Linda, volgens mij niet... Maar idd, het maakt niet uit hihi. Ik ga het wel effe verder uitpluizen haha, nu ben ik nieuwsgierig!
hmmm oke, dus je weet niet of je al wel een eitje gehad hebt? Enige waarom je dacht dat ie geweest is, was je temp? oke... wellicht gewoon een tempverhoging gehad deze ronde dan.. mgoed.. haha, die duitse site kan ik niet zoveel mee
Ja, ik dacht wel iets gevoeld te hebben tegelijk met die tempdaling. Maarja, ik klus nu gewoon nog eventjes door, want we zijn goed bezig hahahaha. Ik hoop op een goeie ronde!
Goeiemorgen meiden! Hoe is het met je snip? Hou je het een beetje vol? Ik zou al getest hebben hoor hahahaha. Kun je niet effe het ziekenhuis bellen wanneer je nou mag testen? Hihi ik ben nieuwsgierig! @ Hier: Ovulatiepijn en mn temp weer omlaag. Als ik geen ovutest had gedaan gister dan had ik echt geschrokken van mn temp. Zal vandaag mn eitje wel krijgen denk ik!
Hihi sorry hoor, ik ben gewoon zoooooo zenuwachtig voor jullie! Mijn gevoel zegt nog steeds dat het gelukt is!
hihi! geeft niet meissie!! snap het best hoor!ben benieuwd of het gevoel van jouw en vele andere klopt
jah das nog lekker hoog! mijn normale tem bij ongi si 36.5!zolang hij sowiezo boven 37 zit is het goed. maar we gaan het zien. dames ik ga even was op hangen en dan gamen knuf
das een moooie temp!!! Jaaa dit kan toch bijna niet meer missen zeg!! Kom morgenochtned gelijk ff kijken hier, om een uur of 9!
spannend hoor snip,morgen idd site checken hihi nu lekker even naar de stad toe,als het goed is mag ik een nieuwe tel uit gaan zoeken joeghoe
Tadaa, foto van me ei, en nu hopen dat ie snapt wat ie moet doen samen met de zaadjes van Tim Bekijk bijlage 33391