Aprilgirls 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinguïns, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dank je meid hoe is het met jouw?
    kus

2. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Tja, nog steeds geen andere baan.. Wel druk aan het solliciteren, dus eens moet het lukken ;)
    En in me lijf voel ik eigelijk niets bijzonders... 's-nachts pijn aan de zijkant van me borsten en gevoelige tepels, en sinds gister steekjes in me onderbuik.. Kan dus weer alle kanten op..

Knuf Sookie

Ben weer weg, moet naar een verplichte bijeenkomst op het arbeidsbureau... lang leve de verplichtingen van WW!

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah balen zeg sookie.

hoop dta je snel iets vind.in welke branch zoek ik iets?
    nou meis succes vanmiddag.

en ik duim voor ej dta het raak is.

4. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Het liefste wil ik weer ergens op een planning zitten, anders comm binnendienst verkoop. Vanmiddag wel weer wat leuke functies gezien, dus vanaaf weer aan de brieven!

En ja, ik hoop dat het deze maand gelukt is, maar dat komt ook een beetje door de baarmoederfoto die voor komende cyclus gepland staat (en waar ik wel tegenop kijk...). we moeten nog een weekje geduld hebben, dan weten we het weer.. En ondertusssen denk ik gewoon veel ROZE!

Knuf Sookie

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    sookie kan ik begrijpen hoor meissie.
    ik hoop echt dat je op roze mag de ronde!
    en dat je snel een nieuwe baan vind!
    liefs

p.s wat een rust hier zeg vandaag.

liefs

6. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi meiden!

Sorry dat jullie een paar daagjes niks gehoord hebben, heb het hier heel druk gehad met het leeghalen van de tuin.
    Ze komen namelijk van de week de boel opknappen.

Sookie, ga je zaterdag testen?
    Ik wel, heb er alleen nog niet echt een goed gevoel over...

Hey Snippie! Lekker dat je al zo snel bij de gyn terecht kan, dat scheelt weer!

Hebben jullie nog weleens wat gehoord van babe1981, mollie, misty en van marieke?
    Want ze staan wel bij ons op de lijst, maar als ze niet meer mee kletsen denk ik dat we ze er net zo goed vanaf kunnen halen, wat vinden jullie?

23 mei Ilona2802 Ronde 4
    23 mei Sookie Ronde 27
    29 mei Misty1984 Ronde 3
    30 mei Babe1981
    30 mei Mollie Ronde 9
    04 juni Snippie23 Ronde 15

Zwangeren:
    Brabantsmeisje in Ronde 2
    Marieke11 in Ronde 7 (14 maanden)

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    goede morgen dames.
    dahmz kon niet meer slapen dus tjah
    zo heb ik wel een langere ochtend:D!weer een voordeel.

hej iloon hoe voel je>het komt nu wel dicheter bij he:D!
    maar je hebt het zo te horen lekker druk deze week dus dat scheeld!
    ik duim voor je meid!
    en idd lekekr dat we zo snel kunnen:D!

liefs

8. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Iloon,
    Ja, als die duivels niet komen, dan denk ik van wel. Ik twijfel nog een beetje om toch tot zondag te wachten, just to be sure..
    Heb je nog geen dingetjes die wellicht op zwanger kunnen wijzen? Ik blijf een beetje ongigevoel houden in me buik, en (vooral 's nachts) pijnlijke borst-zijkanten, Maar.. zoals gewoonlijk, het kan alle kanten op.. Ik denk ergens dat het idd deze ronde toch niet gelukt is, al hoop ik natuurlijk van wel!

Over our missing ladies babe1981, mollie, misty en marieke, tja ik denk ook als we ze niet meer horen, dat we ze maar uit moeten schrijven. Mochten ze dan toch een keer actief meekletsen, zijn ze toch zo weer bijgezet. Maar wat vinden Snippie en Brabants Meisje?

