Thanx! Ik heb nog meer liedjes, maar deze was toch wel het mooiste vond ik. O ja en hallelujah ook, maar daar zit een klein foutje in, het cdtje slaat een klein stukje over, dus die moet ik nog corrigeren! Het was wel grappig, want dit nummer was eigenlijk een last minute beslissing om te doen. Ze herkenden daar iets van country in mn stem, dus lieten ze me die zingen haha. Hij stond er in 1 keer goed op!!!!! Hihi dat was echt grappig!
ja inderdaad, echt een beetje country stem ben benieuwd naar (een goede versie) van hallelujah.. Zo'n prachtig lied!! Ik ga zo weer er vandoor; ga lekker ff winkelen!
nog even gauw geluisterd; dies ook mooi iloon!! Wel een tikkie sneller als die van Lisa hè? Vind dat rustige ook juist wel heel mooi, maar dit heeft ook wel echt iets! je hebt een mooie stem zeg
Dankjewel! Ik ben er stiekem ook wel een beetje trost op hoor hihi. Die van Lisa is ook prachtig, ik heb er hier ook nog 1 van Racoon en die is ook heel mooi!
Hey Iloon, onder je tempkaartje staat het volgende: Bekijk bijlage 31489 Daar op Chart overlay klikken en dan kom je op de pagina waat je de instellingen kunt neerzetten. Ik heb de pinpoint op ovulatie staan en een stukje naar beneden kun je de kaartjes aanvinken die je overelkaar wilt. Waneer je daarna update homepage doet, komt ie op je homepage te staan. Knuf Sookie Ps, enne, je hebt me mailadres al he?
ff snel een bericht ga er vanavond niet zijn.........today its my birthday dus krijg zo nog wat visite.. morgen mail ik jullie weer,en ok voor de demo want ben nu wel erg benieuwd liefs