ik geef je dat zeker aan zag jou aan tussen de form,s dus dacht even reageren!! zal heel hard voor je duimen!!
snip waT GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFF H ier brand er ook een kaarsje voor je!!!!!! maar lijkt me idd een gek idee.morgen ben je zwanger hier morgen laatste dag werken meiden! ik ben zo blij...
O Brabnantse, wat lekker! na morgen je verlof in! Geniet ervan meid! @hier, me tieten doen zzeer, ben moe en huilerig en de test die ik vanmiddag deed (ja, ik weet het, stom) was negatief... Bah! Laat nu die ongesteldheid maar komen, ben helemaal klaar met deze ronde, wil door! Knuf Sookie
goede morgen meiden ben al een halve nacht wakker:x snip het kaarsje staat al aan. Heel veel succes! sook wat @#$ dat je test nega was en dan toch zon last hebben van de hormonen die door je lijf gieren bleh. Ik duim voor je mee dat je te vroeg hebt getest of dat je ongi snel door zet. maar duim harder dat je te vroeg hebt getest Ik ga nu genieten van mijn laatste werkdag.jullie ook allemaal een fijne dag en tot vanavond! liefs
@ Sook, ach op je nod testen is toch niet stom meid, da's heel begrijpelijk. Wat heel erg balen zeg dat je vanalles voelt
Hoi dames zit alweer in de auto op weg naar huis!met een 8cellige embryo in me buik hihi raar idee hoor! En hebben er 3 in de koelkast hih! De andere waren niet sterk genoeg om in te vriezen!maar ach drie is ook goed
wij hebben afgesproken dat we pas zeggen dat we zwanger zijn als het goed ingenesteld is en ene kanl test hebben over 2 weken! maar was eng hoor!want moest daarna plassen.zo dat durfde ik bijna niet hihi
en is eigenlijk ook zo!je mag pas van zwangerschapt spreken als je na je nod getest hebt en positief.
Whaa, Snip, gefeliciteerd met de TP!! En nu maar afwachten en duimen draaien dat ie mooi nestelt!! We gaan voor een knal-test over twee weken!! @hier, ongesteld geworden, mooi op tijd.. Nouja, dacht het al wel, viel voor mij onder de categorie gods-wonders als het nu gelukt was (tis normaal al een wonder! hihi) Meer lastig dat ik het net een dag voor we een weekendje duitsland gaan doen ongie word, maar ook dat is niet anders.. Gelukkig heeft ooit iemand de tampon uitgevonden! Haha, kan ik gewoon gaan zwemmen. 8) Dames dankjullie voor je medeleven! DIkke knuf daarvoor! @Brabants meisje, hoe was je laatste dag voor je verlof? Ben je helemaal klaar voor een heel aantal weken rust? Geniet ervan meid! Nog ff nog een keer @hier, ik neem de laptop mee, dus als de park-wifi meewerkt, kan ik gewoon online! (we gaan naar een centerparcs, dus zal wel lukken) Knuf Sookie
aahh sook, jammer van je ongi @ Snippie: Woeew wat gaaf... zou nu echt 2 weken in grrroootste spanning zitten tot die testdag! ga je ook netjes tot je nod wachten?? Zou ik wel mega knap vinden!