Aprilgirls 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinguïns, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Iloon, temp is wel mooi hoog! Nog ff geduld meissie!

Snip, ik zou ook voor 2 tp's gaan.. En een 2-ling is ook leuk!

@hier, moe.. gan vanavond vur de veraandering maarweer vroeg naar bed..

Dikke knuf Sookie!

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    maar eerst kijken of ze dat wel doen.sommige ziekenhuizen hebben protocol 1 terug plaatsing.en trouwens uit 1 kan ook een tweeling onstaan;).en volgens gyn hebben we echt onze leeftijd mee.zou morgen wel even vragen aan verpleegster .hoe of wat!
    morgen 4de echo:D!

3. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Succes snip!

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    het was goed:D van morgen bij de 4de echo! heb er nu wss 12/13 zitten!!! de grootste links zijn 18 en de grootste rechts zijn 16!
    en de aller kleinste zijn 13:D!
    Zaterdag weer echo! en dan zeer wss maandag punctie!!!of ze moeten plots stoppen met groeien!!!
    maar ze zei ga er maar vanuit dat het maandag word.tjah zeker weten doe je pas zaterdag maar zoals het nu er uit ziet is het maandag:D!

5. Pinguïns

Goeiemorgen meiden,
    Helaas, mijn vermoeden bleek waar, ik heb een lichte menstruatie op bezoek en mn temp is gezakt, dus ik zit nu alweer in ronde 9... :(

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    iloon meid wat balen zeg meissie!!!hele dikke knuffel voor jouw!!!

7. Pinguïns

Sja, ik wist het eigenlijk wel, ik had het gevoel al de hele tijd dat de kans groot was dat het niet gelukt was...

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    mara toch komt het hard aan:(

9. Pinguïns

Ja dat wel, maar het komt heus nog wel, hoe dan ook...
    Misschien is het deze ronde wel raak, wie weet..
    We gaan er maar weer voor.
    Veel zin heb ik er nog niet echt in, maar dat zal wel komen als de ongi weg is..
    Er zit helaas niks anders op vrees ik..

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ahh iloon jammer meid :(
    balen balen!!! :(

@ Snip: ohh fijn meis, dat je maandag zo goed als zeker terecht kan! :)

@ hier: 20 weken echo gehad en alles zag er super uit, alleen kon ze bij een kindje in de navelstreng maar 2 bloedvaten zien en bij de ander 3. Nu is het meestal zo dat ze er 3 hebben, en tis ook niet erg als het er maar 2 zijn, maar tis wel raar aangezien ze een eiig zijn en zulke dingen normaal gesproken dus allemaal gelijk zouden moeten zijn. Mgoed, ze heeft de gyn erover gebeld en die kijkt over 2 weken even mee met de echo. Hoefde in ieder geval niet eerder te komen ofzo, dus niets ergs gelukkig.
    Maar alles prima dus. Tis duidelijk welk kindje onderin ligt en hoogstwaarschijnlijk als eerste gaat komen. Die is vrij rustig.
    Dan kindje bovenin, nou..ik zei toch dat ze elke keer zo rustig waren tijdens echo's? blijkbaar niet dus: ze zei elke keer dat ie flink aan het koppeltje duikelen was en als ze aan het meten was lag ineens het hoofdje in plaats van links weer helemaal rechts hihi. Nou, ik zie dat allemaal niet op beeld, maargoed, kheb dus toch (een) flink beweegelijk kindje.
    Toen ik vroeg waarom ik dan nog niet echt schopjes ofzo voelde, zei ze dat zij meende er toch al wel een aantal gevoeld te hebben tijdens de echo!
    hahah dus ik voel die dingen nog niet echt als schopjes, denk ik? Wel lag de placenta voor dat beweeglijke kindje dus dat verklaart wel dat ik ze nog niet voel. Mgoed; verder allebei mooi aan het groeien. Gewicht ook prima, ergens rond de 380 gram zag ik volgens mij staan. Maar ze zei dat zij daar niet echt naar kijkt maar puur alleen naar de organen enzo.

Nou, heel verhaal hihi. Ze heeft nog speciaal een minuut of 5 een aparte echo gemaakt voor ons die we op dvd meegekregen hebben en echt mega veel foto's! (11! hihi, ze bleef maar printen!)

