hihi, geen dank hoor.. Stiekem lees ik al best wel wat pagina's met jullie mee, vind jullie een gezellig clubje! Maar zit al bij een andere club mee te schrijven en ben ik geen april-girl hihi. Of ja..ik was heel even een april-girl aangezien ik toen zwanger was en een mk gehad heb.. dus ik ben wel een beetje in april opnieuw begonnen Maar goed. nu ik hier toch mijn naam zie vallen, maak ik gelijk even van de gelegenheid gebruik om tegen Sookie te zeggen; jeetje meid, wat óntzettend rot. Ik stond zo versteld dat je natuurlijk zwanger geworden was! En nu dan in eens..zucht.. dr zijn eigenlijk niet eens woorden voor. heel veel sterkte meis.. En Snippie...ik hoop héél erg dat het toch nog goed zit bij je. Het kan gewoon, er zijn meiden bij die een bloeding tussendoor hebben en waarbij het uiteindelijk toch gewoon goed zit! Helaas was dat bij mij niet het geval...ik had 5 dagen ongeveer bloed verloren, als een gewone ongi, maar zonder krampen o.i.d. Helaas was het toch niet goed Maar ik duim voor jou dat het toch nog goed is.! haha moet een beetje raar voor jullie zijn aangezien jullie mij niet kennen hihi.. maar vond toch dat ik dit even moest zeggen Liefs!
Lin, wat mij betreft mag je hier ook mee kletsen hoor! Het is hier ook gezellig hihi! Ik denk dat de andere meiden het ook wel goed zullen vinden hoor!
ik heb nu met me zelf afgesproken om de 2uur me tampon te verwisselen!kijken wat er in zit. dus rond 1uur mag ik weer.hihi
nee idd als ik nou veel buik krampen en zo had!maar nee hoor!!of meteen veel bloed verloor met stolsels.nee helemaal van dat nisk.maar mss komt dat nog!het is van morgen om 10voor 5 begonnen.dacht ik.dus duurt wel lang.maarjah normaal zet het al snel door bij mij,maarjah deze maand is sowiezo niet normaal! liefs
kijk zodra ik weet dta het goed is door gezet durf ik hem ook wle langer er in te laten zitten.maar nu blijf je hoe dan ook afvragen of het heel mss al gestopt is.
@ Ilona: Lijkt me gezellig, als iedereen dat oke vindt! @ snippie: Dat had ik ook; geen krampen dus toch nog een klein beetje hoop dat het wel goed zou zitten.. Heb je binnenkort een afspraak gepland staan met een huisarts of vk of iets? Of in ieder geval iets wat je een klein beetje meer duidelijkheid zou kunnen geven?
Ja Snippie, dat lijkt me echt balen, want je hebt gewoon geen zekerheid... Afwachten maar dan... Het is niet anders..
linda wij lopen sowiezo al bij de gyn:S! ik wacht dit eerst af. zou donderdag sowiezo een echo krijgen voor mijn 3dag cyclus en bloed moeten prikken.dus we wachten af.maar ze kunnen nu toch nog niks want als het dus niet door zet dan ben ik donderdag pas 5weken.het si gewoon afwachten meer kunnen we niet doen.maar zet het wel goed door dan is het gewoon klaar.en hoef ik ook geen duidelijkheid meer want dta heb ik dan.lief van je dta je mee denkt. bij mijn vorige vmk's had ik krampen en veel stolsels.maarjah ach we zien het wel liefs
Ohw je hebt al meer vmk's gehad pff..zwaar zeg.. Sterkte meid.. Ik ben er van door... moet gaan werken.. Fijne dag! liefs!
Meiden, ik ga er ff vantussen, even wat dingetjes doen. Misschien ben ik er vanavond nog eventjes... Vanavond gaan we ook mn schoonouders van Schiphol halen,, die komen terug van vakantie. Doeg!
Dus ben ik nu alleen hier? hihi Snip, irri, dat je het nu niet zeker weet! Ik hoop nog steeds voor je dat je over een paar dagen van die test af knalt! Maar ik vind je houding nu ook erg goed, soms kun je maar beter er vanuitgaan dat je weer een ronde verder bent (in het kader, dan kan het alleen maar meevallen) Linda, dankje voor je lieve woorden. Het is niet raar hoor, om dat van je te horen terwijl we je niet kennen. Als Iloon je kent en ze vindt dat je er hier goed tussen past, dan vinden wij dat ook! Iloon, ga je dan ook weer vliegtuigen kijken? Of echt alleen schoonouders ophalen Oh Snip, volgens mij kunnen ze op 5wkn soms wel al wat zien. op 9maanden.be staan echofoto's van 5wkn. Het is nog wel ieniemienie, maar er zit al wel "iets" op die foto's.. Ik zou gewoon naar die afspraak gaan en aan de gyn uitleggen waar je "last" van hebt. Die kan dan nog altijd zeggen wat te doen.. Anywayz, Ga een bruidstaart bestellen, duss, ben ook weer ff weg! Knuf Sookie
Hey Sookie! Veel plezier bij het uitzoeken van je bruidstaart. Waar ga je het doen? Bij een bakker? Wij hebben een taart uitgezocht bij het taartgeheim in oud-beijerland, die hebben echt kicke taarten en omdat wij wel een aparte stijl hebben op de bruiloft (barok) hebben we daar een hele mooie taart gevonden! We gaan vanavond wel ietsje eerder weg om nog een paar vliegtuigjes te zien, misschien zien we mn schoonouders ook nog wel landen. Toen we ze weg hadden gebracht zagen we ze ook weg gaan hihi dat was echt grappig! Gaan jullie ook op huwelijksreis? Wij vertrekken op 15 juli naar Mauritius! Snippie, ik hoop zo dat het toch goed zit! Heb je alweer wat nieuws?
ohh oke sookie! er word soiewiezo een echo gemakat dus dna zegt ze sowiezo wat ze ziet dus dan laat ik hem inderdaad door gaan!dank je wel meid!!!en wat leuk dat je een taard gata uitzoeken ik zou jullie even snel een link van mijn taart sturen! nou zo weer naar de wc tampon van 1uur zat idd weer niet al te vol!zo even dus weer want dna is het 2uur geleden en dan even vata en dna kom ik jullie weer op de hoogte brengen geinig hoor op de hoogte houdne over tampon in houd hihi! liefs knuffel
Hihi ik hoop dat die tampon leeg is en leeg blijft Snip! En dat er in je buikje een klein frummeltje aan het groeien is! Mn duimen draaien overuren hier!
Bekijk bijlage 217 10 juni Lindavnr Ronde 6 20 juni Ilona2802 Ronde 5 4 juli Snippie23 Ronde 16 5 of 6 juli Sookie Ronde 28 Zwangeren: Brabantsmeisje in Ronde 2 Marieke11 in Ronde 7 (14 maanden)
zo was ik weer nog steeds niks noemens waardig veel heb dan wel een suoer tampon maar de helft van de helft zit vol zeg maar alleen de boven kant en niet door drengt! we wachten rustig af! eerst kijken wat het gaat doen en hoe het morgen ochtend is toch? maar ahd na mijn idee allang door gezet moeten zijn in veel bloed verlies