Aprilgirls 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinguïns, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej lieverds!

ik was bij me schoonzus:D!hihi.
    ik bedoelde te zeggen dat ik eerder ook op andere topics zat.maar vanaf nu alleen op dit topic zit!vind dit beter en zo ben ik er iets minder met het forum bezig.

iloon ik begrijp je hoor meid.wel jammer dat er altijd zulke mensen tussen zitten he:(!

brabandsmeisje hoe is het met jouw meissie?wel balen jah,maar zit niks anders op.

lieverd ik ga nu slapen tot morgen.
    liefs

2. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey meiden,
    Dankje voor jullie medeleven. Wss gaan ze de linker borst nu ook afzetten, gedeeltelijk preventief maar vooral om evt uitzaaiingen tegen te gaan. Al heb ik daar een hard hoofd in, aangezien het al in d'r lymfen zat en dat is een rechtstreekse verbinding met het bloed... Maar, we hebben het niet in de hand en hopen dat het allemaal wel mee valt. En ik wil dat ze nog heeeeel lang bij ons blijft...

Iloon, ik geef je helemaal gelijk! Ik ga toch ook niet lelijk tegen jullie doen omdat ik al zo lang bezig ben?! Dat is ronduit niet eerlijk! Oeehh, hier kan ik zo boos over worden! Ik bedoel, niemand heeft het wanneer je zwanger wordt in de hand, en de redenen waarom het vlug of lang duurt zijn toch bij ieder stel verschillend. Ik heb toch niet de wijsheid in pacht omdat ik al zolang bezig ben?? Ook als je lang bezig bent kun je nog van een ander leren en blij zijn voor een ander!.
    Maar genoeg erover, Hier zijn we wel lief voor elkaar! :D xxx

Snip, Leuk dat je wel bij ons blijft! ;) Enne, we zijn er voor je!

Brabants meisje, toch ergens wel leuk om samen een geheim te hebben ;) Zo van "je moest es weten, met hoeveel we echt hier zijn" hihi

Oh, moet nog ff iets vertellen!! Me menneke is zoooo lief geweest net!! Hij was vanmorgen werken, en kwam thuis met een grote bos bloemen voor mij, voor moederdag... Hij zei dat ik toch ook een beetje moeder ben.. Zo lief.

Oh, nou weer een hele lap tekst... Tja sorry ilona, moet je toch weer een hoop lezen (hihi, grapje!!)

Ik ga op verjaardag bij de dochter van me beste vriendin. Ze is vandaag 1 geworden.. Ja, jullie raden het al, zij is later als ik gestopt met de pil.. Nouja, kan die kleine meid ook niets aan doen ;) En zij is er ook niet minder vriendin door!

Zie jullie vanavond weer!!
    Dikke knuf
    Sookie

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej sookie wat een lap teks zeg!

aller eerst wat naar zeg voor jullie!ik vind het zo'n in grijpende ziekte dat ze daar nog steeds niet een echt wonder middel tegen hebben.

vind het fijn en knap van je dat je het deeld met mij ons!Knuffel voor jouw!

straks ga ik naar me zus gezellig naar haar nieuwe kamer kijken:D!en eten daar samen met me man en me broertje:D!heb er zin in!

fijne dga nog allemaal

liefs

4. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi Sookie,

Jemig wat een lap tekst weer haha.
    Ik vind ons clubje gewoon lekker gezellig, hier laten we iedereen gewoon in zijn waarde en steunen we elkaar.
    Het maakt niet uit hoe lang je bezig bent, want we willen het allemaal net zo graag...

@ Snippie, blijf maar gezellig bij ons hoor meid!

@ Hier: Nog steeds geen positieve ovutest te zien, dus ik denk dat mn cyclus toch iets langer is.. Toch merk ik wel dat ik me een beetje zorgen maak, waarschijnlijk voor niks..
    We zijn nu net terug van de voetbal, mijn vriend moest deze week én volgende week tegen een team voetballen en als ze van hen winnen zijn ze kampioen.
    Alleen is het zo dat als dat team waar ze tegen moeten wint, zijn zij ook kampioen.
    Het ging dan ook hard tegen hard vanmiddag, maar gelukkig hebben we gewonnen met 3-2!!!
    Volgende week moeten ze weer tegen hetzelfde team dus dan zal het wel weer een pittige wedstrijd worden.
    Maar als ze die winnen zijn ze kampioen, dus dan zal het wel feest zijn!