Knuf Sookie

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej meiden!
    ik heb weekend!!!!!!!!!!!!!vandaga weer heerlijk gewerkt!!!
    ze zijn zeer te vreden over me:D!Ze vinden dat ik dingen snel oppak.
    heerlijk:D en dat in week 2:D!
    Ik gaat zo lekker weer zwemmen.zo even omkleden en dan op de fiets naar vriendin.

maar even antwoord op jullie vraag ik ben het er eme eens hoor dta we die dames uit de lijst halen.

en sooki en iloon ik hoop dat jullie positief testen op mijn trouwdag dta zou nog een extra cadeau nemen!

knufff

10. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Vinden jullie de site ook zo traag?! bij mij duurt het zoooo lang voor ie een pagina geopend heeft, echt irri! ( de rest van internet is wel normale snelheid)

Knuf Sookie

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah sookie bij mij knalt hij er sosm zlef uit omdat het te lang duurd!en de rets doet idd wel!
    zit heerlijk aan een bord bami met sate mmmmm!
    had n og niet geten voor het zwemmen.
    kuss

12. Pinguïns

23 mei Ilona2802 Ronde 4
    23 mei Sookie Ronde 27
    04 juni Snippie23 Ronde 15

Zwangeren:
    Brabantsmeisje in Ronde 2

Zooo aangepast!
    Dat is nog eens een grote NOD lijst hihi.

Het internet is hier ook vreselijk traag hoor, ze zullen wel bezig zijn, want ik dacht dat ze eind deze maand weer over gingen op een nieuw forum.

@ Snippie: Wat heerlijk meid, nu al lekker weekend!
    Ik zit nog steeds ziek thuis, want ik heb nog steeds geen salaris gekregen helaas...
    Ben nu aan het uitzoeken welke juridische kant ik op moet.
    Ik zit er eigenlijk niet op te wachten, maar he is helaas niet anders vrees ik...
    Enne eetse!!

@ Sookie: Was er maar iets waardoor je met zekerheid kon zeggen dat je zwanger was, maar helaas is er maar 1 oplossing en dat is gewoon wachten...
    Ik voel hier nog helemaal niks, geen ongi krampje te bekennen, of bloed ofzoiets.
    Maar het kan nog alle kanten op..

Ik had bij fertilityfriend mijn temp bijgehouden en die heeft nog steeds mijn eitje niet gevonden, maar ik heb vorige week zondag een posi ovutest gehad en maandag voelde ik mijn ei er zowat uit barsten.
    Het gekke is wel dat mijn temp ook niet echt overdreven hoog is, hij schommelt al de hele week rond de 36,7.

Hebben jullie een idee wat dat zou kunnen betekenen?

Nou ze hebben hier vanavond de hele voortuin leeg gegraven en er zand in gestort en afgetrild.
    Donderdag komen ze dan straten, ik vind het nu al opgeknapt hihi.
    Ben echt benieuwd hoe het er donderdagavond uit ziet.

Ik zat net is ff na te denken he, als het bij ons deze maand niet raak is en volgende maand wel dan is ons kindje rond onze eigen verjaardag uitgerekend, dat zou een mooi cadeau zijn voor mijn 30e verjaardag.
    Mijn vriend en ik zijn op dezelfde dag jarig, dus we zaten al te geinen, zo van, straks ben je met zn 3en op dezelfde dag jarig hihi.

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej iloon wat grappig dat je vriend op de zelfde dga jarig is.
    dat zou idd wta zijn alle 3op de zelfde dag hihi.
    maar toch hoop ik dat je zaterdag positief test!!!
    is je temp wel hoger dan voor je ei?
    het kan gewoon erg verschillen hoor hoor sommige meiden die ook die temp hebben als jouw en gewoon zwnager zijn.

liefs

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej lieverds ik gaat slapen!

kussss

15. Pinguïns

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    goede morgen lieverds!!!

