April/mei/juni 2018 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door maansneeuw, 4 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Omdat dat allemaal het probleem niet is. Hij kan supergoed aanhappen, mijn melk schiet meteen toe, maar hij raakt gefrustreerd omdat het niet genoeg is. En daarom gaat ie dan niet meer aanhappen. Ik word daar onzeker van, en dan is het feest compleet.

2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Oeeeeh prachtig

spruitjes vindt dit leuk.
  3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Wat een fijn en positief bericht :)

4. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik ben dus wel zo'n mama die al 11 dagen op een heeele roze (blauwe) wolk zit.

Maar weet zeker dat het bij jullie ook komt hoor! Weet zeker dat je een hele goede mama voor je mannetje bent!

5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Fijn toch. Die moeten er ook zijn :)
    Ik zat op zich ook op die wolk. Alleen soms pleur ik er even af :roflmao:

spruitjes vindt dit leuk.
  6. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Hier ook wel een hele andere situatie hoor. Geef flesvoeding wat voor heel veel rust zorgt en heb ook nog is een partner die mee helpt. En een heel tevreden kindje.

Niks dan respect voor je! Je doet het toch maar. Hopelijk kun je komende dagen de rust vinden en dan weer gauw terug op die wolk.

7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Ja we zien wel. Zonhopelijk eerst een nacht goed slapen. Kijk letterlijk scheel van de slaap. En dan morgen verder zien. :)

8. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Hoe is t nu? Hoe voel je je?

9. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Mag ik ook mee kletsen? Ik heb heel even mee geklets in het laatste 10 weken topic maar daarna eigenlijk niet meer! Ik was 16 mei bevallen van een zoontje. En morgen is hij alweer 6 weken! Tijd vliegt enorm.
    Hij wil alleen maar in de Draagzak. En slaapt eigenlijk nergens anders. Overdag draag ik hem dus bijna constant. Heel soms in de box als meneer zo diep slaapt en ik hem weg leg dat hij het niet door heeft. Maar goed, als mijn man thuis komt neemt hij hem Savonds ook wel veel over.
    Echt respect voor @Lill ! Vind het zo knap. Ik zou het niet kunnen in Mn eentje. Oké, ik weet dat ik het wel zou doen want voor je kind doe je alles. Maar ik weet nog bij mijn dochter was ik depressief en had een huilbaby. Had het toen niet zonder hulp gekunnen.
    Ik hoop dat je heb kunnen slapen vannacht Lill!

maansneeuw vindt dit leuk.
  10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Hier vanmorgen de knoop doorgehakt en toch over gaan op KV. Voelde me er heel verdrietig over, maar er valt ook een last van mn schouders. Ik kan weer lachen en met hem tutten en blij zijn, in plaats van de seconden af te kijken tot ik weer een voedingsmoment door moet. Mezelf opgelucht te horen zuchten dat ie goed hapt. Als we klaar zijn alweer te denken: nog zo lang tot het volgende moment..
    Ik besef nu pas dat ik zo dacht..

Ukkie1 vindt dit leuk.
  11. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Goed om te lezen dat het je nu al rust geeft! Hopelijk vanaf nu steeds meer genieten van je kleine man. Hij is al weer een week oud. Gaat snel hè! O. Is al weer bijna 2 week oud!

12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Ja, gaat echt snel. Hoewel de afgelopen week echt niet leuk was. Alles draaide om dat voeden.
    Vandaag al lekker hem in de tummy tub gedaan, vanmiddag even met hem in de supermarkt geweest. Eindelijk die verdomde slaapkamer uit. Ik heb bijna de hele dag in de woonkamer gezeten verder, puur en alleen omdat ik mn slaapkamer spuugzat ben. Heb zelfs even op de bank gerust ipv in mn bed. Hahaha.
    De kleine man slaapt wel op mn slaapkamer dus daarvoor kom ik er wel :p

Mn borsten zijn opgesloten in een bh en topje. Knoerhard, maar tis te doen, dus vannacht maar zo slapen. Ben tot nu toe ook gestopt met bv zonder kolven. Ook daaruit blijkt wel dat het nog steeds niet op gang was zoals zou moeten/kunnen zijn.

A. was vandaag super tevreden en blij. Voldaan. Hij slaapt nu al bijna 4 uur :) benieuwd hoe het vannacht gaat.

maansneeuw vindt dit leuk.
  13. Ringetje

Ringetje Lid

27 feb 2017
    53
    34
    18
    NULL
    NULL
    Dappere keuze @Lill en fijn dat het je rust geeft een dat je terug kijkt op een fijne dag vandaag. Da't geeft energie denk ik. Succes met afbouwe.
    Ps Let op dat je niet ook te vlug gaat ivm borstontsteking. Is mijn persoonlijke angst misschien (2x gehad al, bij vorige zwangerschap en ook nu weer), maar gun je vooral een hele fijne tijd nu!!

14. Ringetje

Ringetje Lid

27 feb 2017
    53
    34
    18
    NULL
    NULL
    Hier is onze dochter alweer ruim 7 weken. Ik ben vandaag voor het eerst een middag weg geweest zonder kinderen terwijl papa bij de twee dames thuis bleef. Was ook weer even fijn en eenmaal thuis weer lekker knuffelen. De baby had wel veel mama honger eenmaal thuis. Kon haar eigenlijk niet wegleggen dus nu wil ze vooral op mij slapen.

15. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Maar kolf je nu helemaal niet af dan? Want dat moet je nog wel even doen hoor. Ivm ontsteking.
    Hier sinds gister enorme dikke zere borsten (ik loop net een dag voor op jou wat betreft beslissing) en moet ze 3x per dag kolven inclusief borsten daarbij leeg masseren. Die melk moet eruit joh. Moet je er niet in laten hoor !

16. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    O. Had gister ook zn eerste regeldagje volgens mij. :p Hij was de hele dag aan het miepen en wou niet slapen. Vanacht ging het wel redelijk goed gelukkig.

Papa is voor het eerst weer aan het werk. Dus we zijn een dagje met zn 2. :) Nu nog even wat slaap pakken voordat het aapie weer wakker word. :p

@Lill fijn dat het een goede dag was! Hopelijk ook een beetje een goede nacht.

17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Ja is ook zo hoor. Had de kraam ook gezegd, maar zo heel vol waren ze jog niet. Merk ook dat mijn linker gisteravond veel harder was dan vanmorgen.
    Maar ze houdt het wel in de gaten :)

Ben zo blij met mijn blije tevreden ventje. Hij gaat ook van gefrustreerd en boos naar happy en rustig.

18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Oh fijn zeg. Heb je even wat lekkers voor jezelf kunnen doen? :)

19. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Omdat het allemaal nog slecht op gang was moeten we even kijken wat nodig is. Ik heb idd nog niet gekolfd, ze zeiden dat ik dat savonds kon doen als ik t echt niet meer hield. Maar tis goed te doen tot nu toe. Ik verwacht dat ik straks als de kraam er is wel ga afkolven. Maar even zien wat ze zegt. Ik volg alleen advies wat ze mij gaven...

20. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Oh spannend zeg :) of vind je dat niet spannend??
    Ik zie ergens een beetje op tegen t moment dat mn moeder weer thuisgaat slapen. Maar goed. Dat zit er wel aan te komen..

Ik heb wel een goede nacht gehad. A heeft in blokken van 3 a 3,5 uur geslapen en werd op tijd wakker van zijn signalen waardoor ik kon voeden voordat hij echt begon te huilen :)

Deel Deze Pagina