hahah sook, 3 dagen voor nod..tsja... ik zal (omdat je het wil) zeggen: doe normaal!! Maar nja...hahah, 2 dagen voor nod (dus morgen) testen vind ik persoonlijk niets mis mee.. Sorry! hahah Die kaartjes site is wel leuk inderdaad!! Kost ook wel wat... mgoed, dan heb je ook wat
Tja Lin, tis ook niet zo dat ik denk dat het wel es raak zou kunnen zijn.. Juist niet.. Maar toch zit er een stemmetje in me hoofd. Vandaar dus het Doe normaal. Dusse, Dankje!! En ja kaartjes idd aan de prijs (2,20/st vanaf 100st dubbele kaarten) , maar vond ze wel heel gaaf. En je kunt zo ook altijd namaken (als je handing bent met de comp). Knuf Sookie Ps, mss dat ik er morgenochtend een testje tegenaan gooi... mss, want moet ook werken ipv vrijdag (weekendje duitsland, ja neem de laptop mee, dus kan nog mooi mee zp-en!)..
sook.... spannend!!!! ik sluit me aan bij lin. maar als het stemmetje in je hoofd zegt dat je het moet doen tja miss dan morgen toch maar??? als je gaat testen heel veel succes en ik duim voor jullie! hier laatse week werken.... liefs
Haaaaai meiden! Zo wij zitten eindelijk na een druk weekend van een berg klussen in huis! Het is hier enorm opgeknapt, dus we zijn moe, maar heel erg voldaan! Sookie, spannend als je morgen gaat testen, ik ga heel hard voor je duimen dat je een mooie test mag hebbenb! Brabantsmeisje, wat lekker, nog maar een weekje werken en dan lekker verlof! Je zal er wel enorm naar uitkijken! @ Hier: Morgen weer lessen om 12.30!
Hoi dames!punctie is achter de rug!lig nu even bij te komen!het viel me 100%mee!heb nu wel pijn maar ach!ik hoor Zo hoeveel eicellen er bevrucht kunnen worden! Kus
Snippie, wat fijn dat het je meegevallen is! Ik ben benieuwd hoeveel er bevrucht kunnen worden, ik denk wel veel! Ik duim hier voor je! Dit wordt vast snel een zwangerschap, ik voel het!
Hoiiii meiden! Net terug van lessen, ging nog beter dan vorige keer, dusse ikke trots, instructeur trots, mijn hele dag weer goed! Kom ik thuis, krijg ik een telefoontje dat ik weer tante ben geworden want mn broer zn vrouw is bevallen. Hij heet Wessel (had ik goed geraden!) en is naar verwachting 8 pond.. Nu maar afwachten of ik op visite mag komen of dat ze me echt pas op het kraamfeest uitnodigen!
oja hihi er kunnen 18eicellen bevrucht worden!woensdag horen we dus hoeveel er daat werkelijk van die 18 bevrucht zijn
Wow dat is nog eens goed nieuws snip!!! Dus nog 2 daagjes wachten, spannend hoor! Ik ga heel hard duimen dat ze allemaal bevrucht worden!
Hey SNip, wat ben ik blij voor jou dat het meegevallen is! En 18! Veel! Mijn duimen draaien voor 18 mooie emmy's!! Iloon, leuk dat je lessen zo super gaan! @hier, vanmorgen idd getest, maar zo nega als ik weet niet wat.. Maar ach, niet getreurd, dat dacht ik al. Morgen laatste keer ZH, en dan de 23e naar het Geertgen! Knuf Sookie
Ahh jammer sook dat ie niet gewoon toevallig eens posi was was een mooie verrassing geweest. mgoed, 23e geertgen! @ Snip: super zeg! @ Iloon: moooi dat het zo goed ging!
Linda ThNx! Maar wat ik al zei, ik dacht het al wel. Kan mem niet voorstellen dat er een mooi bedje klaarlag voor het vruchtje om te nestelen. En dus niet getreurd, tis toch zo. Mss volgende ronde ne de eerste IUI wel.. Knuf Sookie
Vast en zeker!! Dan is het in ieder geval wel vast weer NOG spannender aangezien de kans dat het dan wel lukt veel groter is als nu geweest is, toch?! Spannend zeg!!!
Yup, wat ik ervan begrepen heb, is de ronde na een hsg een goeie ronde.. nou, laat het maar komen,ik ben er klaar voor hihi! Dus dubbel goed, zaad ver me bm in en doorgespoten eileiders..
Had hier alleen testjezelf.nu liggen (ja en een cb met indicator.. maar dat vond ik zonde ) Gisteravond ook een leuk nachtje met tim gehad en vanmorgen veegde ik wat roze af, waar dat nu precies van kwam de nachtelijke activiteiten of een naderende ongie.. iig de rest vd dag geen bloed te bekennen..