Haha, het lot van ons vrouwen, vanalles voelen en meerdere kanten op kunnen gaan! Ik denk aan je morgen! Knuf Sookie
@ sook: wauw mooi ei hoor!!! @ Snippie: WOeeeehoe vandaag de grote dag!! Ben zééééér benieuwd!! Ik kom rond een uur of 11, half 12 weer even de site checken!
Dames stop maar met duimen!!! na een licht positieve test vanmorgen 3uur later bloed verlies!!! en dat op dag 14na terugplaatsing!!! ik neem even afstand van het forum.voor vragen pb me maar.
oooooohw neee nee nee!!!! Verdorie nog!!!! Pfff..tis toch ook niet eerlijk... Kheb dr geen woorden voor meis... Het had gewoon nu jouw dag, jouw jaar moeten zijn. Zucht...een héle dikke knuffel.
O nee toch Wat klote! Maar het kan ook nog de goede kant op gaan he snip? Misschien wel een innesteling.. Ga je vandaag nog naar het ziekenhuis toe?
nee ceht meid ik weet hoe mijn ongi begint en dit is geen innestelinghet word steeds meer. lief dat je het zegt!kan ziekenhuis pas om half 12 bellen knuf
Echt klote!! Als iemand het verdient ben jij het wel... Ik word er helemaal stil van... Veel sterkte meis en een hele dikke knuffel...
dank je meissie. belede me baas om me ziek te melden! die was helemaal ontdaan! me man was net naar zijn werk!dus die belde ik in tranen op! is direct om gekeerd ! ik kan alleen maar huilen als ik met mensen praat:S! liefs
Ja ik kan het me voorstellen meid, wat een klap moet dit zijn... Ik weet niet wat ik moet zeggen, ik hoop dat jij en je mannie een beetje steun bij elkaar kunnen vinden. Ik ben er hier voor je als je me nodig hebt. Een hele grote dikke cyber hug van mij!
Ow Snippie... Meissie toch! Ook hier ff helemaal stil. Ik had het zoo gehoopt voor je, voor jullie.. Maar we zijn er voor je meissie, als je ons nodig hebt. Dikke dikke knuffel Sookie
Dank je dames!ziekenhuis gebeld!moet het heel goed in de gaten houden !omdat ik natuurlijk ook al vanaf vleden week maandag nacht niet meer op mijn buik kan slapen Zeurende pijn in me maag en erg misselijk dar door snachts!maar voor nu lekker een maandje rust!janaurie gaan we cryo,'s laten terug plaatsen! Morgen gaan me man en ik lekker een nachtje naar Rotterdam even helemaal niks! Nou meiden tot snel! Knuf
o nee snip...gewoon even een dikke digi knuffel!!! en denk even lekker aan jezelf. een weekend ontspannen samen met je ventje