Heej ilona en de rest....Heb jullie gevonden hoor!! Leuk dat jullie nog aan het kletsen zijn...het zijn teveel pagina's om terug te lezen. Maar hoe gaat het dus met iedereen? Ben benieuwd
Ja meiden, ik kon de stemmetjes om te testen niet weerstaan hihi. Misschien stel ik het testen inderdaad wel uit tot zondag, eerst maar eens kijken hoe de aankomende dagen gaan lopen... Ik kreeg trouwens ook geen mail dat er berichten waren! @ Sookie: We blijven gewoon voor rose gaan, hoelang het misschien nog wel of niet zal duren... Meer dan dat kunnen we niet doen.. Ik hoop dat mn temp een goed teeken is, ik voel verder geen ongi opkomen ofzo.. @ Snippie: Lekker genieten dit weekend! Superleuk da jullie lekker weg gaan saampjes! Stuur is een paar van die muffins hierheen hihi. @ Lionking, ik had je al gefeliciteerd in het andere topic maar ik vind het echt super voor je! Ik hoop dat ik me zaterdag of zondag bij je aan mag sluiten!
Zo echt wel, ik kreeg net een reuze stroopwafel bij de koffie, dat was ook niet verkeerd hoor! Ik ga voor rose dit weekend! Ik hoop dat het nu raak is, maar het zal nog wel niet... Maarja geen bloed geeft moed!!
Lionking! Leuk je weer een keer te zien! Enne, GEFELICITEERD!!!! Helemaal leuk! @hier, ik voel me een beetje blegh... misselijk gevoel, megagevoelige tepels en de zijkanten gaan ook weer zeer doen. Verder pies ik me scheel en ben ik de hele dag op zoek naar eten, geen zoetigheid maar echt eten..Me lenzen doen me zeer, dus zit weer es met bril op, heel charming.. not. Anywayz, nog 4dagen till test-day. We gaan voor rose. Ik doe vaak voor mezelf kaarten leggen en pen.delen, de kaarten zeggen dat het zeker gaat lukken zolang ik de moed niet opgeef en ervoor blijf vechten, de pen.del zei vande week juni09/jongen en vandaag mei09/meisje... Oh, kaarten leggen en pen.delen kan ik allen met direct contact, real-life zegmaar. Dus als je wilt dat ik voor jullie kijk, zul je een bakkie moeten komen doen hier in Mirroi Ps. puntje tussen "pen" en "del(en)" ff wegdenken, die zet ik ertussen zodat de zoekfunctie deze post niet vindt Knuf Sookie!
hej lieverds daar was ik weer.herelijk gegeten bij me schoonouders en daar nog even tv gekeken. loin meid welkom!!!klets gezellig mee!meid!!! die muffens zijn erg goed gelukt mmmmmmmm heb er 12 te verdelen onder 6mensen hihi. dat word lekker eten.morgen voor het ontbeit!en mee in de trein! heerlijk! ik ga nu lekker richting bed en spreek jullie morgen vroeg weer.want gaan morgen naar de zwarte markt! slaap lekker allemaal!! knuff
hai dames! het spijt me heel erg dat ik zo lang niks meer heb geschreven hier! gaat het allemaal goed met jullie? zo te zien weer een zwangere erbij! lionking gefeliciteerd!! wel vroeg, maar zal het weekend ook nog wel positief zijn of niet? hoe gaat het met de andere zwangeren? hier gaat het goed. ben nu halverwege mijn cyclus. voel niks anders en verwacht het deze maand ook totaal niet eigenlijk. de reden dat ik zo lang niet meer heb geschreven komt toch echt door mijn werk. het is erg druk en erg onregelmatig. daar omheen veel afspraken met vriendinnen en voetbaltraining. het sociale leven moet er wel blijven natuurlijk. maar....ik was jullie en de aprilgirls niet vergeten hoor! ben benieuwd hoeveel er deze maand op roze gaan! ik hoop veel! succes allemaal! liefs mollie
Goeiemorgen meisjes!! ier goed nieuws, want mn temp is vanmorgen toch omhoog gegaan naar 36,8!!! Wel raar, omdat ik eigenlijk morgen ongi zou moeten worden, dus we houden hoop! Ik voel me verder niet anders, niet misselijk ofzo. @ Sookie: Ik vinnd kaartleggen ook wel interessant en dat andere ook. Waar ligt mirroi? Gaan we met zn allen bij Sookie op de koffie hihi. @ Snippie: Veel plezier op de zwarte markt, ik ben er ook een keertje geweest en vond het echt superleuk, lekker geshopt toen! @ Mollie, we vroegen ons al af waar je bleef meid! @ Hier: Ze gaan vandaag onze tuin dicht straten dus vanavond is het als het goed is helemaal af, ben benieuwd! Fijne dag allemaal!
