April/mei/juni 2018 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door maansneeuw, 4 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.687
    2.135
    113
    Haha @Secretangel, 4 x bedankt ;)

    Ik moet om 16.00 uur. En hij zit ietsjes vast/stijf hoog in z'n rug. Lijkt ietsjes beter nu. Moet na de echo even bellen, voor een afspraak. Als er iets uitkomt moet dat nmlk eerst maar verholpen worden..
     
    Secretangel vindt dit leuk.
  2. Ringetje

    Ringetje Lid

    27 feb 2017
    53
    34
    18
    NULL
    NULL
    Hopelijk heb je wat duidelijkheid kunnen krijgen @Ukkie1
     
  3. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.687
    2.135
    113
    De echo was goed. Het is een balletje vocht .Moet vanzelf weg gaan. Opzich heel fijn, maar geen oplossing nog dus...
     
  4. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.868
    15.304
    113
    Gelukkig! Moet een hele opluchting zijn!
    Maar kan me ook voorstellen dat je hoopte dat dit het zou zijn...

    Hoe gaat het nu met hem? Nog steeds zo onrustig?
     
    Ukkie1 vindt dit leuk.
  5. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.687
    2.135
    113
    Ja, drama :( hele dag kreunen, steunen,huilen, piepen, scheten, kronkelen...
     
  6. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.868
    15.304
    113
    Vreselijk, arme jongen :(:( Heeft het koemelkvrije dieet nog effect, denk je?

    Wat is het plan nu verder? Verder met de osteopaat?
    Oh hoop zo voor jullie dat er gauw verbetering is!
     
  7. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.687
    2.135
    113
    Koemelk, ik weet t niet. Maar durf niet weer te gaan gebruiken.

    Ik ga morgen terug aar de huisarts. Ik wil eigenlijk medicijnen voor reflux proberen. Leefregels helpen ninimaal.
    Osteopaat ga ik wel naar terug, maar denk niet dat t DE oplossing is...
     
  8. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    @Ukkie1 fijn dat de echo goed was!
    Minder dat de kleine man zo onrustig blijft. Ben je al bij de HA geweest?


    Hier dinsdag bij de osteopaat geweest en weet niet of het toeval is maar ze is wel makkelijker te troosten als dat ze voorheen uren aan het krijsen was vd krampen.
     
  9. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.687
    2.135
    113
    Nou,... Vannacht goed geslapen, nu veel minder onrustig.... Dus nog niet gebeld. M'n eigen huisarts is ook met vakantie en de vervanger heb ik niet echt een klik mee...
    Ik ben maandag bij de osteopaat geweest. Ik moet even overleggen wanneer ik terug kan komen, zouden even de echo afwachten.
    Hij hapt nmlk beter aan sindsdien en boert beter? Maar ergens ben ik wel twijfelachtig of dat door de osteopaat komt. Ik vond t een beetje vaag haha. Lieve man hoor maarmeen beetje zweverig. maar boeit me niet, als t helpt , helpt t
     
    Star2017 vindt dit leuk.
  10. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.108
    2.000
    113
    Even alles teruggelezen en ik wil ook graag mee kletsen hier :)!
    Onze dochter is ondertussen bijna 3 weken en ze doet het hartstikke goed.
    Vorig weekend echt een drama weekend gehad qua krampjes, gillen, krijsen en echt ontroostbaar. Waar we vooral achter zijn gekomen is dat het waarschijnlijk door mijn voeding kwam die dag. Sommige dingen niet eens bedacht dat het prikkelend kan zijn voor de darmen. Ik let nu goed op wat ik eet en eet niet teveel prikkelende dingen op één dag. Het gaat nu veel beter.
    Wel vind ik nog steeds dat ze veel perst, hoort er natuurlijk wel een beetje bij maar soms komt er alleen een nat scheetje en daar kan ze dan lang mee bezig zijn. Ik denk dus dat ze nog steeds wel wat krampjes heeft maar dat het niet zo'n pijn meer doet.
    We hebben sab samplex in huis maar gebruiken het nog niet.

    Ze zit ongeveer op 6-8 voedingen op een dag, ik voed op verzoek dus tel het niet echt. Ze komt ongeveer om de 4 uur maar kan hier ook wel eens vanaf wijken.
     
    Star2017, maansneeuw en Sado vinden dit leuk.
  11. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.108
    2.000
    113
    Uitgerekend
    Juni

    6 - Lill - 29 jaar - 1e kindje - jongen
    14 - itsann - 30 jaar - 1e kindje - meisje


    Bevallen
    April
    20 - Sado - 25 jaar - 2e kindje - jongen
    24 - ukkie1 - 25 jaar -2e kindje - jongen


    Mei

    5 - maansneeuw - 27 jaar - 1e kindje - meisje
    6 - Ringetje - 36 jaar - 2e kindje - meisje
    17 - Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - meisje

    23 - Star2017 - 29 jaar - 2e kindje* - meisje
    27 - LizMe - 24 jaar - 1e kindje - meisje

    Juni
     
  12. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.687
    2.135
    113
    Ach ja zo sneu hé die krampjes.. weet er helaas alles van.
    En wat netjes qua voedingen zeg!! Goed van haar. Hoe zijn jouw nachten? Ben je verder alweer opgeknapt?

