ohh oke.dan kan je idd soms gewoon de tel laten gaan meid. het kan toch ook zijn dat je op dat moment iets anders aan het doen bent? of idd gewoon weg even geen zin hebt om op te nemen. ik raak juist net gewent aan dit forum!damz wat ene gemiep zeg. laat alles gewoon als het is dnek ik dan.
Hey Iloon, Ik zou m gewoon laten gaan. Zeker als je toch iedere keer het zelfde bespreekt. En wellicht wordt dan de boodschap wel duidelijk. Ik heb zojuist ook maar ff ge-back-upped. Idd net gewend aan dit forum, gaan ze het weer veranderen... Irri! Anywayz, vanmiddag weer een soll.gesprek, dus ben zo weg! Knuf Sookie
Succes Sookie! Hij heeft nog niet gebeld, hij zal ook wel snappen dat ik er een beetje gek van word.. Maarja, ik vind het best zo hoor, heb er totaal geen zin meer in... Echt balen dat ze het forum gaan veranderen, ik hoop dat we ons clubje terug kunnen vinden!
sookie succes meid. ik ga over 3kwart weer aan het werk . zou waarschijnlijk weer vroeg worden want er is weer avond 4daagse maar ach anders ben ik om kwartover3klaar en ongveer 20 voor half 7 steek ik weer de sleutel in de deur! hoe dicht terbij wil je hebben en toch het gevoel hebben dat je thuis bent !want het licht precies op een plek dat ik het niet kan zien vanuit ons huis en hun kunnen niet zien wara ik woon.dus heerlijk. kus
hej lieverds! ik gaat zo naar me werk!en dan zit me eerste week er alweer op dahmz tijd gaat snel. fijne middag nog! knuffel snippie
Hey meisjes! Hoe is het met jullie? Hier wel lekker, bij mij is het weekend begonnen vanmiddag, want ze hadden mijn salaris nog niet gestort, dus voorlopig blijf ik thuis! Ik heb zowiezo heeeel einig zin om daar nog 1 minuut te werken, want ik ben er wel klaar mee.. Verder heb ik vandaag last gehad van wat steken in mijn buik, maar ik denk dat dat nog komt door mijn nogal pijnlijke eisprong van afgelopen maandag.. Ik vind dat de week tot nu toe voorbij vliegt en volgende week zal ook wel snel gaan. Ze komen namelijk dinsdag bij ons de voortuin afgraven en zand brengen. Verder komen ze nieuwe tegeltjes brengen en donderdag gaan ze dan straten. Ik hoop dat het mooi wordt! Morgen ga ik mee met een vriendin naar het ziekenhuis. Morgenavond ga ik dan met mijn mannetje naar het café hier op het dorp want er is karaoke hihi Zaterdag moet mijn mannetje voetballen en als ze winnen zijn ze kampioen, dus of het wordt een feest of niet haha. Nou meiden ik ga naar bed, weltrusten!
hej meissie wel balen dat ze nog steeds niks gestord hebben. gelukkig heb je we; genoeg afleiding! hej betegelen op hemelvaartdag dat is ene parte dan maar goed.hihiof gaan jullie dat zelf doen. nou lieverd slaap lekker. knuf
lieve dames!!! hier even een bericht van mij! ik word vanmiddag na 4ren terug gebeld door huisarts over sperma onderzoek! spannend dus! ik hou jullie op de hoogte! kusss
hallo dames ik ben er niet meer zo heel veel zoals jullie miss wel hadden gemerkt,kan het momenteel niet zo goed opbrengen.Ben zo ontzettend moe dat ik elke vrije minuut op de bank lig ik lees wel nog elke keer maar reageren lukt me niet zo Als het wel lukt dan ben ik er ook zeker !! snip heel veel succes vanmiddag! let us know!!!!
geeft niet meissie dta begrijpen we toch!!! rust lekker uit en den aan je zelf! en dnak je liefs snippie
lieve dames heb heeel slecht nieuws gekregen! ik moet het allemaal even op me in laten werken! maar 14%was bewegelijk!en de vorum wa sook niet goed. ik moet nu wachten tot hij thuis is! ik weet niet of dit kan liggen aan dat hij al ruim een week geen seks meer had gehad! maar dat zijn vragen voor bij de gyn! liefs
@ Brabantsmeisje: Geeft niks hoor meid, pak je rust want je zwangerschap komt eerst! @ Snippie: Owjee dat is ff niet het nieuws waar je op zit te wachten. Wanneer moet je nu naar de gyn?
ik bel maandag voor afspraak!omdat we eerst nog niet wisten wanneer we dat zaadonderzoek zouden gaan doen. kus
nu moet ik het me man nog vertellen:S! het ging net zo snel dat ik de huisarts weer heb gebld.ik wil alle cijfers hebben. maar zei zei waarschijnlijk licht het probleem dus bij je man:S!en ze heeft dara dus gelijk in!nu gaan ze waraschijnlijk kijken wat ze kunnen gebruiken om toch zwanger te kunnen worden. dus tjah zou dus niet op de natuurlijke manier gaam!
* Breekt even in, Snippie, je hebt de exacte cijfers van het zaad nog niet,het kan zo maar wezen dat je man bijv. 20 miljoen per ml heeft (wat ongeveer normaal is) en er dus wel genoeg zaad is, al is er dan maar 14% bewegelijk. Mijn vriend had ook niet zoveel bewegelijk zaad, maar wel 74 miljoen per ml en dus toch genoeg om mij zwanger te kunnen maken.Breekt weer uit*
@ Snippie: Zit wel iets in wat Sammie zegt.. En er is maar 1 zaadje voor nodig he? Een aantal dingen die je wel kan doen om de zaadjes te verbeteren die wij doen zijn: Geen strakke onderbroeken, naakt slapen, zink slikken, mijn mannetje slikt ook foliumzuur, niet in de sauna, geen alcohol, niet roken, gezond eten...
jah maar de forum zag er ook niet goed uit er moet sowiezo naar een andere manier voor zwanger worden gezocht worden zei de huisarts. het is idd niet onmogelijk..maar je snapt hopelijk wel dat dit hard aan komt. kus
dat weet ik en weet dat het goedbedoeld is. maar hoe zouden jullie je voelen als ze zegt dat de kwaliteit van het zaad erg slecht is. en je hebt er idd maar 1eentje nodig.maar de vorum is dus ook slecht dus het is niet alleen de beweglijkheid. strak ondergoed heeft al niet en drinken doet hij ook bijna nooit.hij rookt niet,gezond eten doen we al,sink slikt hij al vanaf het begin. op het moment kan ik even niet positief denken sorry
Snippie, Ik heb even de uitslagen van mijn vriend erbij gepakt. Er was bij hem maar 30% bewegelijk waarvan 5% ook nog een een normale vorm maar heeft. Maar als je 74 miljoen * 2.2ml doet is toch ruim 162 miljoen, en dan is 5 %procent nog best veel. Als je dan bij jou rekent, en het minimale van een man ongeveer 20-50 miljoen per ml en per zaadlozing rond de 200 miljoen (bron.http://nl.wikipedia.org/wiki/Sperma)en daar dan 14% bewegelijk en ?% goede vorm is dan komt er nog een hoog percentage goede zaadcellen uit. Zolang je niet weet wat de hoeveelheid zaadcellen per ml is kan je niet oordelen of je meteen niet op de natuurlijke manier zwanger kan raken. Het klinkt raar als je het over de telefoon hoort, maar ik zou zeggen wacht eerst de volledige uitslagen af.