goede morgen dames! Mollie gezellig meid dta ej er weer bent.het met mijn gaat afgezien van me onderschrift:S!gaat het goed! Iloon wat leuk zeg dat ze de tuin gaat doen!hopelijk word het mooi:LDvats wel! Sookie dat kaartleggen lijkt me ook wat.ik ben nu bezig met het leren van orkel der runen.best wel ingewikkeld. nou meiden man licht nog op bed.die vent van mij had zijn wekker vergeten aftezetten. ging dus van morgen om 6uur de wekker!!gatsie zeg!!!! knufff kus hier eindelijk een redelijke nacht gehad!sliep al twee dagen niet goed.
hallo meiden vandaag is het weer zo`n lekkerevrijedag voor teshoppen als ik me straks hopelijk beter voel ben de laatste week veel misselijk en overgeven en heel erg moe maar ja we krijgen er wat moois voor terug ga 2 juni naarde vk dus ben eens benieuwd een fijne dag iedereen
Hey Meiden, Sorry dat ik al even niets meer van me heb laten horen, was jullie eigelijk beetje vegeten.... Heb veel bij de Januari Mama's gezeten, maar daar ist inmiddels zo druk! Hier gaat het prima, mag zeker niet klagen, a.s. dinsdag 2e echo. Hopen dat het een mooie echo word, daarna gaan we het de kids vertellen, en zal iedereen het langzaam aan te weten komen! Hoe ist met de rest hier? X
hallo allemaal wat gezellig dat de club weer wat groter begint te worden! en gefeliciteerd lion!! Hier gaat het allemaal redelijk,zal nog steeds niet veel online zijn want red het gewoon niet. Gisteren voor de eerste keer naar de vk geweest en heb woensdag mijn eerste echo......spannend allemaal.Maak me de laatste 3 dagen beetje druk omdat de pijn in mijn borsten af neemt en ik niet weet of dat er bij hoort of niet maar goed zal af moeten wachten tot woensdag. Ik hou jullie verder op de hoogte Hoe is het met de rest van de dames? is alweer een tijdje geleden... liefs
Hey meiden, Jullie zijn welkom hoor! De koffie staat klaar! Enne Mirroi, da's plat voor Middelrode (ca 15km onder Den Bosch ri Veghel) Snippie, rune leggen kan ik ook een beetje, maar daar is vooral (net als bij kaarten trouwens) de interpretatie het lastige. Je kunt wel de betekenis van elke steen afzonderlijk weten, maar het gaat vaak juist om de cominatie, volgorde en de vraagstelling. Veel oefenen, dan lukt het vanzelf!! En op je intuitie vertrouwen! Mollie, leuk je weer ff te zien! Enne, Marieke ik zie dat je de weg al gevonden had! Hier licht misselijk bij vlagen, mega-gevoelige tepels, borsten eigelijk niets verder... Eigelijk heb ik zoweel niet echt ongie-dingen als zwanger-dingen... Voor me gevoel zou ik zommaar pas over een week ongie moeten worden ipv as zaterdag... Strange... Anywayz, nog 3dagen. Knuf Sookie
@brabants meisje, dat je borsten minder gevoelig zijn maakt niet uit. dat hoort erbij. ze blijven niet de gehele zwangerschap gevoelig. dus geen zorgen maken wat dat betreft! dat is iets hormonaals. dus goed. ook misselijkheid kan bijvoorbeeld opeens van de één op andere dag over zijn. dat is ook zo iets geks. spannend woensdag!
mollie thanks voor je geruststellende antwoord! het is zeker spannend woensdag ben ook erg benieuwd! Hoe is het verder met jou?
goed zo met mij gaat het goed. heb alleen geen gevoel dat ik zwanger zal zijn deze maand. we zijn wel actief geweest hoor, maar de vorige maand zit nog te vers in mijn geheugen. dat ik dus twee weken overtijd was, maar niet zwanger bleek te zijn. dat was erg frustrerend. 3juni hebben we weer een afspraak bij de gyn. indien ik dan nog overtijd ben hoop ik dat ze bloed wil afnemen om te kijken of ik zwanger ben. dan zou ik namelijk 4 dagen overtijd zijn. ik ben benieuwd. als je meer vragen hebt.....ik hoop ze allemaal te kunnen beantwoorden, maar dan kan je wel bij mij terecht. vanaf het moment dat je bij je verloskundige onder controle bent dan kan je beter je vragen aan haar stellen, want zij begeleid je immers ook. maar tot die tijd ben je welkom.
hej meiden was ik weer! sookie toch were spannend meid! Mollie wat goed zeg dat je dat allemaal weet.ik hoop dat het raak is meid brabandsmeisje het schiet al op he meid! heb een leuke tas gekocht en een leuk tunikje van me mannetje gekregen! dus zeer geslaagde dag gehad! en straks lekker spagehettie eten!!mmmmmm
Hoi meiden, daar was ik ook weer! vanmiddag is onze complete voortuin bestraat en het is echt super mooi geworden! We zijn helemaal trots. We trouwen over 7,5 week, dus dan zorgen we dat er mooie planten en boompjes in staan. We hebben dus wat te doen de aankomende weken! Verder is er nog geen spoor van ongi en normaal heb ik al bruinverlies en last van van alles. We houden de moed erin! Vanavond doen we lekker helemaal niks, zo ff eten en dan in de douche, want dat is hard nodig. Verder gaan we lekker een filmpje kijken.