Verder zijn we gistereavond wezen zingen in een karaoke bar waar ik regelmatig kom en het ging lekker!
    Nu hoorde k dat ze aanstaande vrijdag hier op het dorp ook karaoke hebben dus dan gaan we daar ook maar eens een keertje kijken!

5. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

hallo allemaal

ilona wat gezellig een karaoke bar! lijkt me helemaal leuk ;)

sookie wat ontzettend leuk van je mannetje om dat te doen..... wordt je toch weer helemaal verliefd hihi

snip je blijft zeker gezellig bij ons hihih

@hier we hebben besloten om het morgen toch tegen de ouders te gaan vertellen, ik kan het niet meer voor me houden.Moet elke keer liegen om kleine dingen en dat stoot me tegen de borst moet ik zeggen
    we gaan het wel op een leuke manier doen,vind ik zelf. wel spannend hoor

kus

6. Pinguïns

Hoi brabantsmeisje!
    Hoe ga je het aan je ouders vertellen?
    Ik kan het me voorstellen hoor!
    Ik heb nu weleens dat ik dan geen alcohol neem en dan kijken mensen zo gek en vragen ze: Ben je zwanger ofzo?
    Ik kan echt niet liegen dus dan laat ik meestal wel doorschemeren dat we bezig zijn, maar het liefst heb ik dat niemand het weet...
    Het is inderdaad heel erg gezellig in die karaoke bar, ik kom er al een jaar of 12, dus dan zit het wel goed!
    Wij zitten nu lekker x-factor te kijken!

7. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

hoe gaan we het vertellen:
    we hebben een fles gekocht voor ieder met daarin flessenpost hihi
    Een leuk verhaaltje erop,vanuit de buik zeg maar. Ik zal het volgende week even inscannen.( nu geen tijd voor zit ook x factor te kijken)
    en de foto's vn de posi testen hihi

wij vonden het wel leuk,ben benieuwd wat hun er van vinden...... spannend!!!!!
    maar ik houd jullie op de hoogte :)

8. Pinguïns

Hihi ja dat is een leuk ideetje van je!

@ Hier: net geplast en 2 ovutestjes gedaan, 1 van sensitest en 1 van babyboomshop en ze beginnen nu eindelijk donkerder te worden. Ik verwacht dat ze morgen rond de middag echt donker zullen zijn (dat hoop ik tenminste), dus vanavond ga ik ff klussen met mn mannetje :D

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    goede morgen dames:D!

gisteren lekker naar me zus geweest:D daar xfactor gekeken :D!
    brabands meisje spannend hoor het aan je ouders vertellen gaaf idee hoor!
    lieve dames volgends mij is mijn ongi al voor bij!het heeft wss maar anderhalve dag geduurd!het begin vrijdag om half 12.30met afvegen en vanacht alleen maar een beetje bruin verloren!als ik geen tampon had was het er niet eens uit gekomen en ben ook geen stolsels verloren als normaal! vaag he alllemaal!
    ik kijk vandaag nog even aan en want em temp is wel 36.7 dus tjah snap het niet zo.
    liefs

10. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

goeie morgen

hmm snip idd beetje kort dan.... en hoe voel je je verder???

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    nog steeds misselijk ,steekjes in me buik en hoofdpijn:S!en erg moe!
    net weer naar de wc geweest en er zit echt bijna niks op!een beetje rood maar verder is me tampon wit!(meer dna de helft! :( !wat is ndit nou weer:S!

12. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

hmm vervelend zeg,elke keer denk je je lichaam te kennen en dat gaat het toch weer anders doen :( ik durf ook niet te zeggen wat het is...

