Dankje Gwenn.. Ik zou liegen als ik er niet verdrietig van ben... Maar we gaan nu gewoon door naar IUI2 en het Geertgen kent geen feestdagensluiting, dus wss zal IUI2 op oudjaarsdag plaatsvinden... Knuf Sookie
Hoe is het eigelijk bij jou? Rommelt het nog steeds lekker in je buik? Is de kleine er al helemaal klaar voor om in de grote koude wereld te komen?
Bekijk bijlage 37584 NOD: * Snippie: 31 december 22e ronde (Maandje rust) * Ilona2802: 13 januari 10e ronde * Sookie: 15 januari, 35e ronde IUI 2 ZWANGER: *Brabantsmeisje:Zwanger in Ronde 2 uitgerekend 28-12-2009 *Lindavnr:Zwanger in Ronde 7, uitgerekend 23-03-2010 BEVALLEN:
Zo meiden, ik heb de NOD lijst aangepast. Ik heb er bevallen aan toegevoegd want binnenkort zal de eerste aprilgirls baby zich aandienen! Sook, ik vind het echt zo ongelofelijk klote voor jullie dat het toch niet gelukt is Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen toen je vanmorgen zag dat je toch ongi was geworden... Snip, hoe is het met jou meis? Zijn jullie nog wel gewoon bezig deze ronde? En dan zit je nu rond je eitje toch? Linda, hoe is het met jou? Is het een beetje vol te houden nu op je werk? En groeit je buikje lekker? Ik ben echt jaloers op jou hoor! Jij krijgt gewoon over een kleine 3 maandjes 2 prachtige lieve babytjes, jullie zijn echt gezegend! @ Brabantsmeisje: Hoe is het met jou? Begint het al een beetje te kriebelen? Nog eventjes en dan is het gewoon al zo ver en dan ben je mama! Bekijk bijlage 37587 @ Hier: Mega ongi, het lijkt wel weer een miskraam, ongelofelijk haha. Maar ongemerkt zitten we nu alweer op dag 7 van de cyclus. Ik heb het idee alsof ik een grote schoonmaak heb vanbinnen hihi. Alleen maar goed! Ik ben ook weer begonnen met de zwanger worden pillen van de etos, vorige keer hebben die mij in deze 5e ronde ook heel veel geluk gebracht, dus hopelijk mag ik nu op 13 januari hier 's morgens mijn eerste bericht openen met goed nieuws! Het zou leuk zijn als het gelukt zou zijn, want op 13 januari zijn we 2 jaar samen. We hadden het er vanochtend over hoe we dat gaan vieren en we vonden het wel mooi om dat met een positieve zwangerschapstest te doen! We zijn vanmorgen even naar Tuinwereld gegaan en hebben 3 netten haardhout gescoord voor een tientje dus dat wordt lekker fikken op ons vakantie adres haha. Ook zijn we nog bij een zaakje geweest waar ze altijd een leuke kerst afdeling hebben en daar heb ik supermooie kandelaars gekocht voor een redelijk prijsje dus ik ben weer blij Ik zal de aankomende dagen waarschijnlijk niet zo uitgebreid aanwezig zijn op het forum, morgen hebben we een verjaardag, maandag heb ik 2 rijlessen (3 uur achter elkaar) en moet ik een taart maken, dinsdag rijles en daarna afrijden als het weer het toe laat en dan 's avonds de taart bezorgen, woensdag als het mee zit mijn rijbewijs afhalen en 3 taarten maken en 's avonds bezorgen en dan mag ik donderdag eindelijk heerlijk op vakantie! Mijn laptop gaat mee, dus ik zal er af en toe wel zijn! Enne Gwen, ik ben te bereiken, dus zodra je nieuws hebt zal ik het zo snel mogelijk posten! @ Sneeuw: Wat is de wereld toch eigenlijk mooi he met die witte deken er overheen. Het is voor het verkeer niet zo praktisch, maar het is toch wel genieten als je om je heen kijkt. Fijne avond allemaal en excuses voor mijn lap tekst Liefs
zo iloon jij hebt het druk meissie!!! maar daarna kan je lekekr genieten van je vakantie. Wij houden niks in de gaten en ei is donderdag geweest(ik kan daar niet omhene want voel hem altijd). maar we zijn dus niet gericht bezig!de kans dat het natuurlijk lukt is namelijk 0.01%!dus ga vanavond ook lekker aan de wijn en file american! we vrijen gewoon wanneer we zin hebben en zien het wel.!
trouwens balen dta je zo lang ongi bent! maar wie weet is je lichaam straks klaar en kan je 13 jan gaan juigen
Zo ja dat hoop ik wel zeg! Ik ben al best wel ongeduldig, omdat ik nu weer 5 rondes verder ben, maar eigenlijk mag ik niet klagen, want jij een sook zijn al veel langer bezig
meissie het gaat er niet om wie er langer beizg is we hebben allemaal 1grote droom en wens en hopen allemaal dat die snel uit gaat komen! KNUF
Hey dames, Nou, net het Geertgen weer gebeld, voor een nieuwe ronde. 30 december mag ik de fm laten doen en ik hoop ook meteen pregnyl zetten zodat we oudjaarsdag de IUI hebben. Ze zijn nieuwjaarsdag gesloten, dus ik hoop dat me ei "gewoon" doet Knuf Sookie
Taj, zit mss tussen me oren, maar gelukkig kan het dit jaar nog en moeten we niet een jaar verder Uhhh, zet het een beetje krom neer, maar ik denk wel dat je weet wat ik bedoel... Anywayz, ThNx! Knuf Sookie
Ik snap je wel hoor Sook, het is toch nog een kans in 2009! @ Hier: Rij examen gaat misschien niet door morgen Vanmorgen heeft het cbr ook weer examens afgelast...
Ja, dat bedoelde ik. Maarre, ik zal voor je duimen dat het examen niet afgelast wordt! En anders er bij je instructeur bovenop zitten voor een nieuwe datum, cbr is verplicht om de afgelaste examens binnen twee weken opnieuw te plannen. Knuf Sookie
Okee dat zal ik effe onthouden, thanks! Mijn rijles van straks is ingekort van 3 nar 2 uur, de examens van vanmorgen zijn ook niet doorgegaan, dus ik heb weing hoop...
@ Ilona: Net toevallig gelezen op nu.nl: Examens Vrijwel alle rijexamens in het land zijn afgelast vanwege de gladheid en de sneeuw. Ruim 1450 mensen kregen te horen dat ze op een andere datum moeten afrijden. Volgens een woordvoerder van het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) gaat er ''sporadisch'' nog een examen door, maar in de meeste regio's zijn ze allemaal geschrapt. Vorige week gingen ook al honderden examens niet door vanwege de winterse omstandigheden. http://www.nu.nl/binnenland/2148529/ochtendspits-gaat-mogelijk-naadloos-in-avondspits.html
Dankje Lin, ik ben er heel bang voor dat het idd niet door zal gaan. Ik heb vanmiddag gelest en het was echt een drama, het was 1 grote sipcursus. Mijn instructeur ziet het nog zonnig in, maar ik hou er eigenlijk voor 95% rekening mee dat het niet door zal gaan. Ik moet alleen morgen wel gaan lessen om 11.30 en dan zou ik om 13.00 afrijden. Ik heb gezegd dat ik een uurtje wil lessen en dan naar het cbr, om af te wachten of het door gaat en een bakkie koffie doen. Ik had het vanmiddag echt slecht naar mijn zin in de auto dus morgen zo min mogelijk rijden... Ik laat het wel weten als ik meer weet!