April/Mei/Juni/Juli 2019 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Soturi, 20 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.620
    3.548
    113
    Vrouw
    Dankjewel!
     
  2. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.620
    3.548
    113
    Vrouw
    Koemelkallergie ja?

    Wij geven volledig flesvoeding. Mevrouw had het geduld niet om fatsoenlijk aan te happen.
    Ik moest een nachtje in het ziekenhuis blijven na de bevalling. Want ik had een ruggenprik gehad en daar koorts bij gehad. Dus was vooral protocol, want echt last had ik er niet van.
    Maar na continu een huilend kleintje, ik die daardoor niet sliep, ik die voor de bevalling in een week maar ongeveer 2 á 3 uur slaap tótaal had gehad vanwege een week lang weeën. Ik was dus gesloopt!
    Ik moest op een gegeven moment van een verpleegkundige echt gaan slapen. Dan zou mijn vriend haar wel sussen met de pink in haar mond ofzo. Kind nog steeds huilen, dus ik sliep alsnog niet tot heel slecht.
    Op een gegeven moment vroegen ze me of ik het goed vond dat ze gingen bijvoeden. Had ja gezegd. En toen ineens was ze lekker rustig.

    Sowieso had ik van te voren al besloten dat ik alleen borstvoeding wilde geven als het voornamelijk leuk was. Ik vond het alles behalve leuk, dus ben echt heel snel overgestapt op flesvoeding.
    Later kwam de productie goed op gang zonder dat ik er moeite voor deed. Dikke vlekken in bed enzo. Dus toen nog eens geprobeerd om te kijken of de productie het probleem was. Maar nog steeds hetzelfde drama.
    Van de kraamhulp mocht ik per voeding kiezen of het borst of fles werd. Maar toen ik door had dat ik de borstvoeding steeds aan het uitstellen was en makkelijk voor de fles koos, leek het me beter om dan ook echt 100% voor de fles te gaan.


    Sindsdien heb ik gemiddeld genomen een heerlijk makkelijk meisje.
     
    Mamamijn vindt dit leuk.
  3. februarimama

    februarimama Fanatiek lid

    23 okt 2014
    1.413
    783
    113
    Hey Dames, ik ben 13 juni bevallen. Gister zijn we terug gekomen van 2 weken zuid Frankrijk en dat was heerlijk. Dame doet het super zolang ze aan me hangt en dat is prima.
     
  4. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.291
    2.183
    113
    Hallo meiden

    Ik ben 31 mei bevallen van een meisje, J.
    Alles gaat zn gangetje wel. Maandag weer aan het werk.
     

Deel Deze Pagina