En ik alweer terug! Hihi, maar we kleppen hier wel verder, praat wat makkelijker als je begrijpt wat ik bedoel (daar staan die puntjes daar ook voor) Knuf Sookie
Ja zeker, ik praat hier ook makkelijker dan in losse topics hoor Hoe is het met jou? Hebben jullie een leuke kerst gehad?
meiden me nod klopt niet!!heb me een dag vergist! hihi! hij is morgen al! hoe het met me is!word gek van me liezen!spierpijn!sinds een paar dagen en heb spierpijn in me buik en steekjes enzo!sinds vleden week maar zou wel iets nieuws zijn! of lichaam die het nu zwaar heeft dat hij het weer zelf moet doen. knuf
tanx!nee ga als ik overtijd ben en ga er niet vanuit en anders 1janauri testen vind ik een mooie dag! maar ga er maar vanuit morgen ongi te worden. maar weet het deze maand dus niet zeker
Ach, leuk.. Moeders was weer lekker tactvol.. "Oh, ik heb toch leuk nieuws! G. is zwanger!!" G is mijn nichtje en de tweede aan die kant van de fam die voor een achterkleinkind gaat zorgen.. Ben blij voor d'r hoor! Maar moest mam het nou zo zeggen?! Nouja, zo is ze, denk ik dan maar.. En verder, de normale verplichtingen, wel gezellig hoor, maar vond niet erg dat het weer voorbij was. 1e kerstdag ook nog even gevierd dat het precies 5jr geleden is dat ik Tim belde dat ik het uitgemaakt had (ja, lekkere timing, eerste kerstdag een uur voor we naar de schoonouders gingen eten..) en hij bij zijn toemalige vriendin aan het diner zat.. hihi.. (hij heeft het met haar 9jan uit gemaakt, de dag na het 25jr huwelijsfeest van zijn ouwelui) Vandaag een dagje gewerkt, morgenochtend nog en dan naar elsendorp, fm en pregnyl. En jij, hoe was jou kerst op de Veluwe? Knuf Sookie Ps, en hier praat het ook makkelijker omdat we mekaar kennen en dus ook niet zoveel meer uit te leggen hoeven
.. Ja dat wel, maar het enthousiasme van mama had wel wat minnder gemogen, gewoon voor mij.. -- oja, en ze is al 12wkn, dus stiekem hopen dat het mis gaat helpt ook niet meer (sorry, dat is het groene monster in mij dat ff boven kwam )
Och jeetje, ja als je bezig bent met zwanger worden en het gaat niet zoals gepland, dan hoor je dat om je heen iedereen zwanger is. Ik vind het ook altijd zwaar om te horen dat iemand zwanger is en dat wij nog steeds aan het wachten zijn en zo goed ons best doen En ja, moeders die ongenuanceerd zijn, daar kan ik wel een boek over schrijven, die van mij lijkt ook alleen maar de verkeerde dingen te zeggen. Een paar voorbeeldjes: - Ach ja, je weet in ieder geval dat je zwanger kunt worden (uhm ja, daar heb ik toch nu geen zak aan? En het zegt toch ook verder niks?) - Je moet er niet zo mee bezig zijn. (Okee, hoe? Dit is trouwens ook de favoriete uitspraak van mn schoonvader) En zo kan ik nog wel even doorgaan. Hihi en wat een verhaal over jou en Tim zeg! Wat cool! En tsja, het is nooit een goed moment om het uit te maken toch Lekker dat je morgen nog eventjes hoeft te werken en dan weer bekeken wordt wanneer de iui is! De kerst hier as gezellig, we hebben lekker 2 daagjes gegourmet. Ook lekker gewandeld en natuurlijk de open haard flink gefikt hihi. Vanavond fikken we al het hout wat we nog hebben weg en dan kunnen we morgen het huisje klaarmaken voor vertrek donderdag. Ik wil eigenlijk ook wel weer lekker naar huis, door de kou en de gladheid is er niet heel veel te doen. Maar we zijn wel lekker saampjes en het is gezellig! Idd is het hier beter praten dan in het andere topic, ik zou daar ook nooit zoveel vertellen als hier in de club.
Begrijpelijk hoor, ik heb stiekem ook wel eens die gedachten, ik weet dat het niet goed is, maar iedereen die zwanger wil worden zou ook eens mee moeten maken hoe het is als het lang duurt, een mk krijgen. Soms heb ik het gevoel dat het bij anderen allemaal maar makkelijk gaat en die vrouwen begrijpen ook niet wat wij mee maken.. Misschien geen leuke gedachten, maar ik kan er ook nisk aan doen...
Zal ik meeschrijven aan dat boek? Hihi Maar weetje, ik vind het nbiet zo erg als er weer iemand in mijn omgeving zwanger is (of inmiddels alweer van de tweede), maar als het een nichtje is, komt het ineens weer ff (te) dichtbij. En ik had zooo graag het eerste achterkleinkind gehad.. Maarja, dat zit er aan die kant niet in, mss de 3e.. en aan de andere kant is de vriendin van een neefje door de pil heen zw geworden.. dus ook daar niet meer de eertse.. Klinkt mss stom, maar ja. Tim is ook de oudste van de kleinkinderen, ik had hem ook graag het oudste achterkleinkind gegeven.. Achja, dat is wat ik al zei, dat groene monster in mijn wat niet altijd even realistisch is.. Ik weet iig zeker dat ons kind het meest gewenst is, aan allebei de kanten! Knuf Sookie
Lekker snip! Ik hou helemaal niet van verplichtingen met kerst, bij mijn moeder gaat het nog wel, maar bij mn schoonouders hoeft het voor mij niet zo..
Ja ik begrijp je helemaal hoor meid, het is ook moeilijk om iedereen om je heen zwanger te zien worden (meestal klaarblijkelijk makkelijk), zelfs door de pil heen. Jullie zijn natuurlijk al een tijd bezig en dan wil je ook weleens resultaat zien. Nu is het zwanger worden niet meer iets wat leuk is. Hier thuis is het ook niet leuk meer om ermee bezig te zijn. Ik zag net dat ik me op 4 februari 2009 op het forum heb geregistreerd, dat is ook al bijna een jaar Ik ben al wel zwanger geweest, maar toch is dat mis gegaan, dus al met al blijft het moeilijk. Soms heb ik er ook best wel last van, regelmatig toch nog huilbuien enzo... Ik had niet verwacht dat ik er zoveel moeite mee zou hebben, maar dat is toch zo Nu is het zwanger worden krampachtiger dan voor de mk, omdat je weet dat het in principe zou moeten lukken, dus waarom duurt het dan alweer 5 ronden? Niet leuk meer...