Hey Iloon ,\ Ik duim mee dat ze je wederom geluk brengen, en deze keer blijvend! @hier: ff update, nog geen spoortje van bloed te bekennen, zelfs niet bij een bm-check En (ja, hoe gek kun je doen.. hihi) mn afscheiding ruikt ook niet naat bloed.. Die is veel en dun-wit (voel het afentoe lopen..) Me borsten doen een beetje pijn aan de zijkanten, en ik heb een licht drukkend gevoel in me onderbuik. Oja, eten heb ik geen zin in en voel me al de hele dag een beetje weeig in me maag. Plus the usual (of dus, wat ik al geschreven had) vlug vet haar, moe, emo, moodswings..warrig Oja, en heb er weer ff tijdelijk een nieuwe hobby bij: Broekloeren! Oftewel, wou dat het weekend was!! Knuf Sookie
Haha! Kun jij dat niet voor me doen? Of dan iig kijken zodat ik dat niet hoef... Hmmm, toch ook wel bang voor de teleurstelling denk ik.. Maar zonder gekheid, nee, ik wacht echt nog ff een paar dagen. Knuf Sookie
Oke, zet ik klaar! En Snip, mss probeer ik het zelfs nog ff tot zaterdag uit te stellen.. Mits de duivels wegblijven..
sook spannend hoor!!!!! meiden ik wil ook even wat kwijt: ik denk dat ik gisteren een deel van mijn slijmprop ben verloren weet hetniet helemaal zeker,maar het leek er wel op. Ook nemen mijn voorweeen toe. moet zeggen dat ik het nu toch wel heel spannend vind worden liefs
Goeiemorgen meiden! Brabantsmeisje, wat spannend! Het zal nu niet meer zo lang duren voor je jullie kindje in je armen hebt Hou er wel rekening mee dat als je je slijmprop verliest, het toch nog eventjes kan duren. Doe het in ieder geval wel lekker rustig aan en probeer je een beetje te ontspannen. En als er iets is, kun je hier altijd gillen en als dat niet lukt weet je me te vinden he Sook, wat spannend! En wat goed dat je kunt wachten met testen, ik was allang aan het testen geweest in jouw geval hoor @ Linda: Alweer 26 weekjes meid, wat gaat dat toch hard! @ Snip, hoe gaat ie met jou? Zijn jullie deze ronde wel zelf aan het proberen? @ Hier: Mega ongi Maarja wel een goed dik bm slijmvlies dus. Vandaag heb ik helemaal vrij gepland, want voel me niet echt fantastisch...
Iloon balen zeg zo ongi. Nee we zijn niet zelf aan het proberen.we vrijen wanneer we willen en zien het wel. lekker hoor! volgende maand verplicht ovutesten!(maar krijg ze van het ziekenhuis)Moet namelijk me ei in de gaten houden.want daarna pas kunnen ze een cryo terug plaatsen. liefs
@ brabantsmeisje: Woee...wat spannend zeg!! nu gaat ht dus gauw genoeg écht beginnen!! Onwijs spannend, ik ga voor je duimen!! @ Sookie: knap hooor, geen test gedaan!! Ben wel heeeel nieuwsgierig en duim heel hard voor je!!
Hey Brabantse! Spannend!! Het begin van het einde en weer een nieuw begin!! @hier, door de dag heen steeds meer last van maagzuur gekregen, je weet wel, het gevoel dat je maag in je keel zit... Hmmm nou vind ik het ook spannend worden hihi. Maar wacht lekker toch nog met testen! Haha Knuf Sookie Ben net thuis, dus dacht eerst ff mail en hier checken, nu een trui gaab zoeken (koud!) en lenzen uit!
WAAAAAAAAAAAAAAH dit is slopend!!hihi zit in de zenuwen voor jouw!! wel gaaf want bij em zelf had ik geen zenuwen hihi