Aprilgirls 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinguïns, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

spannend ilona! ik duim voor je dat je met goed nieuws komt!!!!

snip wat leuk dat je eerste dag zo goed bevallen is,altijd prettig om lekker te kunnen beginnen....

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah he:D hej meis hoe is het met jouw/
    liefs

3. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ja ach buiten het ontzettend moe en misselijk zijn gaat het wel goed.
    dadelijk weer lekker slapen,want s'nachts lukt het me niet echt hihi

en met jou?

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    tjah weet niet zo wat het met me is!
    vanmiddag op het werk werd ik weer honds beroerd!
    dus weet het echt niet:S!
    heb vanmorgen voor de zekerheid test gedaan maar die was negatief!
    althans zag heeel licht streepje!!!maar dat beschouw ik echt niet als positief omdat het een extra gevoelige was.dus denk helaas dat dit een na sleep is van iets:(!ik ga het eens aan de gyn vragen.vind het zo raar dat ik bijna elke maand honds beroerd ben!en nu weer heeeeeel licht positief test als 2maanden terug.
    slapen lukt nu wel (zit sinds kort aan de slaap medicatie!om mijn gronische vermoedheid te verhelpen)
    liefs

5. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

shit zeg vind het echt klote dat je je zo beroerd voelt,en vooral ook omdat je niet weet waar het door komt!
    als je dat nou duidelijk zou hebben,dat scheelt alweer zoveel natuurlijk
    ik hoop dat de gyn je kan helpen met een antwoord!

maar licht streepje hmmm is toch ook wel raar.....

6. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Nou meiden we gaan maar ff niet meer klussen want ik heb ontzettende last van ovulatiepijn, erg irritant...

@ Snippie: Ik hoop dat dat streepje toch goed nieuws voor je mag betekenen hoor!

@ Brabantsmeisje: Ook al ben je misselijk, ik ben super jaloers op jou hoor hihi.
    Ik hoop dat ik binnenkort misselijk mag zijn van de zwangerschap, dan weet je in ieder geval dat je lichaam goed bezig is!
    Wachten duurt wel lang helaas, de laatste 2 weekjes zijn altijd het ergst..

7. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

o ilon dat is indd irri als je nu niet kunt klussen daardoor!!!
    ik ben het ook helemaal met je eens dat je in ieder geval weet waar je lichaam mee bezig is als je zo misselijk bent!
    soms kan ik het gewoon nog niet geloven hihi zat net weer te kijken naar de testen in mijn album :)

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    meiden we gaan het allemaal zien.
    ik ga het in ieder geval even vragen aan de gyn.
    als ik naar mijn ongi's kijk zou ik heel mss al zwanger kunnen zijn!
    ga daar niet niet vanuit.maar me buik groeid wel:S!
    maar we zien het allemaal wel!
    liefs

9. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

snip ik hoop het echt voor jullie!!!!! ik zal heel hard duimen

ik ga er weer vandoor,de bank roept me om te komen liggen ;)

tot morgen

10. Pinguïns

Brabantsmeisje, ontspan maar lekker hoor meid, je lichaam werkt hard op dit moment.

Snippie, ik duim heeeeeeel hard voor jou!
    Zou leuk zijn als wij deze maand de lijst een beetje meer rose mogen maken!

Fijne avond meiden, dikke knuffels

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hihi lig al op de bank met mijn nootbook:D!

fijne avond nog meiden:D!

liefs

12. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Dames,
    Sorry dat ik er niet zoveel ben, probeer wel alles bij te lezen..

Iloon, lastig, weten dat je ei springt en niet kunnen klussen door de pijn... Lastig!!
    Brabants meisje, leuk te lezen dat alles goed gaat, en je moet maar bedenken, misselijk en moe horen erbij en zijn voor een goed doel! Je weet waarvoor je het doet! Oja, en die ego-berichtjes zijn niet erg hoor!
    Snippe, fijn dat je eerste dag lekker ging. Zorgt toch weer voor een positief gevoel! Maar wat raar dat je een licht streepje hebt. Ik hoop dat de gyn je wat duidelijkheid kan geven.

Hier, lang leve het wachtbankje! Ik heb soms echt een hekel aan deze twee weken. Bij alles wat ik voel denken zou het? Om gek van te worden. En in dat kader, vanacht slecht geslapen door mega gevoelige tepels en borsten... Normaal heb ik dat pas een dag of wat voor me ongi. Maar, zoals ik al zei, ik zit nu in de "zou-het"-weken...
    Iloon, gaan we weer samen de 23e? Ik hoop toch weer wat roze te zien deze ronde!

