Aprilgirls 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinguïns, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

heey heey

evn een berichtje van mij....
    allereerst lees ik dat er miscommunicatie is geweest:( sorry ik weet echt niet meer hoe het zat,zullen de hormonen zijn geweest....

hier gaat het lekker moet ik zeggen,een hele heftige bevalling gehad.ben om half 12 begonnen met mijn eerste wee en de rest volgde meteen om de 4,min... na 1,5 uur vk gebeld en die kwam,zat toen al op 5 cm ontsluiting. daarna binnen no time op volledige ontsluiting.
    na een paar persweeen was ons meisje er om03.30 uur!!!,met de navelstreng om de nek,dus snel handelen.
    daarna in rap temp placenta gekomen zonder probleem,maar toen kreeg mams een forse flinke bloeding die niet wilde stoppen met medicatie,ambulance werd gebeld want ik verloor te veel bloed.. die zijn gekomen en ze hebben me eerst thuis an het infuus gelegd en extra medicatie gegeven om mijn baarmoeder samen te latentrekken.
    gelukkig met resultaat!!!
    bloeddruk en alles was goed,daarom hebben ze besloten dat ik toch thuis mocht blijven maar wel 24 uur plat.... dan is de keuze niet moeilijk ;)

herstel gaat wonderbaarlijk goed en snel nu,en onze kleine meid doet het gewoon weg super. heeft lekker nu een beetje ritme gevonden en dan krijgen papa en mama dat ook;)
    foto volgen zo snel mogelijk maar dat gaat me nu nog niet lukken

liefs

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hihi ik heb dus juist liever andersom:)!liever bij schoonouders dan bij me moeder

3. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi Gwen, klinkt allemaal heel heftig, maar wat fijn dat het nu zo goed gaat!
    Hoeveel woog Chloë bij de geboorte? Dan zet ik dat erbij in de lijst!
    Ben heel benieuwd naar de fotootjes :)

4. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ze woog 3160 gram.netjes he
    foto's volgen echt snel,maar kan nog niet al te lang op zitten dus dat moet ik op mijn gemak gaan doen

5. Pinguïns

Okee ik heb het genoteerd hoor Gwen, volgende keer dat ik de nodlijst plaats, staat het erbij!
    Ga maar lekker genieten van jullie dochtertje en doe lekker rustig aan!
    Liefs en een dikke knuffel!

6. Pinguïns

Linda, gefeliciteerd met je 28 weken!!!

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    brabands meisje heftig zeg:S!gelukkig gaat alles weer goed!
    knuf

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha brabantsmeisje, dat klinkt inderdaad heftig, je bevalling! Jeetje, een ambulance aan de pas moeten komen, schrikken zeg.
    gelukkig is het allemaal uiteindelijk goed gekomen!
    Ben ook benieuwd naar de foto's, maar doe maar rustig aan hoor :) lekker genieten van jullie meisje en als je een gaatje hebt zien we de foto's wel :D

@ ilona: danku :)

9. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    ff vlug, me eten is klaar.
    Net terug van de fm bij het geertgen, 2 jan gaat het gebeuren. IUI2 en 1 jan zelf de pregnyl zetten.. brrr

Knuf Sookie

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    oh spannend sookie!!!
    januarie word de maand meid!!
    knuf

11. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Tja, helaas net niet 2009..
    Nouja, een ei is niet te sturen (.. oke, wel, maar dan wel met hulp 8) )

Nog tips voor het zetten van de pregnyl? Vind het best heel spannend (lees: eng)

Knuf Sookie

12. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Anywayz, gyn vroeg wanner ik ongie was geworden, dus ik vertelde dat ik zaterdags (19dec) ongesteld was geworden na de donderdag (17dec) dat ik mocht testen en in totaal 4dgn overtijd ben gegaan (nod 15dec). Waarom ik geen test had gedaan? Nou, met m'n mk's wilde ik gewoon ff wachten tot het weekend en de test evt zeker posi zou geven. Dat begreep ze. Maar, ze had toch liever gehad dat ik wel getest had, zeker ook omdat ik aangaf dat ik wel heel sterk het idee had dat er iets zat.. Dus nu afgesproken dat ik wanner ik deze keer were overtijd ga, zoiezo test, en dat ik dan de volgende IUI "hulp" krijg bij de innesteling. Dus extra pregnyl tijdens de luteale fase. Zeker omdat ik al meerdere mk's heb gehad..

Cyste links zat er nog, maar niet gegroeid.. Hoef me er nog steeds niet druk over te maken... (betekent niet dat ik daar ook naar luister :) )

Knuf Sookie

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    pregnyl spuit tjah tips!'

heb niet echt een tip!doe het alleen en zet hem zo snel mogelijk!!!
    knuf

14. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Die gedachte had ik ook al, aleen zijn als ik m zet. Denk dat als Tim op me vingers staat te kijken ik helemaal zenuwachtig word.. Ik was al zenuwachtig met de prikinstructie, en toen heb ik m nog niet eens echt hoeven zetten..

