Ik hoop het Snip, ik hoop het. Voor mij nog 1 kans dit jaar.. en dan pas weer in het nieuwe jaar.. Wat klinkt dat ver weg als ik het zo neerzet. Maar tis nog maar een ruime maand tot 2010. . Anywayz, kop op en positief denken! Anders word ik gillend gek.. Zeker als ik data ga kijken.. pilstop jan 2007, eerste keer zh juni 2008, 1 bbz, mk en vmk verder... Pfff, zal maar ophouden , praat mezelf nog depri zo. Anywayz, me bff komt binnen lopen, we gaan vakantie bespreken (of nouja, wat w nog nodig hebben dan ) Knuf Sookie
We gaan er gewoon voor meiden! Laten we er maar van uit gaan dat we in ieder geval wel zwanger mogen worden in 2010!
goed zo dat wilde ik horen!jullie gaan allemaal voor zwanre 2010 ingaan en anders januari.maar dat ligt ook dicht bij! maar het liefst nu
Okee ik noteer hem voor je! Wanneer gaan ze terugplaatsen als het gelukt is? En hoeveel laat je er terugplaatsen, weet je dat al?
Bekijk bijlage 29136 NOD * Sookie: 20 november, 33e ronde (2 november hsg) * Snippie: 2 december, in afwachting van bevruchting & terugplaatsing, 21e ronde * Ilona2802: 12 december 9e ronde Zwanger * Brabantsmeisje:Zwanger in Ronde 2 uitgerekend 28-12-2009 * Lindavnr:Zwanger in Ronde 7, uitgerekend 23-03-2010
Dames dit moet ik natuurlijk ook met jullie delen!heb 9 embryos!!!! morgen word er 1 terug geplaatst om 11uur
Wooowwwwwww snip gefeliciteerd!!! Wat een super nieuws! Dus morgen ben je zwanger hihi!!!! Ik steek een kaarsje voor je aan!!
dank je meiden!! jah in prenciepe ben ik morgen zwanger!!! raar idee hoor!!! nu heel hard wensen en hopen dat het blijft zitten! en ik 2dec knal positief test!
Wauuwww wat superrr!! Echt heeeel maf dat dat zomaar zo kan zeg en je dus morgen hoogstwaarschijnlijk zwanger bent/wordt gemaakt! Klinkt echt suuuper raar!! Maar wauw, wat gaaf!!! Laten jullie er 1 terug plaatsen?