ze heeft het zelf gezegt dames het moet op een andere manier. ze zei lettelijk:de gyn gaat kijken op welke andere manier jullie toch zwnager kunnen raken. liefs
Snippie, Ik vind echt niet dat je overdrijft, natuurlijk komt het raar aan als je het telefonisch hoort, maar ze kan er ook andere dingen mee bedoelen. Ik wil alleen maar zeggen dat 14% echt niet erg weinig is. Zo kunnen ook bepaalde factoren meegespeeld hebben die ervoor hebben gezorgd dat er zo weinig bewegelijk is. Temperatuur, tijd, stress etc. Bij de gyn is de kans groot dat het onderzoek herhaalt word als hier aanleiding voor is. Het enige wat ik wil is je gerust stellen, en niet laten stressen. En ik denk dat Ilona dit net zo bedoelt,er is inderdaad maar 1 zaadje nodig.
Snippie, ik vind niet dat je overdrijft hoor, ik kan me heel goed voorstellen dat je geschrokken bent van alles en dat je je nu ff niet zo blij voelt. Knuffels voor jou!
lieve dames, was ik weer even boodschappen weze doen en het natuurlijk aan me mannetje verteld. die is erg down! dat onderzoek was aan gevraagd door de huisarts op advies van gyn eerder kon ik ook geen afspraak maken.Gyn had dus huisarts gebeld en dus tegn huisarts gezegd we willen eerst dat hij een sperma test doet. maar zou idd nog veel meer sperma testen moeten doen. en idd 14%is meer dan helemaal niks. dat andere was trouwens 5%!en heb met me mannetje afgesproken gewoon lekker door te gaan het niet bij de pakeneer gaan zitten.sorry voor mijn reactie was even emotioneel.dat zijn we nog steeds maar we kunnen er op het moment toch niks anders aan doen. bedankt voor jullie lieve woorden. knuffel voor jullie
Oww meissie toch... Da's idd ff k** nieuws! Ik kan me dan jou emoties en frustaties ook helemaal voorstellen!! Het enige wat ik je kan zeggen is, schrijf alles op; al je vragen, al je frustraties, al je gedachtegangen. Want als je dan straks bij de gyn zit, kun je m dat alles vragen en zeggen zonder dat je iets vergeet. Ik weet dat ik na het eerste bezoek nog zoveel vragen had in de wagen naar huis en mijn menneke me aankeek en vroeg "waarom heb je dat net niet gevraagd?" waarop ik antwoordde dat ik het net vergeten was en ook niet wist wat ik wou vragen. Sindsdien neem ik m'n lijstje iedere keer mee. (gyn-nen zijn wel wat gewend hoor!) Enne, mss wel het allerbelangrijkste: Geef de moed niet op! Denk roze! (hoe moeilijk dat soms ook lijkt) Dikke knuf Sookie (en ook een voor je ventje) Ps, je mag me altijd "lastig-vallen" voor wat MMM-ondersteuning hoor!!
dank je lieverd! helaas was ik zo overdonderd dat ik niet naar het aantal heb gevraagd. ze heeft alleen de slechte waardes op genoemt. dus beweglijkheid en forum. ook de assistent had alleen het slechte op genoemt.(nadeel aan telefonisch consult!) nou jah maandag meteen even bellen voor een afspraak en dan kunnen we zlef de papieren in zien en inderdaad even vragen hoe het allemaal zit. als ik lang moet wachten denk dat ik nog een afspraak bij huisarts maak op de test gegevens in te zien. liefs
lieverds ik ga even lekker film kijken met me mannetje. dank jullie wel voor jullie steun!ik hou jullie op de hoogte kus
Hey Snippie, ik begrijp je wel hoor en het geeft helemaal niks als je je emoties hier uit. Daar zijn we voor, dus je moet je niet verontschuldigen. 14% is inderdaad meer dan niks en we blijven met zn alleen hopen dat je gewoon snel op roze mag. @ Hier: Ik ben vanavond een beetje stout geweest, want ik heb 2 wijntjes en 1 biertje gedronken in de kroeg. Er was hier karaokee en ik was een beetje nerveus (iedereen kent me hier en hebben van horen zeggen dat ik kan zingen, maar dan nog waarmaken). Gelukkig ging het helemaal geweldig en de kroeg was op zn kop. Alleen die paar glaasjes alcohol he...