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    zou wel niks zijn! we zien het volgende maand wel weer!
    nou denk nog even een na sleep van iets zijn.me temp is niet voor niets laag dus ga lekker verder:D!
    ik was ook begonnen in een boek van shophocolic weet niet of je dit reeks kent maar nu in een deel van dat ze een baby krijgt.daar ben ik ook mee gestopt!dan ben ik er weer iets minder mee bezig.
    ik hoef nu ook alleen op het forum te komen als ik een berichtje in me mail box heb:D!dat scheeld.
    fijne dag nog dames!
    liefs snippie

14. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ja die boeken heb ik ook allemaal gelezen,kan me voorstellen dat je daar mee bent gestopt ;)

Ik ga lekker even onder de douche en dan op pad,fijne dag nog allemaal

liefs

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    zijn wel leuke boeken he:D!alleen dus dta ene boek moet ik nu even niet meer doen.
    heb gisteren twee nieuwe boeken gehad van me zus:D!was nog voor me verjaardag vleden jaar twee dikke boeken van jill nog wat:D!erg leuk.zei weet dat we beizg zijn en dat eht niet wil lukken dus ze heeft er extra op gelet dat het niet over zwanger worden of baby's gaat erg lief van haar:D!
    mannetje is nu lekker naar voetbal:D!we hebben besloten dit jaar even geen moeder dag te doen.we hebben wel bos bloemen gisteren laten bezorgen en vanmorgen even gebeld.maar meer doen we er dit jaar niet aan!
    nou meiden ben er weer van tussen.
    fijne dag allemaal en mss tot vanavond!
    liefs

16. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

goeie morgen dames

even snel een berichtje
    gisteren aan de a.s opa's en oma's verteld.
    het was super. toen ze de flessenpost lazen biggelden de tranen al over hun wangen. bij beide moeders. Ik natuurlijk ook weer mee doen hihi
    maar het was erg leuk!

sorry voor het ego bericht
    ga nu weer werken

snip succes,vandaag moet je weer beginnen toch???

liefs

17. Pinguïns

Goeiemorgen meiden!

Brabantsmeisje, wat superleuk!
    Geniet er maar lekker van hoor!

@ Hier: Gisteren positieve ovutestjes en vandaag kelderde mijn temperatuur, dus mijn eitje staat op springen!!
    Nu wordt het spannend, ik hou mijn NOD op de 23e.

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    goede morgen dames:D!!!

wat leuk zeg brabandsmeisje dta ze zo reageerde!
    en jah moet vandaag beginnen maar sta vandaag nog boven tallig:D!
    en morgen ook en dan donderdag voor het egie:D!
    maar komt echt wel goed.heb er onwijs veel zin in:D!hoef pas om kwart over 1weg van huis.dus heb nog heerlijk een hele ochtend:D!en vanaf morgen hoef ik pas om half 3 te beginnen.dus gaat helemaal goed komen:D!

iloon lekker aan de klus geweest?wij gaan helaas pas woensdag weer.nou dan niet eens echt aan de klus.mannetje gaat dan sperma in leveren dus tjah dat moet dan in het potje .maar daarna gaan we even de verloren tijd in halen!

kusssss

19. Pinguïns

Wij zijn goed aan de klus geweest hoor snip!
    Vanavond nog een keertje voor de zekerheid denk ik hihi.
    Ik voelde vandaag heel de tijd zo'n opgeblazen gesteek in mijn lies, dus ik denk wel dat mn eitje al gesprongen is, dus ik weet niet of het nog een keertje zin heeft, maar we doen het gewoon!
    En dan weer dat wachten... Volgende week zaterdag, daar hou ik het op, ik hoop dat we deze maand goed nieuws hebben!

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej lieve dames:D!
    daar was ik weer:D!!!!
    heb een heerlijke eerste dag gehad!!!:D!ouders waren ook onwijs open.
    heerlijk:D!!!En ook herelijk met de wetenschap dat ik max maar halve dagen hoef te werken:D!heerlijk:D!behalve in de vakantie dan zijn het ploede diensten max 6uur:D!en als je mee gaat op uitje wel de hele dag maar dat is logisch:D!
    zo einde bericht over me zel:D!

Iloon goed zo meid.en klussen kan altijd he:D!
    dahmzz ik mis het wel hoor!!hihihi.
    Meid ik hoop zo dat je volgende week met goed nieuws komt!!!
    dikke kus!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina