ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen! ga nu lekker effe onder de douche en dan nog even op mijn gemak zitten. ik lees het straks. ik wens je heeeeeeelllllllllllllllllllllllll veeeeeellllllllllllllllllllll suc6!!!!! liefs
Dankjewel meid, het ziet er goed uit hier! Ik word nu wel een beetje zenuwachtig hoor hihi. Gefeliciteerd met je 27 weekjes!
Niet zenuwachtig zijn hoor, nergens voor nodig!! Je kan het harstikke goed... jij rijdt binnenkort gewoon naar jullie vakantiebestemming!! En danku voor de felicitatie haha wat lief dat je zo goed op let
Hihi graag gedaan hoor Lin! Ik vind het super dat jullie 2 van die schattige ukkies krijgen Ik hoop ook dat ik naar de vakantie mag rijden! Ik zag wel dat de eerste 2 ronden rij examens vanmorgen afgezegd waren. Hopelijk laten ze het vanmiddag gewoon doorgaan en kom ik met goed nieuws! Hard voor me duimen hoor!!! Ik kan er niks aan doen, maar de zenuwen zijn er wel een beetje. Gaat wel weg zodra ik in de auto stap, ik weet ook wel dat ik best aardig kan rijden, dus hopelijk kan ik dat overbrengen! Tot vanmiddag meiden!
wat balen zeg dat het examen af is gezegd,nu maar hopen dat je niet al te lang hoeft te wachten voor je op mag! lin wat gaat de tijd toch snel............27 weken gewoon al
hallo april meiden, het laatste nieuws van brabants meisje. ze is vannacht bevallen van een meisje chloë.. een mooi kerstkado dus hihi. volgens mij is alles goed met ze maar dat zal ze binnenkort allemaal zelf vertellen! groetjes elisah
Anyway, Gwen en Martin, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Fijne kerst allemaal, hier is het flink aan het sneeuwen!
Wel een beetje jammer dat iemand anders die hier nooit komt en geen lid is van ons clubje, ineens komt vertellen dat Gwen is bevallen, terwijl ik haar buddy was... Niet zo leuk...