Dikke knuf Sookie

Ps, fijn dat ik bij jullie me ei afentoe even kwijt mag. dikke knuffel daarvoor!

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej dames,

iloon ik hoop ook op meer roze!

sookie hej meid.dat geeft toch niet dta je hier niet zo vaak komt?
    als je iets te vertellen hebt merken we het wel meissie .
    je kan altijd je hart bij ons luchten:D!

mannetje gaat morgen ochtend zaad inleveren.dan maar wachten:D,hopelij is alles goed met hem.

liefs

14. Pinguïns

Hey meisjes!

Sookie, geeft niet hoor dat begrijpen we wel!

Snippie, ik hoop ook voor jullie dat alles goed is met je mannetje zn zaadjes!

@ Hier: Zit in de ziektewet omdat mijn werkgever mijn salaris weigert te betalen, dus dat schiet niet echt op...
    Heb hem gister een aangetekende brief gestuurd dat ik het binnen 5 werkdagen wil hebben en dat ik anders andere stappen onderneem.
    Ik was daar begonnen op 16 maart. Toen begreep ik nog wel dat ik niet gelijk eind maart geld zou krijgen, maar eind april was er nog niks...
    Dus ik heb het uwv erachter gezet en die heeft hem vrijdag gebeld en toen zei hij dat het vrijdag, of uiterlijk maandag bij me binnen zou zijn.
    Ik was gister op mijn werk en toen heb ik hem tot 12 uur gegeven en er kwam maar niks, dus ik heb me ziek gemeld.
    Wel jammer voor hun want als ik er niet ben, dan loopt er heel veel spaak maar het kan me op dit moment niet zoveel schelen.
    Ik zou daar toch maar tot aan mijn bruiloft werken, dus ik laat het ff voor wat het is.
    Maar ik vind het wel kl*te, want het bedrijf was eerst van iemand anders en die heeft het verkocht maar hij werkt er nog steeds als leidinggevende, voor hem wil ik wel blijven maar voor mezelf is het aardig klaar nu...
    Vanmorgen was er wederom niks, dus ik ben heel erg boos..
    Echt balen...
    Sorry voor de ego lap tekst...

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej iloon meid wat klote zeg!
    dit kunnen ze niet maken!
    ik hoop dat je snel je geld hebt!
    dikke knuf voor jouw
    liefs

16. Pinguïns

Dankjewel meid,
    Ik voel me ook echt klote want ik wil eigenlijk de baas daar niet in de steek laten, die heeft al genoeg geleden tooen zijn bedrijf werd overgenomen, maar ik heb het gevoel dat ik niet anders kan...
    Nu vind ik het ook wel ff fijn om thuis te zijn want het is daar ook best wel druk met het werk enzo en heb echt het idee dat het me teveel wordt..
    Ik werk daar nog tot aan het trouwen en dan ben ik er van af...
    Knuffels

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    lieverd ik ga naar me werk.
    en daarna zwemmen ben er vanavond weer.
    kusss

18. Pinguïns

Okee meid werkse en tot vanavond!

19. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Iloon,
    Laat je niet gek maken he! Je hebt recht op dat geld, en ik geef je dus groot gelijk dat je ze op deze manier wilt dwingen. En idd, zo heb je meer tijd om je bruiloft te regelen!!
    Wij gaan 19 dagen laten naar het gemeentehuis! En wie weet, allebei wel met z'n 3tjes.. Dat zou mooi zijn. :D

@all, ik probeer hier wel vaker te zijn hoor, wat ik al eerder schreef, ik mis jullie wel als ik geen tijd heb om hier te komen.

@ Snip, Spannend morgen zaad inleveren, weet je al wanneer jullie de uitslag krijgen?

Dikke knuf Sookie

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej iloon meissie wat vervelend zeg.het voelt zo tegen strijdig of niet?
    maar idd eigenlijk kan je niet anders.het gaat hier wel om je salaris.
    ga je trouwens na je bruiloft iest anders doen?

sookie nee ik weet het niet!nou je het zegt best wel raar of niet?maar ik denk dat als ze het zo vroeg willen hebben ik ook gewoon vrijdag ochtend even naar de huisarts kan bellen toch?
    of misschien zeggen hun wel wanneer ik naar me huisarts kan bellen.
    gelukkig heeft mijn lieverd er geen moeite mee hij krijgt het wel voor elkaar:D!en helemaal als ik bij hem ben!

zo heb net even me eten achter de kiezen.zou eigenlijk nu pas thuis zijn maar door de avond 4daagse hier zijn de kids eerder opgehaald.
    om kwart voor 7 weer op me fietsje naar me vriendin en dan zwemmen:D!

liefs

Deel Deze Pagina