Allemaal dingen, die ik toen met mijn eerste zwangerschap niet had.

Maar goed, het lijkt mij gewoon leuk om elkaar te volgen, tips uit te wisselen, ervaringen te delen, noem het allemaal maar op! Zodra je zwanger bent, kun je overstappen naar het 'zwanger zijn' topic en over gaan in je uitgerekende maand, wie weet komen sommigen van ons elkaar daar weer tegen ;):D Ohja, ik ben overigens net 27 geworden.

Liefs en succes! ;)

2. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Huh ? Waar zijn alle berichten :p

Deel Deze Pagina