Hihi zou je nu al niet mogen testen eigenlijk snip? Ik ben echt benieuwd hoor! Mijn gevoel zegt dat het goed zit!
nee je mag niet testen voor de 14dagen na tp!zo is dat eenmaal.en dan nog wil het niet wnat het gaat vaak genoeg vlak voor nod fout
mijn gevoel zegt het kan beide kanten op! ik heb me zelf in gedekt. kan niet meer zeggen van jah het zit goed. buiten dta ik weet niet hoe mijn lichaam reageerd op ICSI.dus geheel nieuw voor me. knuf
dank je meis!!ik duim ook voor jouw!!! trouwens ga donderdag testen. ik weet namelijk niet of ik dag van terug plaatsing mee moag rekenen
Okee ik heb ook geen idee of dat mag.. Ik ga vrijdag een testje wagen! Hopelijk wordt het een roze ronde voor ons allemaal!
Hey Iloon, wij deden idd al ana zelf-inseminatie, maar dan komt het zaad niet verder als voor de baarmoedermond. Bij IUI brengen ze het helemaal in de baarmoeder aan. Dan hoeft het zaad niet meer zo'n moeilijke en lange weg af te leggen voor ze bij me ei zijn. EN omdart ze nu weten dat me linker ei gaat springen, brengen ze het gelijk dichter bij de linker eileider aan. Alles om de kansen te verhogen KNuf SOokie
Okee dan snap ik het! Hoop dat het deze ronde voor jou ook roze mag zijn! Ik heb sinds vanmorgen een beetje last van gevoelige boobies, nog niet zoals toen ik zwanger was, maar wel een lichte vorm ervan. En nog steeds dat gekke gevoel in mijn buik bij het hoesten of niezen. Maarja, ik ga pas blij zijn als ik een positieve test in mijn handen heb!
Dan heb ik een goed plan,laten we gedrieen voor roze gaan deze ronde! Snip kan donderdag testen, jij zondag en ik 15december.. @hier, de plek waar de pegnyl gezet is wat gevoelig en rood, en me ei van 2cm zit ook in de weg... Geen fijn gevoel in me onderbuik dus... nouja, tis voor een goed doel!
zou mijn droom van een tijdje terug dan toch uit komen? dat we indd meeten met al onze kinderen erbij dat zou toch super geweldig zijn!!! maar spannende dagen voor jullie dames pfff ik denk aan jullie