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik ben rustig op de slaapkamer gaan zitten en had hem zo gezet!
    even goede huid plooi pakken tjac:)!
    je kan het meissie.

maar ik had mss het voordeel dat ik al 18dagen aan het prikken was

16. Pinguïns

Hoi meiden!
    We zijn een dagje eerder naar huis gegaan ivm het weer wat op komst was.
    Vanavond even naar mn moeder geweest, die heeft van de week mijn broer en zn vrouw dr uit gezet, want die vrouw zat te zeiken dat mn moeder de kleine wilde vasthouden en zat echt heel erg te mutsen van: Ik wil niet dat dat kind iedere keer opgepakt wordt en dat jullie vragen of je het vast mag houden is erg irritant.
    Nou ik heb er geen woorden voor, mijn moeder is tijdens de zwschap van die trut geweest om haar te helpen omdat ze bekkeninstabiliteit had en nu kan ze zowat dood vallen.
    Erg triest allemaal... :(

Sook, lekker dat je op 2 januari aan de beurt bent!
    Jammer dat het niet meer in 2009 gebeurt, maar wel een mooi begin van het nieuwe jaar!

17. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

jee ilona wat een gedoe zeg met je broer en schoonzus, je moeder wil ook niet meer als goed voor hun zijn en wat krijg je er voor terug blehhh

sook kan me voorstellen dat je het allemaal eng vind.pff zou ik ook hebben hoor. wel fijn dat de cyste niet gegroeid is,maar om het helemaal naast je te leggen zal zeker niet meevallen..

ik ga even proberen om een foto te plaatsen voor jullie,en mocht ik niet meer online komen vandaag dan wens ik jullie allemaal een heel erg fijn en goed uiteinde en vooral heel veel gezondheid en geluk en liefde voor het nieuwe jaar... dat iedereen maar snel zwanger mag raken!

veel liefs gwenn

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ ilooon: net in ons andere topic gereageerd... knuffel!!

@ sook: goed te horen dat de cyste niet gegroeid is!!
    En 2 januari dus... dat is al bijna... spannend zeg!! Ik hoop op een prachtig begin van 2010 voor jullie!!!

@ allen: heeele fijne jaarwisseling toegewenst meiden!! Dat jullie er maar een mooi roze jaar van mogen maken!!!!!

19. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Meiden , jullie ook vast een geweldige jaarwisseling toegewenst (mocht ik vandaag niet meer online komen..)
    Alle goeds toegewenst voor 2010, dat al onze dromen waarheid mogen worden in het nieuwe jaar en nog meer geluk. Dat 2010 ons brengt wat we willen, geeft wat we wensen, heeft wat we verwachten.

Dikke knuf Sookie

20. Pinguïns

Hoi meiden,

Thanks Lin, ik ben zo blij dat ik dit soort dingen ook hier kan spuien, want dat lucht wel op.
    Ik denk er ook over om eens voor mezelf op papier te zetten wat ik van haar vind, om het van me af te schrijven.

Gwen, ik zal nog effe het stukje wat ik in het andere topic had geplaatst hier neerzetten, is iets gedetailleerder dan hier:

Gisteravond even naar mn moeder geweest, die heeft van de week mijn broer en zn vrouw dr uit gezet, want zn vrouw zat te zeiken dat mn moeder de kleine wilde vasthouden en zat echt heel erg te mutsen van: Ik wil niet dat dat kind iedere keer opgepakt wordt en dat jullie vragen of je het vast mag houden is erg irritant.
    Nou ik heb er geen woorden voor, mijn moeder is tijdens de zwschap van die trut geweest om haar te helpen omdat ze bekkeninstabiliteit had en nu kan ze zowat dood vallen.
    Erg triest allemaal...
    Ze had ook een grote bek en mn broer deed vrolijk met haar mee.
    Mijn zus en mijn zwager hebben hun handen er ook van af getrokken en hebben besloten dat ze geen peter en meter meer willen zijn.
    Ook heeft mijn moeder de trouwfoto van hen verscheurd, dus ik denk dat het echt menens is :(
    Mn broer en zn vrouw waren ook boos op mij dat ik na de bevalling niks heb laten horen, maar ten 1e heeft mijn broer niet eens de moeite genomen om mij persoonlijk te bellen, ik heb dus wel iets laten horen want ik heb hem gesmst!!!
    Vervolgens waren ze ook nog boos omdat we geen kaartje hadden gestuurd en dat ze niks van ons hadden gekregen.
    Nou ja zeg, mijn klomp breekt nu toch echt, want wij waren niet eens uitgenodigd na de bevalling en dan denken zij dat ik een cadeautje ga kopen???
    Nou dus niet he!
    Dus er is nu grote ruzie in de familie, ik heb besloten dat ik niks meer met die vrouw van mn broer te maken wil hebben, ze heeft hem gehersenspoeld!
    Hier is ze niet meer welkom, bij mijn zus en moeder ook niet.
    Mijn broer zal altijd welkom zijn, maar haar weiger is toegang.
    Hun dochtertje wordt ook flink verwaarloosd en het vermoeden is ook dat zij haar mishandeld, want ze is bang van dr eigen moeder, das niet zo best he...
    En ze mag ook niet meer bij mijn zus en zwager logeren, want ze zouden te close zijn met haar.
    Ja vind je het gek, dat kind krijgt thuis helemaal geen aandacht meer...
    Het is echt te triest voor woorden :(

Het is echt om verdrietig van te worden, en vooral niet eerlijk :(

@ Hier: Ovutestje doet nog niks, ik slik nu weer die pillen van de etos en in de zwangerronde kwam toen ook pas later mn eitje, ik dacht op dag 22 of 23 ipv 20.
    Naja ik zie het wel, we klussen wel door!

Liefs

Deel Deze Pagina