En voor als ik niet meer online ben vandaag (door klusplezier hihi): Een hele fijne jaarwisseling en dat 2010 voor ons allemaal een roze wolk mag worden! Dit wordt het jaar waarin we er weer vol voor gaan en dat het gaat lukken! Zo!!
ilona slik,kippenvel wat verschrikkelijk dat het zo moet lopen... een extra dikke knuffel voor je voor het nieuwe jaar,dat het maar super goed mag starten! liefs
Iloon lieverd wat naar!hele dikke knuffel! @hier ben ongi!!!!Ben er blij mee nu kan ik maandag belllen voor ech en dan waarschijnlijk over twee weken al terug plaatsing!!! Helemaal happy dus!en wat ook mooi is cyclus dus normaar na een maand medicatie en 18dagen alles plas gelegd te hebben!heerlijk! Fijne avond al vast! Knuf
Hoi meiden, Gwen thanks voor je lieve woorden, het is echt niet leuk. Ik was er al klaar mee, maar als je dit dan allemaal hoort, dan wordt je er toch wel weer verdrietig om... Snip, thanks, ik ben blij dat ik dit met jullie kan delen.. Wat mag ik noteren als nieuwe NOD voor jou?
iloon, stomme schoonzus! (en stomme broer, maarja, dat bkijft toch je broer..) Spui hier maar lekker hoor, daar zijn we voor Snip, jippie! op naar de volgende ronde! dat we beide maar geluk mogen hebben deze mmm-ronde! (iloon, jij ook geluk deze ronde!) Knuf Sookie
Goeiemiddag meiden! Ik wens jullie allemaal een mooi, gezond, roze en gelukkig 2010! Dit wordt het jaar voor ons allemaal! @ Hier: Mn eitje nog niet gespot... Ik gebruik de digitale ovutest van cb, maar helaas nog geen smiley... In mn zwanger ronde gebruikte ik net als nu die etos pillen en ben toen op dag 21 gestopt met slikken. De dag erna had ik mn eisprong, dus ik ga eens proberen of ik dat deze ronde weer een beetje zo kan doen!
Hey meiden, ik ga me laptop naar win7 zetten, dus ik ben ff offline Ik hoop voor niet lang, maarja, tis windows, dus kan ff (lees: hele tijd) duren... Anywayz, knuf Sookie
@ Snip: Zo...van plan 12 kilo af te gaan vallen zie ik?! Kon uit je foto van hyves niet halen dat je te dik zou zijn! Wat is nu je streefgewicht?
hoi hoi iedereen al allereerst nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en ik wens voor jullie vooral heel veel roze!!!!! wat een mooi doel snip! en als je je daar prettiger bij voelt moet je het zeer zeker doen,nodig is het niet.maar als het beter voor je voelt is een beter streven! verder alles goed met iedereen? hier alles lekker,nog wel erg moe en wat slapjes,maar mag verder niet klagen.
Hey meiden, ben ik weer! laptop 2x gecrashed.. (maar nu hopleijk wel helemaal goed) Allemaal nog de beste wensen! 1 januari is s avondds de wensballon de lucht ingegaan, volgeschreven met alle wensen! Foto volgt nog @hier, gister IUI2 gehad, maar wss me ei al gesprongen 1 op 2 januari.. Hopelijk waren we nog op tijd.. Pregnyl heeft tim uieindelijk gezet, ik kreeg het niet voor elkaar.. Nouja, zo ging het ook. Knuf Sookie (ga zo wel weer ff bijlezen, heb ik nog niet gedaan)
Hoi meiden! Sook, de allerbeste wensen voor jou en Tim, dat 2010 iets moois mag brengen voor ons allemaal! Brabantsmeisje, natuurlijk voor jou, Martin en Chloë het allerbeste gewenst voor het nieuwe jaar! Snip, heel veel succes met de afvalrace, ik ben zelf ook een heleboel te zwaar. Heb me voorgenomen om na een eventuele zwangerschap aan de lijn te gaan! Lin, hoe is tie met jou? Nog een paar weekjes en dan ben je ook gewoon al mama! Wat is de tijd toch voorbij gevlogen zeg! @ Hier: Aan de gang geweest met de digitale ovutest van clearblue, alleen nog geen smiley gehad Mn ei is denk ik van slag ofzo en nu zijn tot overmaat van ramp mn testjes ook nog eens op, dus er zit niks anders op dan te klussen tot ik zeker weet dat de vruchtbare dagen voorbij zijn. Heeft 1 van jullie misschien een idee waardoor een eitje later springt?
hmmm...door die zwanger worden pillen van etos lijkt me zo, aangezien dat precies die vorige ronde ook zo was.... Of bedoelde je dat niet? ahah Tis inderdaad echt voorbij aan het vliegen ja! 6 maanden en 3 weken alweer (dinsdag dan haha)!!
Ja daar wijt ik het ook aan. Ik heb gisterochtend voor het laatst zo n pil genomen, want vind het toch wel lang duren, dus ik hoop maar dat ie snel zal springen! En misschien is het net als in mijn eerste zwangerschap wel een goed teken, duimen maar weer! Echt cool hoor dat je al weer zo n eind op weg bent in je zwangerschap, ik hoop dat ik je snel mag volgen!
jeetje idd linda,wat gaat dat snel,had niet in de gaten dat je alweer zo ver was. ilona we duimen voor je mee! en dat je linda maar snel mag volgen,net als de rest van de lady's sook ach het maakt ook niet uit wie de spuit zet,als je hem maar krijgt!!! hier weer een paar foto's geplaats in mijn album