goede morgen dames, iloon voel je niet al teveel schuldig door die glaasjes meid!je hebt je nou ook weer niet lopen bezatten je hebt in ieder geval een top avond gehad!wat leuk zeg dat de tent op zijn kop stond. is het dan niet leuk om eens aan een talente jacht mee te doen?of vind je het zo best? hej meissie nog maar een weekje en je weet of je zwanger bent! ik hoop het zo voor je! ik duim voor je hoor lieverd! kus
Ja talentenjachten heb ik wel eens mee meegedaan enz, was heel leuk. Ben toen ook regelmatig in de finale beland. Verder kun je er niet echt veel mee doen hoor. Het schiet beter op als je een demo maakt en die naar platenmaatschappijen stuurt.. Maar eigenlijk is het zo wel best, ik heb gewoon een leuke hobby! Ja nog een weekje en dan weten we meer! Ik heb nog nergens last van ofzo, maar ik ga er ook maar niet teveel op letten, want vorige maand dacht ik dat het raak was en dat was ook niet zo... We blijven maar hopen he, ik heb de volgende week genoeg afleiding, dus ik hoop dat het snel voorbij gaat! Hoe is het met jou? Een beetje bekomen van de schrik?
iloon gaaf hoor meid!en idd je hebt een zeer leuke hobby. tjah het is nog even moeilijk bevatten zou aan het eind van de maand wel even moeilijk zijn.De wetenschap dat het wss toch niet raak is.hoe goed we ook geoefent hebben. zo ook aan komende week ergens me ei.en vervelende is ik voel hem altijd(ik zeg vervelend omdat ik hem nu even niet wil voelen!)maarjah. mijn man verwijt zich zelf dat het door hem komt dta ik mk's heb gehad. dta is natuurlijk onzin!en dat heb ik ook tegen hem gezegt! wel fijn dat je het volgende week druk hebt! liefs
Hey snippie, Ik kan me voorstellen dat je ff niet op je ei zit te wachten, of hem tenminste ff niet wilt voelen... Het is idd onzin dat het aan je mannetje zou liggen, zoiets gebeurt gewoon. Hij heeft je wel zwanger gemaakt toch? Dus dat kan gewoon! @ Hier: Mannetje is gister kampioen geworden met de voetbal, dus het was echt feest Ze zijn op een kar door het dorp gereden en er ging aardig wat bier doorheen haha. Ik heb zelf ook lekker een paar biertjes op, want ik heb nu eigenlijk zoiets van: Ik ben al geminderd met alcohol en gestopt met roken en hoeveel mensen raken er niet zwanger terwijl ze drinken? dus ik ga er nu gewoon ff anders mee om.. Wie weet hoe lang het nog duurt... (hopelijk natuurlijk niet te lang meer)
hej iloon. jah ben zwanger geweest. maar omdat maar 5% de goede vom heeft willen we daar toch voorzichtig mee zijn. dus wanneer ik zwanger is er grote kans dat het niet goed is. dus dan hebben liever hulp. maar wat gaaf dat hij gewonnen heeft. en groot gelijk meid .dat heb ik vleden maand ook gewoon gedaan hoor.(toen we op vakantie waren)gewoon genoten en toen dus wel aan de alchool gezeten.ik nam elke dag max 2glazen wijn en me man toen 2blikken van 0,5l bier +nog gals wijn of zo. nu ik er overna denk is dat helemaal niet verstandig geweest mss,altans in ons geval,maarjah tot de gyn anders beweerd! tot die tijd hebben besloten gewoon door te gaan. liefs
hallo dames even weer een berichtje vanuit deze kant snip wat ontzettend klote zeg! kan me voorstellen dat jij en je mannetje er down van zijn,pfff wordt zelf ook niet vrolijk van je bericht. en vind het zo knap van jullie dat je zo positief blijft,petje af! en een hele dikke knuffel voor jullie!!!!!! ilon niet schuldig voelen! zo te horen heb je een top avond gehad en dat is ook heel belangrijk in deze periode van stress hier gaat het gestaag verder hihih liefs