Aprilgirls 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinguïns, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    poehhh:(word er echt down van dat ik dit nu zo hoor!gatsie zeg!!!!!!!!!!!
    als iemand het verdiende was jij het wel al zoveel mee gemaakt en zolang bezig meid!!!
    Wat een onrecht is dit zeg:(

2. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    je bent een schat!

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    meen het hoor wijffie!
    liefs

4. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

O jee Sookie...
    Wat K*T!!!
    Je bent al zo lang bezig en dan is het eindelijk gelukt en gaat het weeer mis!
    Ik hoop dat je gyn je kan helpen hiermee...
    Ik vind het zo oneerlijk.
    Soms zie je meiden die binnen 1 ronde zwanger zijn. Die hebben geen idee hoe anders het ook kan zijn...
    Ik leef met je mee meid...

Snippie, heb jij al een beetje meer duidelijkheid?
    Hoe voel je je?

Hier is er nog steeds geen positieve ovutest te bekennen en mn temp was vanmorgen maar 36,2...
    Ik heb mijn kaartje van ff hier maar bij gezet, misschien dat jullie er iets van snappen?
    Ik denk dat de etos pillen ervoor zorgen dat mn cyclus een stuk langer wordt.
    Als het nou betekent dat ik er zwanger door word vind ik het best, maar als ik dus weer ongi word, dan stop ik er mee....
    25bdcb Ovulation Charts
    Liefs

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej iloon dat is de reden waarom ik nooit aan die pillen ben begonnen heb er namelijk ook negatieve verhalen over gehoord!
    maar ook positieve verhalen dus kan twee kanten op!maar wild ehet risico niet nemen dat me cyclus naar de knoppen ging!

hier voel ik me vlink beroerd!!! en moet zo naar werk overleg en dna tot kwart over 15 werken.maar hebben stagiare dus ga vragen of ik eerder weg mag vandaag .red het dnek niet de hele dag.rond half 6weg of zo!dan is toch een deel al op gehaald!
    ik kijk wel even .ga het in iedergevalaan geven dta ik niet lekker ben.de reden zge ik natuurlijk niet!
    kus

6. Pinguïns

Nou als je je niet lekker voelt zou ik inderdaad proberen om op tijd naar huis te gaan....
    Weet je inmiddels al wat?

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    nee ga wss morgen testen!!of toch woensdag weet het nog niet hihi!
    ik zou even naar je kaartje kijken meid.
    liefs

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    het zou kunnen dat je temp morgen komt!maar ziet er idd erg wissel valiig uit.mss namelijk een ovu dip nu.
    kus

9. Pinguïns

Ja maar ik heb nog geen positieve ovutest...
    Ik hoop dat die vandaag komt, dan zou ik morgen mn eitje hebben.
    Ik vind het erg laat allemaal...
    Hoop maar dat het goed komt...

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej meissie ik hoor ook van meiden die bij de gyn lopen waar van op de echo een eisprong te zien is ,maar dat de ovu test negatief was.
    welke testen gebruik je?
    ik hoop met je mee meis!!
    kuss

11. Pinguïns

Welke test ga je morgen gebruiken snippie?

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    kruidvat 2voor 5.
    heb ik gisteren ook gebruikt

13. Pinguïns

O ja die zijn heel goed.
    Die gebruik ik ook!
    Ben echt benieuwd meis!

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah ik hoop dta hij duidelijker is:D!
    hoe ik me voel zou je zeggen dat hcg gestegen is,maarjah!lichaam is een raar iets.
    hej meid ik ga er vantussen werk overleg.
    ben er vanavond weer.

liefs

15. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Iloon, dankje!

Net van de gyn terug.. het heeft in ieder geval niet in de eileider gezeten (gelukkig! dat was vorige keer geen pretje..) Maar het is zeker weten over. me baarmoeder is alweer zo goed als leeg.. Maar dat dacht ik wel na vanacht met die giga krampen en megaveel bloed. Over 4 weken moet ik weer terug, dan gaan we bespreken hoe nu verder te gaan.
    Ik voel me nu ook echt leeg... alleen...

Maar ik geef de moed niet op, zeggen ze niet welles 3x is scheepsrecht? Nou daar gaan we dan voor! (hoop allleen niet dat dat voor ieder kind wat ik wil zo moet :( )

Iloon, had ff naar je kaartje gekeken, maar die is idd wisselvallig. Stomme vraag mss, temp je elke dag rond de zelfde tijd? Enne, welek ovu-testen heb je? Ik heb van mijn gyn begrepen dat de cassettes het meest betrouwbaar zijn omdat die iedere keer precies de zelfde hoeveelheid urine heeft (dipstick en midstream hou je nooit iedere keer net zo lang in de urine) Maar idd, wat Snippie zegt, het kan ook zomaar zijn dat je een eisprong hebt zonder dat die testen het aangeven..

Knuf Sookie

16. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Tja, Snip, als ons lichaam maar es wat duidelijker zou zijn! Dan was het heel wat makkelijker. Gewoon net als je een gaatje in je tanden hebt, dat doet dan zeer, als je zwanger bent, dat je dan altijd een bepaald symptoom hebt ;) ..

17. Pinguïns

Ik gebruik de ovutestjes van sensitest, tot nu toe heb ik er mn eitje goed mee gevonden!

Wat balen dat het weer mis is gegaan...
    Ik kan me voorstellen dat je er stevig van baalt...
    Knuffels voor jou meid, ik hoop dat je een beetje steun hebt aan je mannetje...

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej lieverds!!!
    ik ben een uurtej eerder naar huis gegaan!!!
    valt dus mee!!!want tijd gata altijd snel daar!ze hebben namelijk meestal rond kwart voor 6 nog maar 6kids!
    en stagiare was er ook vandaag dus mocht eerder naar huis!
    maar dta terzijde!

Sookie lieverd!damzzzzzzz ik vind het zo erg voor je!!!!
    ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dat het nu wel goed gaat!!!!De wereld is echt oneerlijk sommige mensen laten ten pas en ten on pas weg halen of door een one nichts stand!!!:x
    en wij hier die zo graag willen moeten er zolang op wachten !!!
    dikke knuffel voor jouw meid!!!

19. Pinguïns

Hoi meiden!
    Snippie, lekker dat je eerder naar huis toe mocht!
    Heb je nu nog geen neiging om te testen?

Sookie, hoe gaat het met je? Ik hoop voor je dat je toch snel weer zwanger mag worden en dat het deze keer wel blijft zitten...

@ Hier: Nog geen positieve ovutest...

20. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey meiden,
    Hier een hoofdpijn waar je u tegen zegt, zullen de spanningen wel zijn... Zometeen lekker in bad en vroeg naar bed, mss dat het helpt.. Toestraks ook maar weer ovu-testen besteld en nu maar hopen dat me ei deze cyclus al wil springen. Ik (we) willen eigelijk gewoon meteen door. Verdrietig zijn en verwerken kan ik wel tegelijk met het opnieuw zwanger proberen te worden, dacht ik zo.

Iloon, heb je ook nog helemaal geen ei-verschijnselen gehad?

Meiden ik ben er voor vandaag vantussen, trusten!!
    Knuf Sookie

Deel Deze Pagina