11. Pinguïns

O Lin, wat mega gaaf zeg!!!

@ Hier: Strakjes weer lessen, heb niet veel zin, maarja je moet er wat voor doen he als je je rijbewijs wilt...
    Ik heb ook mijn afrij datum al gekregen en iedereen om me heen vraagt van: Wanneer moet je nou afrijden?
    En dan zeg ik: Dat zeg ik lekker niet hihi!
    Maar met jullie wil ik het wel delen!
    Op 22 december om 13.05 moet ik afrijden in Spijkenisse!

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    linda meid wat fijn alles goed:D!heerlijk zeg.

en punctie hangt dus van de echo van zaterdag af! punctie kan altijd in geplant worden net als terug plaatsing:)!zou ook wel moeten ze kunnen het niet maken om te zeggen het is druk dus kom maar dinsdag terug hihi!:D!

liefs

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    meid we zullen ana je denken op 22 dec.doen we sowiezo al maar dna extra!

ik ga me omkleden en dan naar me werk!

knuf

14. Pinguïns

Hoi meiden!
    Ik heb een superrrrr rijles gehad!
    Mijn probleem normaal gesproken is zelfvertrouwen met autorijden, nou mijn instructeur vond dat ik alles onder controle had en kalm was!
    Jippieee!!!!

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    aaahh kijk eens aan iloon! Super! :D

Ga zeker een kaarsje voor je aansteken de 22e!!!

16. Pinguïns

Dankjewel Lin!
    Ik hoop dat ik de zenuwen dan een beetje in bedwang kan houden!
    Wij gaan 2 daagjes later op vakantie op de Veluwe en als ik hem heb dan vraag ik hem versneld aan, dan heb je hem de volgende dag al!
    En dan mag ik van mijn man naar onze vakantiebestemming rijden!
    Ik hoop dat het lukt!

17. Pinguïns

Bekijk bijlage 27844

NOD
    * Sookie: 20 november, 33e ronde (2 november hsg)
    * Snippie: In afwachting van FM, bevruchting & terugplaatsing, 21e ronde
    * Ilona2802: 12 december 9e ronde

Zwanger
    * Brabantsmeisje: Zwanger in Ronde 2 uitgerekend 28-12-2009
    * Lindavnr: Zwanger in Ronde 7, uitgerekend 23-03-2010

18. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Iloon, balen van je ongie meid! Maar kop op en vol goede moed naar de volgende ronde! We trekken je er wel doorheen! hihi
    Enne, de 22, ik fik de kerk voor je aan, haha, nee serieus, brand een kaarsje voor je! Je hebt iig een mooie tijd op af te rijden.

Linda, Gaaf! 11 foto's! En fijn dat het allemaal goed zit. Enne, diie schopjes, die komen wel hoor, dat je ze voelt, en als ze dan een keer in je ribben trappen... hihi

Snip, oooeeeee spannend! gaat echt snel! Hoop op mooie en veel eitjes en dan mooie emmy's!

Dikke knuf Sookie

19. Pinguïns

Haaaai Sook!
    Dankjewel voor je lieve berichtje!
    Als er op 22 december een kerk bij jou in de buurt staat dan weet ik hoe het komt hihihi.
    Het was ehct heel relaxed lessen, ik hoop dat de volgende lessen ook zo heerlijk gaan dat ik lekker vol vertrouwen mijn examen in ga.
    En deze ronde gaan we er gewoon weer helemaal voor, ik heb in ieder geval in de afgelopen cyclus weer een normale temp gehad en positieve ovutesten.
    Deze ronde doe ik ff niet aan ovutestjes, ik hou het ff op tempen, wil er niet teveel mee bezig zijn.

Hoe is het bij jou?
    Heb je nog een gevoel voor deze ronde?
    Liefs

20. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Gevoel over deze ronde... uuuhhh,... nee, niet echt.. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook erg uitkijk naar de 23e en dus mijn volgende ronde.. En door de hsg niet denk dat er genoeg slijmvlies in me baarmoeder is blijven zitten.. Nouja, maakt ook niet uit, we gaan vooruit, en verder!

Knuf Sookie

Ps, enne, t lukt je!

Deel Deze Pagina