    Hier lijkt er iets verbetering te komen na 7 weken ellende. Eindelijk, pff. Hoop dat t zo blijft.

    Hij slaapt nu beter, vaak ook een poosje in z'n wiegje of kinderwagen. En hij is af en toe vrolijk wakker, aan t trappelen, lachen en zelfs al een beetje brabbelen soms! Hij groeit zo keihard, zit al in maat 62!!!!! Echt al geen Mini meer...

    Bordtvoeding gaat steeds wat makkelijker. Maar hij komt wel elke 2 uur .. alleen snachts laat hij er 1 x 2 uurtjes tussen. Meestal rond 23.00 uur, dan 03.00 uur en dan weer 05.30 ofzo. En dan overdag elke 2 uur.
    Ik heb melk zat en hij drinkt maar 1 kant. Daarna hoeft hij niet meer. Hij groeit ongelofelijk hard dus t zal wel goed gaan ;) alleen vind ik t wel pittig, ben de hele dag aan t voeden en uitjes met m'n oudste moet ik strak plannen. Alles klaar voor vertrek, voeden en gaan ;)
     
  13. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.868
    15.304
    113
    Fijn dat ze het zo goed doet!

    Rot he, die krampjes :( Gelukkig heb je de oorzaak gauw gevonden!
     
  14. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.868
    15.304
    113
    Hier vandaag bij het CB geweest. J is nu 56cm en weegt 4890 gr:thumup:

    Vannacht de langste nacht tot nu toe gehad: 20.30-04.30 en na een flesje weer tot 08.45 :D
     
    LizMe, Star2017 en Ukkie1 vinden dit leuk.
  15. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.868
    15.304
    113
    Wat fijn dat het nu zoveel beter gaat @Ukkie1! Moet een hele opluchting voor jullie zijn :):)
     
  16. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.687
    2.135
    113
    Ja, nog niet echt goed, maar wel een stuk beter!

    En wat een kleintje ;) haha. Nee hoor, super toch? En die nacht klinkt GODDELIJK!!
    Mijn zoontje woog vorige week 5420 gram :oops: dikzak. Haha . OOK 56 CM..
     
    Star2017 vindt dit leuk.
  17. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.868
    15.304
    113
    Een stijgende lijn is het belangrijkste, toch! Als het maar steeds beter gaat nu :):)

    De nacht was inderdaad fijn! Al lag ik zelf wel een tijd wakker. Ben nu zo gewend tussen 03.00-04.00 een fles te moeten geven dat ik vanzelf wakker word en na zijn fles pas weer kan slapen:rolleyes: Maar van J is het super, toch 8 uurtjes geslapen er na weer een kleine 4 uur :)

    Haha wauw, mooi gewicht! J zat nu precies op het midden lijntje. Heeeel erg blij mee gezien hij zoveel afgevallen is de eerste 2 weken, lijkt dus niet voor problemen te hebben gezorgd :)
     
    LizMe en Ukkie1 vinden dit leuk.
  18. Shawarma

    Shawarma Fanatiek lid

    2 nov 2008
    1.852
    127
    63
    In een huis
    Hoi dames!

    Het lijkt me leuk om hier mee te kletsen met jullie! Ik ben Sammy, mijn dochter is op 13 mei geboren, ik ben 30 jaar en dit is mijn derde kindje. Ik heb een dochter van 11 en een zoon van 9. Zit een tijdje tussen dus! Maar wel weer heerlijk om voor zo een kleine gup te zorgen. Ik zit echt wel op een grote roze wolk en ben helemaal verliefd op mijn meisje. Ik geef borstvoeding en dat gaat gelukkig ook goed. Ik merk wel dat de krampjes steeds heftiger worden en weet soms echt niet wat ik ermee aan moet, zo hartverscheurend hoe ze huilt. Je merkt echt dat ze er pijn van heeft. Ik zelf heb vandaag venkelthee gedronken en let wel op mijn voeding. Meer kan ik volgens mij ook niet echt doen..
     
    maansneeuw vindt dit leuk.
  19. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.868
    15.304
    113
    Welkom! Leuk, zo’n groot leeftijdsverschil:) Hopelijk worden de krampjes gauw minder.
     
  20. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Fijn dat het wat beter lijkt te gaan, eindelijk! Klinkt allemaal fijn hoe hij lijkt te veranderen zo! Weet je al of je weer terug gaat naar de osteopaat? Ik ga morgen weer.
    Herken het heel erg met voeden en plannen!
    Hier ook iedere 2 uur sinds afgelopen week! En ook maar 1 borst en zelfs maar 10 min vaak. En ze komt enorm goed aan in gewicht wat ik juist niet verwachtte met zo kort drinken. Morgen weer naar het CB ben benieuwd na afgelopen week. Ze is bijna hele dagen wakker en slaapt vroeg in de avond dan ineens een hele tijd tot in de nacht door.
    Vandaag slaapt ze eindelijk weer wat meer overdag, zodat ik ook eens iets in huis kan doen.
     

Deel Deze Pagina