En tijdje heb ik een tijd met wat andere dames in het miskraam forum zitten kletsen. Nu we een aantal weken verder zijn, hebben we behoefte aan vooruit kijken! Om de andere dames die er nu nog middenin zitten verder niet lastig te vallen met ons geklets, heb ik dit topic geopend. Uiteraard is iedereen die er behoefte aan heeft welkom!
Gevonden, mag me hier toch ook wel bij aansluiten he? Hebben toch met elkaar meegeleefd de afgelopen weken...
Tuurlijk Tigger, welkom! Met je nieuwe zwangerschap ben je een lichtend voorbeeld voor ons allemaal. Hoe gaat het?
Hm ik bedenk me nu... misschien had ik het beter alleen " vooruit kijken" kunnen noemen... Nu staat toch de hele tijd die miskraam in beeld....
Gaat eigenlijk wel goed, maar ontzettend emo op het moment... Komt waarschijnlijk voort uit de angst dat het dit keer natuurlijk ook mis zou kunnen gaan... en het feit dat ik over 14 dgn in het huwelijksbootje stap na 13 jr. samenzijn... Verder is mijn lichaam hypergevoelig, ben ik s'ochtends ontzettend misselijk, na wat eten gaat het beter en ben ik moe moe en nog eens moe. maar 1 ding is zeker tot nu toe dit keer geen verkleurd slijm of bloed te bekennen! En hoeist met jullie?
@Tamar en Tigger: over het algemeen gaat het goed. Zoals ik in het andere topic al schreef ben ik zowaar zonder moeite op kraamvisite geweest. Maar het rare is dat ik dan weer gister in de auto zat en er een zielig liedje op de radio was... Dikke tranen! Dus ik kan er toch nog geen peil op trekken!
Kunnen hormonen ook nog zijn Kirrebir en natuurlijk verwerk je het nooit helemaal, het zal er altijd blijven, alleen minder 'opdringerig, gevoelig'
@kirrebir, toch lastig he zo'n kraamvisite toen ik vorige week "moest" heb ik s'avonds ook nog ff een traantje weggepinkt bij m'n vriend. Ik ben ontzettend dankbaar dat het zo heeft moeten zijn dat ik nu weer zwanger ben, maar geloven doe ik het pas als ik het zie en het hartje kloppen hoor... Toch doet het nog pijn als ik me bedenk dat mijn trouwjurk aangepast moest worden van 4 mnd zwanger naar ...
Hey! Hier ben ik ook weer. Gezellig hoor dames Ik hoop dat iedereen snel weer zwanger is en dat het dit keer goed mag gaan. @ Tigger: gefeliciteerd meid! Ik kan me wel voorstellen dat je nu minder zorgeloos zwanger bent door de miskraam. Wanneer heb je je echo? Ik lees dat je over een paar dagen gaat trouwen. Spannend zeg! Is alles al geregeld? @ kirribir: wanneer verwacht jij je ongi? @ Tamar: jij ook gezellig hier! Ik ben afgelopen vrijdag voor het eerst weer ongi geworden na mn miskraam. Precies na 32 dagen! Mn cyclus voor mn miskraam was ook 32 dagen. Ik ben toch wel blij dat ik weer ongi ben. Nieuwe ronde, nieuwe kans! 4 januari is mn nod, spannend vooruitzicht!
ik sluit me ook aan, ik heb nog steeds een helemaal in de war geschopte cyclus volgens mij, ik verlies sinds vorige week di regelmatig bloed, maar niet zoveel als bij een normale menstrautie, dus ik denk dat ik maar eens aan de ovutesten ga om te kijken of ik uberhaupt weer een cyclus heb, vind het allemaal erg lang duren en een lange nasleep hebben, daarnaast lijkt het wqel of iedereen in mijn omgeving opeens zwanger is en daar gaat het wel goed bij.....wordt er soms een beetje verdrietig van... tigger: van harte meid, ik hoop echt van harte dat het allemaal goed blijft gaan!! kirrebir: ik heb het ook op de meest vreemde momenten dat ik dan emo wordt, zielige dingen op tv en de tranen gaan weer lopen. als het inderdaad mijn ongi was dan zou het uitgaande van een 30 dagen durende cyclus op 30 dec mijn nod zijn, maar ik heb er even geen vertrouwen meer in, wordt er echt moedeloos van. ;liefs van een verdrietig meisje
@kirrebir, volgens mij is het niet zo gek hoor dat je hormonen nog schommelen! @L78, welkom @noukje, fijn dat je weer ongi bent! Word dit jullie 1e ronde?