iloon niet zo slim meissie :)!maar ach dat zegt nog helemaal niks .
    je hoord vaker dat meiden negatief testen voor NOD en dan op NOD positief of zelfs op NOD negatief en paar dagen later positief!!
    ik duim heel hard voor je meid!!!

oja wat klote van je werk zeg!dat ze niet op schieten!
    liefs

17. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Iloon, sufferd! hihi! Kon je de verleiding van het roepende stemmetje van die testen niet weerstaan? Maar idd wat Snippie zegt, het kan nog steeds. Ik teste bij mijn zw ook pas een dag na NOD positief. Dus, moed niet opgeven en gewoon zaterdag nog een keertje (of zullen we het tot zondag uitstellen? ;) )
    Wat je werk betreft, ik zou je rechtsbijstand (als je die hebt) het ff uit laten zoeken. Kost jou niets, en hun hebben er toch meer verstand van. iig succes ermee!
    En je temp, die van mj is nu "hoog" met 36,9... mijn gem. temp voor ei ligt rond de 36.2, dus denk dat het idd nog alle kanten op kan bij jou.. Was er iid maar een zekerheid... We moeten dus maar braaf wachten...

En hier, tja, gister wat lichtroze slijm, maar verder gewoon wittig.. blijf wel wat unheimlich gevoel in me onderbuik houden, en... vind me koffie niet meer zo lekker... (ik ben totaal koffieverslaafd, voor m'n ontbijt al een bakkie, heerlijk, kan ik helemaal van genieten...). Maar ga me niet gek maken deze ronde!
    We denken gewoon: Rose!!

Knuf Sookie

Ps, krijgen jullie nog email dat er een nieuw bericht is? Ikke niet :(

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    idd we wachten rustig af sookie:D!
    ik duim heel hard voor jullie lieverd!!!
    hier ben ik lekker aan het genieten van me weekend:D!
    morgen naar de bazaar in beverwijk en vrijdagt/m zaterdag in een hotel:D!te ere van ons 1jarug huwelijk.
    maar eerst zo even muffens maken(had ik zin in:D)
    en vanmiddag naar mijn schoonouders lekker eten daar!

oja heb voor het eerst in maanden rond me ei een propje bruinslijm verloren.
    wel vaag vond ik.maarjah we gaan het allemaal zien.we zouden eigenlijk deze week geen seks hebben maar jah te verleidelijk!
    gisteren toch weer seks gehad:S!en aan de rubbers gaan we echt niet:D!dan maar toch een heeeeeeel klein beetje hoop hebben dat het nu goed raak is en dus wle blijft zitten.
    maar we gaan er dit keer echt totaal niet vanuit.
    nou dames ik gaat nu even mijn muffens met chocola maken mmmmmm.

liefs

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    oja nog even ik krijg wel mailtjes door.helpt het niet als je er nogmaals op klikt?
    nu ga ik echt even bakken:D

20. lionking

lionking Lid

10 apr 2009
    42
    0
    0
    hallo....

Vroeg me af hoe het met iedereen is van de meiden?? Ik had me voorgenomen om mezelf niet gek te gaan maken en op deze site te gaan kijken! Dat heb ik dus toen ook meteen gedaan..sorry...nu wilde ik er toch weer op!
    Voor degene die toen zwanger zijn geworden hoe staat het daarmee?
    Voor degene die niet zwanger hoe staat het met jullie?

Met mijzelf gaat het goed...voelde deze keer echt heel veel pijn aan mijn borsten en waren enorm gegroeid..deden ook pijn bij het sporten. Was ook veel rustiger als de vorige ronde. Was eigenlijk er een beetje van overtuigd dat ik zwanger was en ik dacht ga er ff een testje tegen aan doen!
    Dit gewoon al gisteravond...met een streep. Vanochtend weer gedaan en weer een streep!!

JOehoeee
    Ik weet wel het is veel te vroeg...maar toch...nog ff wachten tot zondag! Want dan is pas echt mijn nod dag

Deel Deze Pagina